Przetargi.pl
Wykonanie projektu ronda na skrzyżowaniu przy Kościele w Starych Babicach oraz projekt ul. Kościuszki do ul. Szembeka i ul. Szembeka w Starych Babicach

Gmina Stare Babice ogłasza przetarg

  • Adres: 05-082 Stare Babice, Rynek
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 722 95 36 , fax. 0-22 722 95 36
  • Data zamieszczenia: 2018-10-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stare Babice
    Rynek 32
    05-082 Stare Babice, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 722 95 36, fax. 0-22 722 95 36
    REGON: 1327185500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.stare-babice.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie projektu ronda na skrzyżowaniu przy Kościele w Starych Babicach oraz projekt ul. Kościuszki do ul. Szembeka i ul. Szembeka w Starych Babicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie odrębnych dokumentacji projektowych przebudowy dróg gminnych tj.: 1) zadanie 1 - ul. Szembeka w Starych Babicach, 2) zadanie 2 – skrzyżowania ulic: Piłsudskiego, Sienkiewicza, Dworkowej i Rynek w miejscowości Stare Babice w oparciu o rondo, wraz z zaprojektowaniem odcinka ul. Dworkowej (ok. 500 m) do wysokości działki o nr ew. 803/10. 2. UWAGA! Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia będzie musiał złożyć dla każdego zadania skuteczny wniosek o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej w trybie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania I realizacji inwestycji drogowych w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1474). Mając na uwadze powyższe Wykonawca wykonując przedmiot zamówienia musi uwzględnić w dokumentacji projektowej wymagania wynikające z wyżej przywołanego aktu prawnego w tym też wykonanie niezbędnych prac geodezyjnych. 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie projektów budowlanych i wykonawczych obejmujących swym zakresem: 1) dla zadania 1: a) przebudowę ul. Szembeka od ul. Dworkowej do ul. Sienkiewicza w Starych Babicach (około 205 m) wraz z oświetleniem, chodnikami wzdłuż przebudowywanego odcinka o ile to będzie możliwe ze względu na szerokość pasa drogi (Zamawiający dopuszcza zaprojektowanie drogi jednokierunkowej i/lub strefy zamieszkania); - nawierzchnię jezdni należy projektować z asfaltobetonu lub z kostki betonowej (w uzgodnieniu z Zamawiającym) wraz z podbudową jak dla kategorii ruchu co najmniej KR-1 (chyba, że Projektant uzna, że należy zaprojektować jezdnię dla wyższej kategorii ruchu wówczas należy uzgodnić takie rozwiązanie z osobami odpowiedzialnymi za realizację zamówienia ze strony Zamawiającego) oraz obustronnym krawężnikiem; - nawierzchnię chodnika należy zaprojektować z kostki betonowej o grubości 6 cm w kolorze szarym (typu Behaton) na podbudowie – Zamawiający dopuszcza możliwość rezygnacji z chodnika i zaprojektowania samej jezdni z ewentualnymi zatokami postojowymi; - zjazdy z nowoprojektowanej drogi do posesji należy zaprojektować w śladzie istniejących i w uzgodnieniu z właścicielami nieruchomości oraz wykonać je z kostki betonowej o grubości 8 cm w kolorze czerwonym, należy projektować zjazdy indywidualne (promień min R=3, skosy 1:1 o szerokości min. 4,5 w tym jezdnię zjazdu o szerokości nie mniej niż 3,0 m), w przypadku zjazdów „podwójnych” można projektować zjazdy o większej szerokości niż dla zjazdów indywidualnych; - w przypadku nieruchomości niezabudowanych zjazdy należy zlokalizować w uzgodnieniu z właścicielami nieruchomości, a gdy nie będzie możliwy kontakt z nimi w uzgodnieniu z osobami odpowiedzialnymi za realizację zamówienia ze strony Zamawiającego; - Wykonawca przed zaopiniowaniem lub zatwierdzeniem projektu lub złożeniem wniosku o wydanie zezwolenia na realizacje inwestycji drogowej (ZRiD) ma obowiązek uzgadniać z osobami odpowiedzialnymi za realizację zamówienia ze strony Zamawiającego koncepcję przebudowy drogi stanowiącej przedmiot zamówienia; - projekt w zakresie włączenia w drogę powiatową należy uzgodnić w Zarządzie Dróg Powiatowych w Ożarowie Mazowieckim. b) inwentaryzację szaty roślinnej w celu określenia ilości i rodzaju drzew oraz krzewów, które kolidują z planowaną inwestycją i uzyskiwania ewentualnych zezwoleń na wycinkę drzew i krzewów; c) odwodnienie ul. Szembeka na całej długości projektowanej drogi; - projekt należy uzgodnić z właściwą jednostką w zakresie odprowadzenia wód deszczowych do rowu melioracyjnego oraz w przypadku konieczności przebudowy, usunięcia, kolizji lub innego naruszenia urządzeń melioracyjnych; - Wykonawca musi w ramach realizacji przedmiotu zamówienia wykonać operat wodnoprawny oraz uzyskać pozwolenie wodnoprawne (o ile będzie to wymagane); d) likwidację kolizji projektowanej drogi z urządzeniami infrastruktury technicznej (projekty branżowe), których usunięcie jest konieczne dla prawidłowego, zgodnego z przepisami i warunkami technicznymi zaprojektowania przedmiotu zamówienia w tym uzyskanie warunków, opinii, zatwierdzeń i innych niezbędnych uzgodnień od właścicieli bądź użytkowników tych urządzeń; e) budowę nowej linii oświetlenia ulicznego (przewód podziemny, słupy oświetlenia ulicznego aluminiowe, źródło światła LED) w pasie przebudowywanej drogi w tym uzgodnienie przyłączenia i zasilania linii z właściwym operatorem sieci i dostawcą energii elektrycznej, f) likwidację istniejącego oświetlenia ulicznego zlokalizowanego na słupach linii energetycznej, w tym uzgodnienie likwidacji z właściwym operatorem sieci i dostawcą energii elektrycznej; g) budowę kanału technologicznego w przypadku, kiedy w odpowiedzi na zawiadomienie Zamawiającego, o którym mowa w pkt. 4.7.3 SIWZ zgłosi się podmiot zainteresowany udostępnieniem takiego kanału; h) wykonanie innych opracowań, które są niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia i uzyskania decyzji ZRID; i) wykonanie projektu stałej organizacji ruchu nowo projektowanej ul. Szembeka od ul. Sienkiewicza do ul. Dworkowej w Starych Babicach; - projekt stałej organizacji ruchu przed zaopiniowaniem i zatwierdzeniem należy uzgodnić z osobami odpowiedzialnymi za realizacje zamówienia ze strony Zamawiającego; - projekt stałej organizacji ruchu podlega zaopiniowaniu we właściwym Referacie U.G. Stare Babice prowadzącym zarząd nad drogami gminnymi; - projekt stałej organizacji ruchu we właściwym zakresie i zgodnie z posiadanymi kompetencjami podlega zatwierdzeniu Zarządu Dróg Powiatowych w Ożarowie Mazowieckim; j) wykonanie badań geotechnicznych w zakresie projektowanej przebudowy drogi; k) całkowitą obsługę geodezyjną przedmiotu zamówienia, w tym m.in. uzyskanie map do celów projektowych, map podziałowych na potrzeby uzyskania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej oraz uzyskanie opinii z koordynacji usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu a także inne prace niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia; l) wystąpienie ze skutecznym wnioskiem do Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska o wydanie decyzji o uwarunkowaniach środowiskowych w trybie ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2016 r. poz. 353 z późn. zm.) dla projektowanego przedsięwzięcia oraz uzyskanie dla Zamawiającego decyzji o uwarunkowaniach środowiskowych; m) wystąpienie ze skutecznym wnioskiem o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej w trybie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji drogowych w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2031 z późn. zm.); 2) dla zadania 2: a) przebudowę skrzyżowania ulic: Piłsudskiego, Sienkiewicza, Dworkowej i Rynek w miejscowości Stare Babice wraz z zaprojektowaniem odcinka ul. Dworkowej (ok. 500 m) od projektowanego skrzyżowania do działki o nr ew. 803/10, ze skrzyżowaniami z drogami poprzecznymi zlokalizowanymi w ciągu przebudowywanego odcinka oraz chodnikami i ciągami pieszo rowerowymi wzdłuż przebudowywanego odcinka o ile to będzie możliwe ze względu na szerokość pasa drogi; UWAGA!!! Skrzyżowanie w/w ulic należy zaprojektować jako rondo. - nawierzchnię jezdni należy projektować z asfaltobetonu wraz z podbudową jak dla kategorii ruchu KR-3 (chyba, że Projektant uzna, że należy zaprojektować jezdnię dla wyższej kategorii ruchu, wówczas należy uzgodnić takie rozwiązanie z osobami odpowiedzialnymi za realizację zamówienia ze strony Zamawiającego) Zamawiający dopuszcza w przypadku ul. Dworkowej podbudowę jak dla kategorii ruchu KR-2; - nawierzchnię chodników należy zaprojektować z kostki betonowej o grubości 6 cm, nawierzchnię dróg dla rowerów/ciągów pieszo rowerowych należy zaprojektować z kostki lub asfaltobetonu wraz z podbudową w uzgodnieniu z Zamawiającym; - zjazdy z nowoprojektowanej drogi do posesji należy zaprojektować w śladzie istniejących i w uzgodnieniu z właścicielami nieruchomości oraz wykonać je z kostki betonowej o grubości 8 cm, należy projektować zjazdy indywidualne; - w przypadku nieruchomości niezabudowanych zjazdy należy zlokalizować w uzgodnieniu z właścicielami nieruchomości, a gdy nie będzie możliwy kontakt z nimi w uzgodnieniu z osobami odpowiedzialnymi za realizację zamówienia ze strony Zamawiającego; - Wykonawca przed zaopiniowaniem lub zatwierdzeniem projektu lub złożeniem wniosku o wydanie zezwolenia na realizacje inwestycji drogowej (ZRiD) ma obowiązek uzgadniać z osobami odpowiedzialnymi za realizację zamówienia ze strony Zamawiającego koncepcję przebudowy drogi stanowiącej przedmiot zamówienia; - projekt w zakresie włączenia w drogę powiatową należy uzgodnić w Zarządzie Dróg Powiatowych w Ożarowie Mazowieckim. b) inwentaryzację szaty roślinnej w celu określenia ilości i rodzaju drzew oraz krzewów, które kolidują z planowaną inwestycją i uzyskiwania ewentualnych zezwoleń na wycinkę drzew i krzewów; c) odwodnienie projektowanego skrzyżowania i ul. Dworkowej na całej długości projektowanej drogi; - projekt należy uzgodnić z właściwą jednostką w zakresie odprowadzenia wód deszczowych do rowu melioracyjnego oraz w przypadku konieczności przebudowy, usunięcia, kolizji lub innego naruszenia urządzeń melioracyjnych; - Wykonawca musi w ramach realizacji przedmiotu zamówienia wykonać operat wodnoprawny oraz uzyskać pozwolenie wodnoprawne; d) likwidację kolizji projektowanej drogi z urządzeniami infrastruktury technicznej (projekty branżowe), których usunięcie jest konieczne dla prawidłowego, zgodnego z przepisami i warunkami technicznymi zaprojektowania przedmiotu zamówienia w tym uzyskanie warunków, opinii, zatwierdzeń i innych niezbędnych uzgodnień od właścicieli bądź użytkowników tych urządzeń; e) budowę nowej linii oświetlenia ulicznego (przewód podziemny, słupy oświetlenia ulicznego aluminiowe, źródło światła LED) w pasie przebudowywanej drogi w tym uzgodnienie przyłączenia i zasilania linii z właściwym operatorem sieci i dostawcą energii elektrycznej. Wykonawca zobowiązany jest do zaprojektowania oświetlenia w centralnym punkcie ronda (slup aluminiowy wraz ze złączem i uchwytem na ozdoby świąteczne, oświetlenie LED, kamery monitoringu wizyjnego w oparciu o funkcjonujący system GEOVISION – w uzgodnieniu z Zamawiającym). UWAGA! Należy zaprojektować słupy przystosowane do możliwości podłączenia oświetlenia świątecznego tj. każdy słup w obrębie skrzyżowania musi być wyposażony w uchwyt pod gniazdo WIELAND, przewód oraz gniazdo WIELAND RST20i3. W przypadku ul. Dworkowej powyższe ma zastosowanie do pierwszych dwóch latarni; f) budowę kanału technologicznego w przypadku, kiedy w odpowiedzi na zawiadomienie Zamawiającego, o którym mowa w pkt. 4.7.3 SIWZ zgłosi się podmiot zainteresowany udostępnieniem takiego kanału; g) wykonanie innych opracowań, które są niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia i uzyskania pozwolenia na budowę; h) wykonanie projektu stałej organizacji ruchu nowo projektowanego skrzyżowania i ul. Dworkowej; - projekt stałej organizacji ruchu przed zaopiniowaniem i zatwierdzeniem należy uzgodnić z osobami odpowiedzialnymi za realizacje zamówienia ze strony Zamawiającego; - projekt stałej organizacji ruchu podlega zaopiniowaniu we właściwym Referacie U.G. Stare Babice prowadzącym zarząd nad drogami gminnymi; - projekt stałej organizacji ruchu we właściwym zakresie i zgodnie z posiadanymi kompetencjami podlega zatwierdzeniu w Zarządzie Dróg Powiatowych w Ożarowie Mazowieckim; i) z uwagi na kursujące autobusy ZTM, Wykonawca ma obowiązek uzgodnić projekt z Zarządem Transportu Miejskiego w Warszawie, j) wykonanie badań geotechnicznych w zakresie projektowanej przebudowy drogi; k) całkowitą obsługę geodezyjną przedmiotu zamówienia, w tym m.in. uzyskanie map do celów projektowych, map podziałowych na potrzeby uzyskania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej oraz uzyskanie opinii z koordynacji usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu a także inne prace niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia; l) wystąpienie ze skutecznym wnioskiem do Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska o wydanie decyzji o uwarunkowaniach środowiskowych (o ile będzie to wymagane) w trybie ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2017 r. poz. 1405 z późn. zm.) dla projektowanego przedsięwzięcia oraz uzyskanie dla Zamawiającego decyzji o uwarunkowaniach środowiskowych; m) wystąpienie ze skutecznym wnioskiem o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej w trybie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji drogowych w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1474 z późn. zm.); UWAGA! W trakcie projektowania, będą wykonywane roboty budowlane dotyczące przebudowy oświetlenia ul. Kościuszki (Dworkowa - 1 lampa), Piłsudskiego, Sienkiewicza, Rynek, Okulickiego, Sikorskiego i ul. Warszawskiej w Starych Babicach i Babicach Nowych oraz budowa parkingu „Parkuj i Jedź” przy ul. Sienkiewicza oraz ciągu pieszo – rowerowego na odcinku od ul. Sienkiewicza do ul. Polnej w Starych Babicach. Dokumentacja projektowa dla ww. zadań dostępna jest na stronie Zamawiającego w postępowaniach przetargowych pod następującymi linkami: http://bip.babice-stare.waw.pl/public/?id=185212 http://bip.babice-stare.waw.pl/public/?id=185605
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3 000 PLN (słownie: trzy tysiące zł) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku WBS o/Stare Babice nr rachunku 65 8015 0004 3000 1124 3030 0009, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu RZP.271.33.2018 pn. Wykonanie projektu ronda na skrzyżowaniu przy Kościele w Starych Babicach oraz projekt ul. Kościuszki do ul. Szembeka i ul. Szembeka w Starych Babicach”.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony Formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, zawierający w szczególności: porównawczą cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, wypełnione przez Wykonawcę dane odnośnie kryteriów oceny ofert, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń; 2) Oświadczenia wymienione w pkt. 8.1-4 według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ; 3) Zobowiązania podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy zasobu w trybie art. 22a ustawy pzp wymienione w pkt. 8.4 SIWZ według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3/3a do SIWZ – dokumenty należy złożyć wraz z ofertą w przypadku, gdy Wykonawca będzie korzystał z zasobów podmiotów trzecich w przeciwnym przypadku nie załączać do oferty; 4) Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ; W przypadku, gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa (usunięcie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie). 5) Formularz – Dane ogólne według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ; 6) Dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach