Przetargi.pl
Wykonanie projektu rozbiórki wraz z uzyskaniem pozwolenia na rozbiórkę i rozebranie budynku przy ul. Szaserów 141 w Warszawie.

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 04-022 Warszawa, Walewska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. (22) 277-30-27 , , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-04-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy
    Walewska 4
    04-022 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. (22) 277-30-27 , , fax. -
    REGON: 10445119000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zgnpragapld.waw.pl/strona/zamowienia-publiczne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie projektu rozbiórki wraz z uzyskaniem pozwolenia na rozbiórkę i rozebranie budynku przy ul. Szaserów 141 w Warszawie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu rozbiórki wraz z uzyskaniem pozwolenia na rozbiórkę i uprzątnięcie terenu oraz rozebranie budynku przy ul. Szaserów 141 w Warszawie. 2. Zakres zamówienia obejmuje m.in.: 1) wykonanie dokumentacji projektowej rozbiórki budynku przy ul. Szaserów 141 w Warszawie zgodnie z Programem Funkcjonalno Użytkowym (PFU), 2) uzyskanie wymaganego prawem pozwolenia na rozbiórkę budynku oraz dostarczenie Za-mawiającemu, 3) wykonanie rozbiórki budynku wraz z likwidacją istniejących przyłączy i instalacji w budynku zgodnie z zaakceptowaną przez zamawiającego dokumentacją projektową, 4) załadunek, wywóz i utylizacja po zburzeniu dwóch części budynku pozostawionego w miejscu rozbiórki gruzu, drewna, wełny, papy, płyt, blachy, azbestu itp., 5) załadunek, wywóz i utylizacja pozostawionych rzeczy, urządzeń, osprzętu, mebli itp. z budynku, 6) załadunek i wywóz gruzu, papy, azbestu oraz wszystkich powstałych odpadów itp. przy rozbiórce budynku, 7) uporządkowanie terenu, pozostawionego gruzu, starej kostki, płyt chodnikowych, elementów betonowych, płyt betonowych, usunięcie drzew i krzewów wrośniętych w budynek, 8) zeskładowanie we wskazanym miejscu przez Inspektora na placu pozostawionego kamienia polnego (bruku), kostki granitowej, betonowych koszy na śmieci, betonowych elementów wygrodzeń oraz elementów pomnika generała, 9) utylizacja wszystkich odpadów i materiałów po wykonaniu robót budowlanych oraz uprzątnięcia terenu, 10) dostawa zasypki i ziemi, zagęszczenie i wyrównanie ternu po rozbiórce budynku, 11) wykonanie trawnika po rozbiórce, 12) przywrócenie terenu sąsiedniego do stanu pierwotnego oraz ewentualna naprawa powsta-łych przy rozbiórce uszkodzeń (przejścia przez drogi, dojazdy ogrodzenia itp.), 13) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej po zakończeniu prac, 14) w razie konieczności uzyskanie wymaganych prawem opinii i uzgodnień itp. 3. Zamawiający szacuje, że na ternie nieruchomości znajduje się: - 30 m3 wyrobów z azbestem (ok 1 100 m2) tj. płyt azbestowo cementowych płaskich stosowanych w budownictwie jako płyty gładkie elewacyjne, - 120 m3 materiału drogowego do utylizacji zalegającego na placu. 4. Zakres prac określa: program funkcjonalno – użytkowy wraz z opisem przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ. 5. Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest dostarczyć harmonogram rzeczowo – finansowy z wyszczególnieniem wykonania dokumentacji, który będzie stanowił Załącznik nr 3 do umowy i będzie uaktualniany na bieżąco, jeżeli obowiązujący harmonogram stanie się niespójny z faktycznym postępem prac lub z zobowiązaniami Wykonawcy. 6. Zamawiający oświadcza, że dysponuje nieruchomością na cele budowlane przy ul. Szaserów 141 w Warszawie (działka ewidencyjna nr 141 z obrębu nr 3-04-07). Wymagania zatrudnienia osób na podstawie art. 29 ust 3a ustawy: 7. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy zatrudniał na podstawie umowy o pracę osobę(y), które świadczą pracę w rozumieniu art. 22 § 1 Kodeksu pracy związaną z wykonywaniem czynności w trakcie realizacji przedmiotu umowy (z wyłączeniem kadry kierowniczej oraz pracowników administracji).Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już u Wykonawcy lub Podwykonawcy pracowników. 2. Zakres prac przewidzianych do realizacji przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę określone są w programie funkcjonalno-użytkowym, tj.: 1) przygotowanie i zabezpieczanie placu rozbiórki, 2) prace rozbiórkowe i segregacja materiałów wykonywane metodą ręczną, 3) sprzątanie terenu wykonywane metodą ręczną, 4) prace pomocnicze przy załadunku i wywozie odpadów oraz materiałów rozbiórkowych, 5) prace związane z zagęszczeniem i wyrównaniem terenu po rozbiórce. 3. Po podpisaniu umowy, jednak nie później niż 3 dni po podpisaniu umowy, Wykonawca zobowiązany jest do udokumentowania, iż zatrudnia na podstawie umowy o pracę pracowników, którzy będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia i którzy będą realizować zakres prac prze-widziany w punkcie 2, przedstawiając kopie umowy, druk ZUS RCA itp. W przypadku, wskazania w „Wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia” załącznik nr 1 do umowy (zgodnie z ofertą) pracowników zatrudnionych na umowę o pracę, potwierdzają-cym spełnienie warunku udziału w postepowaniu, Wykonawca zobowiązany jest do udokumentowania zatrudnienia, nie później niż w dniu podpisania umowy 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia osób wskazanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. 5. Po podpisaniu umowy, jednak nie później niż 3 dni po podpisaniu umowy, Wykonawca zobowiązany jest do udokumentowania, iż zatrudnia na podstawie umowy o pracę pracowników, którzy będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia i którzy będą realizować zakres prac prze-widziany w punkcie 2, przedstawiając kopie umowy, druk ZUS RCA itp. 6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia osób wskazanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. 7. Wykonawca może dokonać zmiany osób wskazanych w ofercie w „Wykazie osób” który będzie stanowił załącznik nr 1 do umowy. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do pisemnego powiadomienia Zamawiającego. W przypadku zmiany osób Wykonawca zobowiązuje się do przekazania Zamawiającemu dokumentów potwierdzających zatrudnienie. Obowiązek ten Wykonawca realizuje w terminie 3 dni roboczych od dokonania przedmiotowej zmiany. Zmiany te nie stanowią zmian umowy. 8. Dokumenty, o których mowa powyżej powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniają-cy ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawar-cia umowy, zakres powierzonych obowiązków, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. 9. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań określonych w ust. 1 określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 11 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45110000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu, oferta powinna składać się z : 1) wypełnionego Formularza Oferty – wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ, 2) oświadczenia Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy – wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ, 3) oświadczenia Wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy – wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ, 4) dowodów, o których mowa w pkt 29 SIWZ – w przypadku, gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, 5) dokumentu zawierającego dane aktualne na dzień składania ofert, potwierdzającego, że oferta została podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy (np. pełnomocnictwo, umowa spółki cywilnej), 6) oświadczenia czy jest małym albo średnim przedsiębiorcą w rozumieniu art. 7 ust. 1 pkt 2 albo 3 ustawy z dnia 2 marca 2018 r. Prawo przedsiębiorców (Dz.U. z 2018 r., poz. 646 z późn. zm.). Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 10 do SIWZ. Uwaga: Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów to: w celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Wykonawca składa zobowiązanie w formie oryginału – załącznik nr 9 do SIWZ. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o otwarciu ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia– wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 8 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach