Przetargi.pl
Wykonanie projektu remontu ulicy Skokowskiego w Jaktorowie w ciągu drogi powiatowej nr 3833 Seroki - Gongolina - Baranów - Jaktorów.

Powiatowy Zarząd Dróg w Grodzisku Mazowieckim ogłasza przetarg

  • Adres: 05-825 Grodzisk Mazowiecki, ul. Traugutta 41
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 7240570 , fax. 22 7240570
  • Data zamieszczenia: 2016-02-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Grodzisku Mazowieckim
    ul. Traugutta 41 41
    05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 22 7240570, fax. 22 7240570
    REGON: 01497631600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdgm.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie projektu remontu ulicy Skokowskiego w Jaktorowie w ciągu drogi powiatowej nr 3833 Seroki - Gongolina - Baranów - Jaktorów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie projektu remontu ulicy Skokowskiego w Jaktorowie w ciągu drogi powiatowej nr 3833 Seroki - Gongolina - Baranów - Jaktorów. 1. Przedmiot zamówienia obejmuje odcinek o długości 1327 m (od wiaduktu na torami PKP do drogi gminnej - ulica Kawalerii Polskiej) w istniejących granicach pasa drogowego. Określona szacunkowa długość drogi jest długością orientacyjną i ma wyłącznie charakter informacyjny. Rzeczywista długość będzie określona przez Wykonawcę na podstawie map geodezyjnych, pomiarów w terenie i projektu budowlanego drogi. Przedmiotowa droga jest drogą powiatową klasy zbiorczej Z. Założenia do projektu: 1.Jezdnia. Poszerzenie jezdni do 6,0 m. Jezdnia w obustronnym krawężniku na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15. Wzmocnienie istniejącej konstrukcji jezdni dla ruchu KR3.Warstwa ścieralna z SMA na asfalcie modyfikowanym z wyłączeniem skał osadowych. Do warstw mineralno asfaltowych nie dopuszcza się stosowania granulatu i dodatków. 2.Pobocza utwardzone kruszywem łamanym kamiennym gr. 20 cm. 3.Chodnik, chodnik z kostki betonowej czerwonej na podsypce cementowo-piaskowej o szer. 2 m przy krawędzi jezdni. obrzeża na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15. konstrukcja nawierzchni chodnika powinna umożliwiać mechaniczne utrzymanie w okresie letnim i zimowym (ciągnik rolniczy 30 KM). 4. Zjazdy. nawierzchnia zjazdów z kostki betonowej szarej na podbudowie z kruszywa naturalnego łamanego o szerokości dostosowanej do szerokości bram, dojścia do furtek stanowi chodnik, obramowanie zjazdów z opornika na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15, przepusty pod zjazdami z rur PEHD ze ściankami czołowymi prostymi wylewanymi na mokro lub prefabrykowanymi o długości zapewniającej zakotwienie w skarpie i przeciwskarpie rowu i wysokości do poziomu krawędzi pobocza. 5. Włączenia w drogi boczne. Przebudowa istniejących włączeń w ciągu chodnika o nawierzchni z kostki betonowej szarej na podsypce cementowo-piaskowej: podbudowa z kruszywa naturalnego łamanego, opornik na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15, przepusty pod zjazdami z rur betonowych typu VIPRO ze ściankami czołowymi prostymi wylewanymi na mokro lub prefabrykowanymi o długości zapewniającej zakotwienie w skarpie i przeciwskarpie rowu i wysokości do krawędzi pobocza. 6.Odwodnienie. Należy zaprojektować odwodnienie powierzchniowe jezdni z wykorzystaniem do istniejących rowów przydrożnych wymagających oczyszczenia i wyprofilowania w sposób zapewniający odpływ wody z rowów. 7.Przepusty pod korona drogi. Na omawianym odcinku pod koroną drogi znajduje 1 przepust z rur betonowych, który będzie wymagały przedłużenia lub przebudowy. W przypadku przebudowy należy zastosować rury betonowe typu VIPRO. 8. Opis stanu istniejącego Droga na wymienionym odcinku posiada jezdnię z asfaltową o szerokości 5,5 m na podbudowie z bruku, pobocza gruntowe, chodnik o szer. 1,2-1,5m z kostki betonowej zlokalizowany przy krawędzi jezdni po str. Zachodniej, odwodnienie powierzchniowe do rowów przydrożnych. Na omawianym odcinku znajdują się 1 przepusty z rur betonowych pod koroną drogi. 2. Zakres i zawartość opracowania. Podstawowy zakres rzeczowy zamówienia. Dokumentacja projektowa musi obejmować: 1.Projekt koncepcyjny drogi, 2.Projekt należy wykonać na aktualnych mapach z zasobu ze składnicy map, 3. Projekt budowlany, 4.Projekt wykonawczy branży drogowej z uwzględnieniem odwodnienia powierzchniowego, 5.Projekty gospodarowania drzewostanem, 6.Projekt stałej organizacji ruchu, 7.Specyfikacje techniczne 8.Kosztorysy Inwestorskie i Przedmiary robót, 9.Badania geotechniczne oraz nośności konstrukcji istniejącej nawierzchni belką Benkelmana, 10.Materiały, uzgodnienia i opinie niezbędne do złożenia prawidłowego wniosku - zgłoszenia zamiaru wykonania robót, 11.Pełnienie nadzoru autorskiego na budowie. 2.1. Zawartość opracowania. 2.1.1. Projekty koncepcyjne. Wykonawca w ciągu 14 dni od daty pozyskania aktualnych map zasadniczych winien przedłożyć Zamawiającemu do zatwierdzenia uproszczone projekt koncepcyjny dla opracowania zawierający co najmniej: proponowany rodzaj i grubość warstw nawierzchni i podbudowy, sposób odwodnienia, geometrię włączeń w drogi boczne, wskazanie drzew zakwalifikowanych do wycinki. Projekt koncepcyjny winien być opracowany w 2 egzemplarzach w formie papierowej. 2.1.2. Projekt budowlany. Projekt drogowy budowlany i projekty branżowe należy wykonać w 5 egz. Na aktualnej mapie zasadniczej z zasobu składnicy map w skali 1:500 z naniesionymi granicami własności pasa drogowego w formie papierowej i 1 egz. w formie elektronicznej PDF. Projekt budowlany drogi winien być opracowany w stopniu szczegółowości umożliwiającym wniosku o zamiarze wykonania robót na zgłoszenie i spełniać wymagania: ustawy - Prawo budowlane ( Dz. U. 2013.1409 z późniejszymi zmianami, rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego Dz. U. 2012. 462, rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie ustalenia geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych Dz. U. 2012. 463, Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie ( Dz.U. nr 43 poz.430 ), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. 2004 Nr 130 poz.1389). 2.1.3. Projekt wykonawczy. Projekt wykonawczy należy wykonać w 4 egz. na mapie aktualnej mapie zasadniczej 1:500 z naniesionymi granicami własności pasa drogowego w formie papierowej i 1 egz. w formie elektronicznej PDF. Projekty wykonawcze winny być opracowane w stopniu szczegółowości umożliwiającym wykonanie robót i zawierać: trwałą stabilizację punktów wierzchołkowych trasy i geodezyjne określenie ich współrzędnych z naniesieniem na plan sytuacyjny oraz opis i zawierać: projekt i inwentaryzację zieleni z wykazem i oznaczeniem na mapie drzew i krzewów do ewentualnego usunięcia, projekt stałej organizacji ruchu z wymaganymi opiniami i zatwierdzony przez organ zarządzający ruchem. 2.2. Badania geotechniczne oraz ocena stanu istniejącej nawierzchni i gruntów podłoża. Wykonawca we własnym zakresie wykona badania geotechniczne, badania nośności istniejącej konstrukcji nawierzchni belka Benkelmama oraz oceni stan istniejącej nawierzchni i gruntów podłoża w zakresie niezbędnym do prawidłowego zaprojektowania konstrukcji nawierzchni jezdni z wykorzystaniem istniejącej konstrukcji. Projektant własnym staraniem i na swój koszt wykona ewentualne odkrywki istniejącego uzbrojenia w zakresie niezbędnym do opracowania projektu. 2.3. Materiały do wniosku o wydanie pozwolenia na budowę. Wykonawca własnym staraniem i na swój koszt uzyska komplet materiałów niezbędnych do wydania decyzji pozwolenia na budowę, w tym opinie zarządcy dróg gminnych, powiatowych. 2.4. Specyfikacje techniczne Wykonawca opracuje Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych zgodnie Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. 2004 Nr 202 poz.2072 z póź. zm.). Specyfikacje Techniczne winny być opracowane w 2 egzemplarzach + 1 egz. w wersji elektronicznej 2.5. Kosztorysy Inwestorskie i Przedmiary robót. Wykonawca opracuje Kosztorys inwestorski i Przedmiar robót zgodnie Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. 2004 Nr 130 poz.1389). Przedmiar robót należy sporządzić w sposób szczegółowy np. obliczenie powierzchni każdego zjazdu z podaniem działań arytmetycznych oraz kilometrażu, obliczenie powierzchni każdego odcinka chodnika między zjazdami z podaniem działań arytmetycznych oraz kilometrażu itp. Kosztorys inwestorski i Przedmiar robót winien być opracowany w 2 egzemplarzach + 1 egz. w wersji elektronicznej w formacie PDF. 2.6. Uzgodnienia i opinie. Wykonawca uzyska na własny koszt wszelkie uzgodnienia i opinie wymagane przepisami prawa, niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę w tym m.in. od: Zarządców Dróg, organu zarządzającego ruchem, gestorów mediów zlokalizowanych w obrębie projektowanej inwestycji, Melioracji, Inwestora, właścicieli posesji w zakresie uzgodnienia wjazdów do posesji oraz ewentualnie inne uzgodnienia niezbędne do wykonania remontu drogi w ramach zgłoszenia. 2.7. Dokumentacja w formie elektronicznej w podanym niżej układzie: 2.8.1. Dokumentacja projektowa na płycie CD - format pliku PDF, 2.8.2. Opisy techniczne, specyfikacje techniczne, na płycie CD - format pliku MsWord i PDF 2.8.3. Kosztorysy inwestorskie, przedmiar, na płycie CD - w programie Seko Smart i PDF, Excel. 2.8. Nadzór autorski. Wykonawca w ramach ceny ofertowej zobowiązany będzie do pełnienia nadzoru autorskiego. W ramach pełnienia nadzoru autorskiego w całym czasie trwania budowy obowiązkiem Wykonawcy będzie należyta współpraca z Zamawiającym oraz podmiotami, którym zostanie powierzone wykonanie inwestycji tak, aby zapewnić prawidłową i terminową realizację, w tym w szczególności do uzgadniania możliwości wprowadzania rozwiązań zamiennych zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713220001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wnoszenia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania dokumentacji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdgm.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach