Przetargi.pl
Wykonanie projektu poprzedzone opracowaniem koncepcji utwardzonej drogi gminnej ul. Generalskiej na odcinku od ul. Projektowanej do ul. Hallera oraz ul. Hallera od ul. Generalskiej do ul. Okrzei w ramach zadania -Wykonanie projektów dróg gminnych

Gmina Otwock ogłasza przetarg

  • Adres: 05-400 Otwock, ul. Armii Krajowej 5
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7792001 , fax. 022 7794225
  • Data zamieszczenia: 2013-10-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Otwock
    ul. Armii Krajowej 5 5
    05-400 Otwock, woj. mazowieckie
    tel. 022 7792001, fax. 022 7794225
    REGON: 01326877000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.otwock.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie projektu poprzedzone opracowaniem koncepcji utwardzonej drogi gminnej ul. Generalskiej na odcinku od ul. Projektowanej do ul. Hallera oraz ul. Hallera od ul. Generalskiej do ul. Okrzei w ramach zadania -Wykonanie projektów dróg gminnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu poprzedzone opracowaniem koncepcji utwardzonych dróg gminnych: ul. Generalskiej od ul. Projektowanej do ul. Hallera oraz ul. Hallera od ul. Generalskiej do ul. Okrzei. Zamówienie obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej na budowę drogi utwardzonej o szerokości jezdni 6,0 m z jednostronnym chodnikiem o szerokości min. 2,0 m z płytek chodnikowych o wymiarach 30/30 cm w kolorze szarym, parkingami dla samochodów osobowych w liniach rozgraniczających dróg z kostki brukowej, ścieżką rowerową o nawierzchni bitumicznej o szerokości min.2,0m., odwodnieniami z odprowadzeniem do istniejącej sieci kanalizacji deszczowej w ul. Generalskiej. 1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: -Koncepcja zagospodarowania terenu do uzgodnienia z Zamawiającym. - Cztery egzemplarze projektu budowlanego wraz z zaświadczeniem o którym mowa w art. 12 ust 7 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz.U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623, z późn. zm.), aktualnym na dzień opracowania projektu. - W projekcie budowlanym należy wykonać projekt zagospodarowania terenu na oryginalnej i aktualnej mapie do celów projektowych w 2 egz. + 4 egz. na kopii mapy. - Uzgodnienia ZUDP + załącznik graficzny - 2 kpl. w tym jeden oryginalny egzemplarz uzgodnień ZUDP musi być wpięty do projektu budowlanego (egzemplarz dla inwestora) . - Informacje dotyczące planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia- 5 egz. - Kosztorysy inwestorskie i przedmiary robót (z obliczeniami) - 2 egz. (kosztorysy mają być sporządzone zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych z 29 stycznia 2004r. Dz.U.2013 poz. 907 ze zm. oraz dwoma Rozporządzeniami Ministra Infrastruktury: z 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego Dz.U.2004 Nr 130 poz. 1389 oraz z 2 września 2012r. w sprawie szczegółowego zakresu formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego Dz.U.2013 poz. 1129 j.t. Kosztorysy należy sporządzić z uwzględnieniem kodów ze Wspólnego Słownika Zamówień(CPV).) - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - 2 egz. - Projekt stałej organizacji ruchu oraz organizacji ruchu na czas budowy drogi ze wszelkimi wymaganiami uzgodnieniami - 2 egz. 2.Dokumentacja w formie elektronicznej ma być sporządzona na nośnikach CD w 2 egz. 3.Wykonawca będzie zobowiązany do uzyskania mapy do celów projektowych z naniesionym aktualnym stanem prawnym z ewidencji gruntów oraz badań geotechnicznych. 4.Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i normami w szczególności wynikającymi z: 1) Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02.03.1999 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, 2) Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, 3) Miejscowych Planów Zagospodarowania Przestrzennego dla Miasta Otwocka. 5.Wykonawca przyjmuje odpowiedzialność prawna i finansową za szkody Zamawiającego, powstałe w wyniku nieprawidłowego lub nierzetelnego wykonania przedmiotu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713220001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.otwock.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach