Przetargi.pl
„Wykonanie projektu sali gimnastycznej wraz z infrastrukturą towarzyszącą przy Szkole Podstawowej w Psarach Starej Wsi”.

Gmina Bodzentyn ogłasza przetarg

  • Adres: 26-010 Bodzentyn, ul. Suchedniowska
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3115010, 3115511, 3115114 , fax. 041 3115010, 3115511, 3115114
  • Data zamieszczenia: 2019-09-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bodzentyn
    ul. Suchedniowska 3
    26-010 Bodzentyn, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3115010, 3115511, 3115114, fax. 041 3115010, 3115511, 3115114
    REGON: 53471800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bodzentyn.bip.jur.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Wykonanie projektu sali gimnastycznej wraz z infrastrukturą towarzyszącą przy Szkole Podstawowej w Psarach Starej Wsi”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej sali gimnastycznej wraz z infrastruktura towarzyszącą przy Szkole Podstawowej w msc. Psary Stara Wieś (na działce nr 205 obręb Psary Stara Wieś). Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysową sali gimnastycznej (sala pełnowymiarowa zgodnie z obowiązującymi przepisami). W ramach zamówienia należy zaprojektować również: - 2 szatnie/przebieralnie - 2 łazienki z prysznicami (męska i damska) - gabinet nauczyciela z łazienką - gabinet pielęgniarki - magazynek na sprzęt sportowy - opcjonalnie 2 sale lekcyjne (przeznaczone w przyszłości pod sale dla przedszkolaków) wraz z niezbędnym węzłem sanitarnym. 1.1. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia i ceny ofertowej Wykonawca zobowiązany jest do: • uzyskania na własny koszt aktualnych map i podkładów geodezyjnych, w zakresie niezbędnym do wykonania projektu, oraz wszelkich niezbędnych decyzji administracyjnych, uzgodnień, pozwoleń oraz pozwolenia na budowę, • wykonania badań geotechnicznych oraz oceny stanu istniejącej nawierzchni i gruntów podłoża w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na budowę i prawidłowego wykonania projektu oraz jeśli okaże się to konieczne wykonanie „odkrywki” istniejącego uzbrojenia w zakresie niezbędnym do opracowania projektu, • wykonania inwentaryzacji zieleni porastającej teren objęty inwestycją oraz opracowanie jej wyników w formie dokumentacji oraz uzyskanie decyzji o pozwoleniu na wycinkę jeśli okaże się to konieczne, • przygotowania kompletu materiałów niezbędnych do wydania decyzji pozwolenia na budowę i w imieniu Zamawiającego złożenie wniosku o uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę, • uzyskania na własny koszt wszelkich uzgodnień i opinii wymaganych przepisami prawa, niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę jeżeli okażą się to konieczne, w tym od m.in.: - ZUD, - Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych w Bodzentynie Sp. z o. o, - gestorów mediów zlokalizowanych w obrębie projektowanej inwestycji (w tym: telekomunikacji, energetyki), - organów właściwych do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach (jeśli okaże się konieczne przeprowadzenie oceny oddziaływania na środowisko, sporządzenie wniosku o wydanie decyzji, KIP oraz ewentualnie wykonanie raportu o oddziaływaniu na środowisko, - inne uzgodnienia niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę i realizacji inwestycji. 1.2. Zakres rzeczowy i forma wykonania prac projektowych: Wykonawca w ramach opracowania dokumentacji projektowej zobowiązany jest do: • Wykonania kompletnych (w zakresie wymaganych branż) projektów budowlano-wykonawczych w sześciu egzemplarzach + wersja elektroniczna dokumentacji do zamieszczania na stronie internetowej Urzędu Miasta i Gminy Bodzentyn, tożsama z projektem w wersji papierowej – (skan dokumentacji z uzgodnieniami branżowymi na rys. oraz podpisami Projektantów). • Opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (2 egzemplarze + wersja elektroniczna) • Opracowanie przedmiarów robót (2 egzemplarze + wersja elektroniczna). Przedmiar robót powinien zawierać opis (charakterystykę przedsięwzięcia), zestawienie przewidywanych do wykonania robót budowlanych w kolejności technologicznej ich wykonania wraz z ich szczegółowym opisem lub wskazaniem podstaw ustalających szczegółowy opis oraz wskazaniem właściwych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, z wyliczeniem i zestawieniem ilości jednostek przedmiarowych robót podstawowych . • Opracowania charakterystyki energetycznej budynku. • Opracowanie kosztorysów inwestorskich (2 egzemplarze +wersja elektroniczna ). W tym wykonanie, na pisemne wezwanie Zamawiającego, do czasu wyłonienia Wykonawcy robót nie dłużej niż 3 lata od daty podpisania końcowego protokołu zdawczo-odbiorczego maksymalnie 3 aktualizacje. • Opracowanie informacji dotyczącej Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia (2 egzemplarze + wersja elektroniczna ) UWAGA! Wszystkie dokumenty, które będą występowały w oryginale należy umieścić w egzemplarzu nr 1. 1.3. Przedmiot zamówienia musi być opracowany w sposób zgodny z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi w tym zakresie przepisami, warunkami technicznymi i normami prawa. Wszelkie prace projektowe lub czynności nie opisane wyżej, a wynikające z procedur określonych w przepisach szczególnych, niezbędne do właściwego i kompleksowego opracowania dokumentacji projektowej, należy traktować jako oczywiste i uwzględnić w kosztach i terminach wykonania przedmiotu zamówienia. Wszystkie dokumenty należy dostarczyć również w formie elektronicznej w wersji źródłowej w programie, w którym zostały utworzone, a ponadto: • w formacie pdf, • przedmiar robót w formacie xls, • kosztorys inwestorski w formacie ath, Dokumenty w formie elektronicznej należy przekazać na nośnikach (płyta CD, CD-R). 1.4. Do obowiązków Wykonawcy należy zaopatrzenie opracowania w pisemne oświadczenie, że dostarczona dokumentacja jest wykonana zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami techniczno -budowlanymi i normami oraz, że jest kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. 1.5. Wszelkie rozwiązania projektowe winny uwzględniać potrzeby osób niepełnosprawnych. 1.6. Dokumentacja projektowa stanowiąca przedmiot zamówienia powinna odpowiadać wymogom Programu Ministerstwa Sportu i Turystyki „Sportowa Polska – Program rozwoju lokalnej infrastruktury sportowej. 2. Wykonawca projektu będzie sprawował nadzór autorski (bez dodatkowego wynagrodzenia) w zakresie obejmującym w szczególności: • wyjaśnienia Inwestorowi i Wykonawcy robót budowlanych wątpliwości dotyczących projektu budowlanego i zawartych w nim rozwiązań oraz sporządzanie opinii i wyjaśnień w ty zakresie, • niezwłoczne wykonanie poprawek i uzupełnień w dokumentacji projektowej, • opiniowanie i wprowadzanie do projektu (jeśli to konieczne) rozwiązań zamiennych, • aktualizację dokumentacji kosztorysowe (minimum 2 aktualizacje). • wizyty na terenie budowy w miarę potrzeb Zamawiającego (minimum raz na miesiąc).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia żadnego warunku w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach