Przetargi.pl
Wykonanie projektu przebudowy ul. Uzdrowiskowej na odcinku od ul. Parkowej do granicy powiatu

Powiatowy Zarząd Dróg w Pszczynie ogłasza przetarg

  • Adres: 43-200 Pszczyna, ul. Chopina 4
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (032) 212-80-68 , fax. (032) 212-80-69
  • Data zamieszczenia: 2012-04-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Pszczynie
    ul. Chopina 4 4
    43-200 Pszczyna, woj. śląskie
    tel. (032) 212-80-68, fax. (032) 212-80-69
    REGON: 27629196300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.powiat.pszczyna.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie projektu przebudowy ul. Uzdrowiskowej na odcinku od ul. Parkowej do granicy powiatu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: - opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania p.n. Przebudowa ul. Uzdrowiskowej na odcinku od ul. Parkowej do granicy powiatu - uzyskanie zatwierdzonego zgłoszenia wykonania robót bez wymaganego pozwolenia na budowę lub uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę w Starostwie Powiatowym w Pszczynie (w zależności od potrzeb). Zakres zamówienia obejmuje opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej : a) przebudowy jezdni ul. Uzdrowiskowej w Goczałkowicach-Zdroju na odcinku od skrzyżowania z ul. Parkową do granicy mostu na rzece Wisła o długości ok. 650 mb, b) przebudowę skrzyżowania (miejsce włączenia-łącznik od DK1 do ul. Uzdrowiskowej) na skrzyżowanie typu rondo, c) uwzględnienie wszystkich ewentualnych przekładek kolidujących sieci zlokalizowanych w ciągu projektowanej inwestycji, d) budowy odwodnienia. W ramach zamówienia należy wykonać: a) podkłady mapowe konieczne do opracowania dokumentacji w ilości niezbędnej do wykonania zamówienia oraz 1 egz. dla Zamawiającego b) Uzyskanie zgody właścicieli terenu na realizacje zadania w obrębie ich działek, c) Uzgodnienia branżowe z właścicielami sieci infrastruktury technicznej w terenie objętym zakresem zadania, wraz z projektami branżowymi przebudowy kolidujących sieci, d) Uzgodnienia z zarządcami dróg objętych zakresem opracowania, e) Inwentaryzacja zadrzewień i zakrzewienia kolidującego z rozwiązaniami projektowymi oraz plan wyrębu, f) Uzgodnienie z zamawiającym koncepcji zagospodarowania terenu. Wykonawca jest zobowiązany uzyskać pisemną akceptację koncepcji zagospodarowania terenu przed wykonywaniem szczegółowych prac projektowych, g) Projekt budowlany wraz z opiniami, uzgodnieniami, pozwoleniami i innymi dokumentami wymaganymi przepisami szczegółowymi, obejmujący projekt zagospodarowania terenu i projekty branżowe - w ilości 5 egz. h) Projekt wykonawczy - w ilości 5 egz. i) Badania geotechniczne oraz określenie warunków gruntowo - wodnych podłoża gruntowego (min. 10 odwiertów, na gł. 2m) - w ilości 2 egzemplarzy, j) Zatwierdzony projekt zmiany organizacji ruchu na czas budowy - w ilości 2 egz. k) Zatwierdzony projekt docelowej organizacji ruchu - w ilości 2 egz. l) Decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia - fakultatywnie, m) Pozwolenie wodnoprawne wraz z operatem wodnoprawnym - fakultatywnie - w ilości 2 egz. n) Projekt oświetlenia ulicznego - w ilości 2 egz. o) przedmiar robót, przez który należy rozumieć opracowanie zawierające zestawienie przewidywanych do wykonania robót w kolejności technologicznej ich wykonania wraz z ich szczegółowym opisem, miejscem wykonania lub wskazaniem podstaw ustalających szczegółowy opis, z wyliczeniem i zestawieniem ilości jednostek miar robót podstawowych oraz wskazaniem podstaw do ustalania cen jednostkowych robót lub jednostkowych nakładów rzeczowych. Przedmiary muszą uwzględniać w szczególności wymagania określone w § od 6 do 10 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. nr 202, poz. 2072 ze zm.) - w ilości 3 egzemplarzy, p) kosztorys inwestorski, sporządzony zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. 2004r. Nr 130 poz 1389) - w ilości 2 egzemplarzy, q) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, przez którą należy rozumieć opracowanie zawierające w szczególności zbiory wymagań niezbędnych do określania standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. Specyfikacje muszą uwzględniać w szczególności wymagania określone w §12, 13 i 14 oraz rozporządzenia Ministra Infrastruktury z 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - Użytkowego (Dz. U. nr 202, poz. 2072 ze zm.) - w ilości 2 egzemplarza, r) wykonanie w/w dokumentacji na nośniku elektronicznym - wersja elektroniczna całej dokumentacji wg Rozporządzenia Rady Ministrów z 11.10.2005r. w sprawie minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych załącznika nr 2 (Dz.U. z 2005r. nr 212 poz.1766), w formatach: 1 x PDF (cała dokumentacja) i dodatkowo 1 x w wersji edytowalnej dla opisów i kosztorysu(KST, ATH, RDS).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713220001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 1500,00 zł Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego tj. Bank Spółdzielczy w Pszczynie Nr 16 8448 0004 0009 2294 2028 0003. Zamawiający będzie uważał wadium wniesione w pieniądzu za złożone w oznaczonym terminie, jeżeli przed upływem tego terminu kwota wadium wpłynie na wskazany rachunek Zamawiającego. Wadium w postaci niepieniężnej należy: - w formie oryginału złożyć w sekretariacie Zamawiającego a kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem dołączyć do składanej oferty. Wykonawca, który nie złoży wadium w wymaganej wysokości lub z przekroczeniem terminu oznaczonego w specyfikacji albo bez zachowania wymaganej formy zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta uznana za odrzuconą

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.powiat.pszczyna.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach