Przetargi.pl
Wykonanie projektu rozbudowy budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 przy ul. Zakopiańskiej 4 w Legionowie

Gmina Miejska Legionowo Urząd Miasta Legionowo ogłasza przetarg

  • Adres: 05-120 Legionowo, ul. marsz. J. Piłsudskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 774 20 31 w. 4064 , fax. 022 784 49 81
  • Data zamieszczenia: 2019-07-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Legionowo Urząd Miasta Legionowo
    ul. marsz. J. Piłsudskiego 41
    05-120 Legionowo, woj. mazowieckie
    tel. 022 774 20 31 w. 4064, fax. 022 784 49 81
    REGON: 52483200000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.legionowo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie projektu rozbudowy budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 przy ul. Zakopiańskiej 4 w Legionowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu rozbudowy budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 przy ul. Zakopiańskiej 4 w Legionowie. W zakres opracowania wchodzi wykonanie: 1) wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej rozbudowy i przebudowy budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 przy ul. Zakopiańskiej 4 w Legionowie wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę w imieniu Zamawiającego, 2) dwóch różnych koncepcji architektonicznych rozbudowy i przebudowy budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 przy ul. Zakopiańskiej 4 z planowanymi kosztami, 3) projektu budowlanego we wszystkich branżach wraz ze wszystkimi koniecznymi uzgodnieniami i informacją bioz, 4) projektów wykonawczych branżowych, specyfikacji technicznych wykonania odbioru i robót budowlanych, przedmiarów robót oraz kosztorysów inwestorskich, 5) projektu rozbiórki istniejącego blaszanego pawilonu sąsiadującego z istniejącym budynkiem Szkoły Podstawowej Nr 1 przy ul. Zakopiańskiej, na miejscu którego zostanie zaprojektowana rozbudowa budynku szkoły i uzyskanie pozwolenia na rozbiórkę w imieniu Zamawiającego, 6) projektu wykonania tymczasowych pomieszczeń dydaktycznych na czas trwania rozbudowy budynku Szkoły Podstawowej Nr 1, 7) projektu wyposażenia i aranżacji wnętrz, 8) planu ewakuacji. 2. Opis wymagań i wytycznych Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia: 1) wytyczne do rozbudowy istniejącego budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 o łącznej powierzchni rozbudowy do 1500m² o dodatkowe pomieszczenia: a) głównej świetlicy o powierzchni +/- 100m², b) 3 pomieszczeń o powierzchni +/- 54m² każde, c) 2 gabinetów specjalistycznych o powierzchni +/- 15m² każde, d) toaletę dla dziewcząt o powierzchni +/- 15m², e) toaletę dla chłopców o powierzchni +/- 15m2, f) toaletę dostosowaną dla potrzeb osób niepełnosprawnych o powierzchni +/- 10m2, g) 5 sal dydaktycznych o powierzchni +/- 54m² każda, h) 5 sal dydaktycznych o powierzchni +/- 54m² każda; sale z zapleczem o powierzchni 9m² każde, i) pokój dla nauczycieli o powierzchni +/- 50m², j) korytarze szerokość minimalna 4m, 2) wytyczne do projektu adaptacji sali gimnastycznej na cele tymczasowych sal lekcyjnych na czas trwania przebudowy szkoły: a) 3 sale klasowe dla maks. 25 dzieci; sale o wymiarach +/- 6,5 m x 8 m, b) ścianki działowe i sufity ze stelażu z płyt kartonowo-gipsowych, c) wykładzina wyciszająca, d) instalacje elektryczne + podłączenie internetu/wykonanie gniazd sieciowych + gniazda elektryczne w celu podłączenia komputerów, projektorów (e-dziennik), rozbudowa instalacji grzewczej – zwiększenie ilości grzejników, 3) wytyczne do przebudowy istniejącego budynku szkoły w celu utworzenia: a) kuchni o powierzchni +/- 100m² wraz z zapleczem kuchennym (chłodnia i magazyn o powierzchni +/- 20m² każda), b) stołówki o powierzchni +/- 200m² z przeznaczeniem dla ok. 200 dzieci, c) szatni o powierzchni 100-120m2 z przeznaczeniem montażu szafek dla 800 dzieci z podziałem na klasy 1-3, 4-8, szatnie dostosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych 4) Zamawiający dopuszcza: a) przebudowę pomieszczeń i korytarzy, b) przebudowę biblioteki, c) podział szatni na 2 lokalizacje, d) wykonanie szatni w suterenie (ostateczna lokalizacji do uzgodnienia z Zamawiającym), e) budowę wejścia od ul. Gdyńskiej, f) przebudowę patio i wejścia głównego, g) zmianę lokalizacji istniejącego placu zabaw, h) wykonanie dwóch mniejszych placów zabaw z przeznaczeniem dla grup wiekowych: (6-10, 11-14 lat), i) demontaż zewnętrznego ogrodzenia od ul. Zakopiańskiej, 5) Projekt budowlany oraz projekt zagospodarowania terenu należy dostosować do potrzeb osób niepełnosprawnych. Kolorystyka budynku powinna nawiązywać do architektury istniejącego budynku, 6) Posadowienie budynku powyżej poziomu zwierciadła wód gruntowych; w przypadku braku takiej możliwości należy zaprojektować fundamenty wylewane, wodoszczelne typu wanna. Projektant zobowiązany jest w tym przypadku do wykonania projektu odwodnienia wykopów wraz ze wskazaniem i uzgodnieniem miejsca zrzutu wód oraz wykonania dokumentacji formalno-prawnej zgodnej z wymogami obowiązujących przepisów, 7) Forma i standard wykończenia powinny uwzględniać sposób przeznaczenia obiektu (budynek oświaty, użyteczności publicznej). Użyte materiały wykończeniowe powinny się cechować dużą trwałością użytkową. Bezwzględnie wymagane jest spełnienie wymagań bezpieczeństwa pożarowego, bezpieczeństwa użytkowania, odpowiednich warunków higienicznych i zdrowotnych. 3. Dokumentacja projektowa objęta wnioskiem zostanie wykonana w zakresie: 1) wykonania inwentaryzacji budowlanej istniejącego budynku szkoły w zakresie niezbędnym dla potrzeb opracowania projektu rozbudowy budynku szkoły, 2) wykonania oceny technicznej stanu istniejącego budynku szkoły pod kątem jego rozbudowy, 3) zakupu i aktualizacji mapy do celów projektowych, 4) opracowania koncepcji architektonicznej rozbudowy szkoły co najmniej w dwóch różnych wariantach - zgodnie z wymaganiami, o których mowa w ust. 2 – spełniających wymagania zawarte w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego obejmujących elementy funkcjonalne i przestrzenne zgodnie z wymogami obowiązujących przepisów prawa, niezbędnymi elementami zagospodarowania działki, zapewniających możliwość użytkowania projektowanego obiektu przez osoby niepełnosprawne i przedstawienia ich Zamawiającemu w uzgodnionym przez strony miejscu i terminie, 5) opracowania: a) wielobranżowego projektu budowlanego rozbudowy i przebudowy szkoły na podstawie jednego wybranego i zaakceptowanego przez Zamawiającego wariantu koncepcji w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na budowę oraz realizacji budowy i oddania do użytkowania budynku użyteczności publicznej spełniającego wymagania zawarte w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego, określającego funkcję, formę i konstrukcję obiektu budowlanego, jego charakterystykę energetyczną i ekologiczną oraz proponowane niezbędne rozwiązania techniczne a także materiałowe zawierającego niezbędne opisy techniczne i rysunki - do projektu budowlanego Wykonawca dołączy warunki przyłączeniowe wszystkich koniecznych do wykonania sieci i przyłączy, projekt zagospodarowania działki oraz wszystkie wymagane prawem opinie, uzgodnienia, pozwolenia i sprawdzenia oraz informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - w szczególności rozwiązania: - architektury (wizualizacje, elewacje, szczegóły/detale architektoniczne, rzuty wszystkich charakterystycznych poziomów obiektu, przekroje, warstwy posadzkowe, projekt zagospodarowania terenu), - konstrukcji (detale, szczegóły konstrukcyjne, rozwiązania konstrukcyjno – materiałowe), - opracowania geotechnicznych warunków posadowienia obiektu, - instalacji sanitarnych wewn. i zewn.: (wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i deszczowej, instalacji centralnego ogrzewania, wentylacji, klimatyzacji), - instalacji elektrycznych, - instalacji odgromowej, - instalacji p.poż. i sygnalizacji pożaru, - instalacji niskoprądowych: alarmowej, domofonicznej, wideodomofonicznej, kontroli dostępu, monitoringu, telefonicznej, RTV / SAT, telewizji dozorowej, komputerowej, nagłośnienia-radiowęzeł, instalacji "elektroniczna woźna", - przyłączy: wodociągowe i kanalizacyjne, energetyczne, cieplne, teletechniczne, - oświetlenia zewnętrznego; budynku i terenu, - projektu drogowego: ewentualna droga pożarowa, drogi wewnętrzne, chodniki, miejsca postojowe dla nauczycieli i rodziców, - zachowania wszystkich drzew a w przypadku koniecznej wycinki drzew - uzgodnienie projektu z Referatem Ochrony Środowiska, b) wielobranżowych projektów wykonawczych uzupełniających i uszczegóławiających projekt budowlany w zakresie i stopniu dokładności niezbędnym do sporządzenia przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego, przygotowania oferty przez wykonawcę i realizacji robót budowlanych, c) opracowania badań geologiczno-inżynierskich oraz geotechnicznych warunków posadowienia obiektu budowlanego, d) opracowania kosztorysu inwestorskiego z podziałem na branże, e) opracowania przedmiaru robót z podziałem na branże, f) opracowania specyfikacji wykonania i odbioru robót z podziałem na branże, g) opracowania projektu usunięcia kolizji w przypadku wystąpienia takiej potrzeby, h) opracowania projektu wyposażenia i aranżacji wnętrz, i) opracowania projektu adaptacji sali gimnastycznej na cele tymczasowych sal lekcyjnych, j) opracowania planu ewakuacji. Koszty map, opracowań, wszelkich uzgodnień, itp. związanych z realizacją umowy ponosi WYKONAWCA. 4. Ustala się etapy wykonania przedmiotu zamówienia: 1) Etap I a) wykonanie inwentaryzacji istniejącego budynku szkoły, b) opracowanie koncepcji architektonicznej rozbudowy i przebudowy i adaptacji sali gimnastycznej na sale lekcyjne budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 przy ul. Zakopiańskiej 4 w dwóch różnych wariantach roboczych do wyboru jednego przez Zamawiającego, spełniającej wymagania zawarte w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego (Zamawiający przekazuje w załączeniu do niniejszego wniosku kopię wypisu i wyrysu z planu miejscowego zagospodarowania przestrzennego miasta Legionowo dotyczące terenu Szkoły Podstawowej Nr 1 w Legionowie), zapewniających możliwość użytkowania projektowanego obiektu przez osoby niepełnosprawne. Architektoniczny projekt koncepcyjny należy opracować z uwzględnieniem wytycznych do projektowania, o których mowa w ust. 2 zawierających dla każdego z wariantów: - elewacje budynku, wizualizacje, rzuty, przekroje, planowane koszty robót budowlanych w rozbiciu na poszczególne branże, w zależności od potrzeb wyniki badań geologiczno-inżynierskich, niezbędne dla potrzeb opracowania koncepcji: opinie, ekspertyzy, odkrywki, badania, wstępne założenia użytych podstawowych materiałów elewacyjnych i do wykończenia wnętrz. Wraz z koncepcjami architektonicznymi rozbudowy budynku, Wykonawca dostarczy Zamawiającemu potwierdzenie złożenia do gestorów sieci wniosków o warunki przyłączeniowe; istniejący budynek szkoły podłączony jest do sieci: elektroenergetycznej, wodociągowej, kanalizacyjnej, cieplnej, telekomunikacyjnej, c) opracowanie projektu rozbiórki blaszanego pawilonu sąsiadującego z istniejącym budynkiem Szkoły Podstawowej Nr 1 - projekt ten musi spełniać wymagania niezbędne do uzyskania pozwolenia na rozbiórkę bądź zgłoszenia robót, 2) Etap II a) opracowanie: - projektu adaptacji sali gimnastycznej w istniejącym budynku szkoły na cele tymczasowych sal lekcyjnych na czas trwania przebudowy szkoły, zwiększenie liczby grzejników, - wielobranżowego projektu budowlanego (w tym projekty likwidacji ewentualnych kolizji); projekt budowlany należy wykonać na podstawie jednego wybranego i zaakceptowanego przez Zamawiającego wariantu koncepcji architektonicznej, - branżowych projektów wykonawczych, branżowych specyfikacji technicznych wykonania odbioru i robót budowlanych, branżowych przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich. - opracowanie projektu wyposażenia i aranżacji wnętrz, - opracowanie planu ewakuacji. 5. WYKONAWCA opracuje i przedłoży ZAMAWIAJĄCEMU przedmiot zamówienia w formie papierowej i na nośniku elektronicznym, zgodnie z wymogami ZAMAWIAJĄCEGO opisanymi w projekcie umowy, w następującej liczbie egzemplarzy: 1) koncepcje architektoniczne – w 1 egz., 2) projekt budowlany – 5 egz., 3) projekty wykonawcze – 5 egz., 4) przedmiar robót – 2 egz., 5) kosztorys inwestorski – 1 egz., 6) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – 4 egz., 7) projekt wyposażenia i aranżacji wnętrz – 2 egz., 8) planu ewakuacji – 2egz., 9) projekt adaptacji sali gimnastycznej w istniejącym budynku szkoły na cele tymczasowych sal lekcyjnych – 5 egz. 6. Szczegółowe wymagania Zamawiającego opisane zostały w projekcie umowy stanowiącej załącznik do SIWZ. 7. Teren, na którym znajdują się opisywane nieruchomości nie jest objęty ochroną konserwatorską lub ochroną przyrody. 8. W projekcie należy uwzględnić wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych lub projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, 9. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej (na własny koszt) na terenie objętym przedmiotem wniosku oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. 10. Dokumentacja projektowa winna być na etapie opracowywania konsultowana i uzgadniana przez Wykonawcę z Zamawiającym. Dokumentacja projektowa powinna określać parametry techniczne i funkcjonalne przyjętych rozwiązań materiałowych, wybranej technologii i wyposażenia. Wykonawca ma obowiązek uzgadniania z Zamawiającym dobór materiałów budowlanych i standardu wykończenia w rozwiązaniach projektowych. 11. Dokumentację projektową należy wykonać w zakresie zgodnym z ustawą z dnia ustawy z dnia 07 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2018r., poz. 1202 ze zm.) oraz aktami wykonawczymi do ww. ustawy: 1) rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2018r., poz.1935, t.j.), 2) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (Dz. U. z 2013r., poz. 1129, t.j.), 3) rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012r. w sprawie ustalania geotechnicznych warunków posadawiania obiektów budowlanych (Dz.U. z 2012r., poz. 463), 4) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. z 2004r. Nr 130, poz. 1389). 12. Zamawiający nie określa w § 27 SIWZ wymagania (zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp) zatrudnienia przez wykonawcę oraz podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71223000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie: 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych i 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców według załącznika nr 5 do SIWZ. 2. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, wykonawca przedstawia zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ pn. „Wzór zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia zasobów”- oryginał dokumentu); Treść dokumentu powinna określać w szczególności: • zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, • sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, • zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, • czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, realizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji dotyczących: kwoty, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – wypełniony załącznik nr 7 do SIWZ - oryginał; oryginał oświadczenia musi być podpisany przez wykonawcę; w przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązanie z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4. WYKONAWCY UBIEGAJĄCY SIĘ WSPÓLNIE O ZAMÓWIENIE: 1) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia o których mowa w ust. 2 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie; dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia; 2) wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 3) pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 2 musi znajdować się w ofercie wspólnej wykonawców; pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza; 4) udzielone pełnomocnictwo musi upoważniać do działania w imieniu wykonawcy a treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony w przypadku, gdy jest to osoba upoważniona do reprezentowania wykonawcy zgodnie z wymogami obowiązującego prawa; 5) pełnomocnik pozostaje w kontakcie z zamawiającym w toku postępowania i do niego zamawiający kieruje informacje, korespondencję, itp.; 6) oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej wykonawców, powinna spełniać następujące wymagania: a) oferta wspólna powinna być sporządzona zgodnie z SIWZ; b) sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej: – dokumenty, dotyczące własnej firmy, takie jak np.: dokumenty i oświadczenia wymienione w § 7 ust. 2 pkt 1 i 2 oraz w § 7 ust. 3 SIWZ – składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu; – dokumenty wspólne takie jak: oferta cenowa; uproszczony kosztorys ofertowy; dokumenty i oświadczenia wymienione w § 7 ust. 2 pkt 3 oraz w § 7 ust. 4 SIWZ - składa pełnomocnik wykonawców w imieniu wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną, bądź wykonawcy wspólnie z podpisami każdego z wykonawców, 7) wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak wykonawcy składający ofertę wspólną i mają do nich zastosowanie zasady określone w pkt 1 – 6; 8) jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, została wybrana, zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców, która powinna zawierać: a) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia, b) określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy, c) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia. 9) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeśli dotyczy). 5. Złożona oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1) wypełniony i podpisany formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ); 2) dowód wpłaty wadium; 3) oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ); 4) oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (załącznik nr 3 do SIWZ); 5) zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (załącznik nr 4 do SIWZ) jeżeli dotyczy; 6) informacja o zleceniu wykonania przedmiotu zamówienia podwykonawcom składana na podstawie art. 36b ust. 1 ustawy pzp (załącznik nr 5 do SIWZ) – jeżeli dotyczy 7) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania wykonawcy, treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony, o ile ofertę składa pełnomocnik lub przedstawiciel wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach