Oddział Terenowy Biura Agencji Mienia Wojskowego we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 53-033 Wrocław, ul. Zwycięska 14
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3647374; 7661725 w. 224 , fax. 071 7661734
- Data zamieszczenia: 2010-01-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Oddział Terenowy Biura Agencji Mienia Wojskowego we Wrocławiu
ul. Zwycięska 14 14
53-033 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 071 3647374; 7661725 w. 224, fax. 071 7661734 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.amw.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: państwowa osoba prawna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
WYKONANIE PROJEKTU PODZIAŁU GEODEZYJNEGO NIERUCHOMOŚCI POŁOŻÓNEJ WE WROCŁAWIU PRZY UL. ZWYCIĘSKIEJ - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie podziału geodezyjnego zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego oraz z koncepcją dostarczoną przez Zamawiającego nieruchomości niezabudowanej położonej we Wrocławiu przy ul. Zwycięskiej (AM-12, obręb Partynice), a w szczególności: a) działki nr 1/56 o pow. 0,3895 ha na dwie działki, z których: - jedna przeznaczona jest w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego pod zabudowę mieszkaniową, usługową, parking podziemny, oznaczona symbolem 1 MŚ+U+KS IV - druga działka przeznaczona jest w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego pod ulice klasy technicznej D z jednokierunkowymi jezdniami, szerokość w liniach rozgraniczających 12m, obustronne chodniki, zieleń publiczna w zależności od lokalnych uwarunkowań, oznaczona symbolem 8KD oraz 5 KD b) działka nr 1/14 o powierzchni ok. 0,1700 ha , na dwie działki z których: - jedna działka przeznaczona jest w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego pod zabudowę mieszkaniową, usługową, parking podziemny, oznaczona symbolem 1 MŚ+U+KS IV - druga działka zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego przeznaczona jest pod ulice klasy technicznej D z jednokierunkowymi jezdniami, szerokość w liniach rozgraniczających 12 m, obustronne chodniki, zieleń publiczna w zależności od lokalnych uwarunkowań, oznaczona symbolem 5KD Zakres prac przewidzianych do wykonania obejmuje: - sporządzenie wstępnego projektu podziału ( w przypadku konieczności wynikającej z ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r o gospodarce nieruchomościami), - sporządzenie projektu podziału ( 6 egz. + 1 egz. dla Zamawiającego), - wyznaczenie i stabilizację na gruncie punktów granicznych kamieniami, - wskazanie na gruncie granic nowowydzielonych nieruchomości, - sporządzenie wykazu zmian gruntowych do celów wieczysto księgowych. Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z ustawą z dnia 21 sierpnia 1997r o gospodarce nieruchomościami ( tekst jednolity Dz. U. z 2004r, Nr 261 poz. 2603 z póź. zmianami), Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 07 grudnia 2004r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości (Dz. U. z 2004r, Nr 268, poz. 2663) ustawą z dnia 17 maja 1989r Prawo geodezyjne i kartograficzne ( tekst jednolity Dz. U. z 2005r, Nr 240, poz. 2027 z póź. zmianami) i innymi obowiązującymi przepisami w tym zakresie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713550001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, w szczególności: 1) posiadają uprawnienia wynikające z przepisów ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity Dz.U. z 2005 r., Nr 240, poz. 2027), 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy 2. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie zformułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp, potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub z treści dołączonych dokumentów nie będzie wynikać, że zostały spełnione warunki określone w niniejszej specyfikacji, albo nie złożył pełnomocnictwa to po nieskutecznym wezwaniu do uzupełnienia zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy , Zamawiający wykluczy Wykonawcę odpowiednio na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, a oferta tego Wykonawcy zostanie uznana za odrzuconą. Złożone na wezwanie Zamawiającego świadczenia i dokumenty winny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez zamawiającego nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony Formularz ofertowy sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ 2. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ; 2) Aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotnej i społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) Dokument potwierdzający posiadanie uprawnień niezbędnych dla wykonania przedmiotu zamówienia 3. Inne dokumenty 1) W przypadku gdy ofertę w imieniu Wykonawcy podpisuje(ą) osoba(y) inna(-e) niż ujawniona(-e) w dokumentach, o których mowa w Rozdziale VI pkt 2 ppkt 2 SIWZ, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres; 2) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takiej sytuacji zobowiązani są ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu na zasadach określonych w art. 23 ustawy oraz załączyć do oferty stosowne pełnomocnictwo. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2: 1) ppkt 2 i 3 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) Dokumenty, o których mowa w pkt 4 ppkt 1 lit. A i c, muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument o którym mowa w pkt 4 ppkt 1 lit. B musi być wystawiony nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składani ofert. 3) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapisy pakt 2 stosuje się odpowiednio. 5. Forma składanych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów: 1) Oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy musi być złożone w oryginale. 2) W przypadku składania kopii pełnomocnictw muszą być one potwierdzone notarialnie. 3) Wszystkie pozostałe dokumenty, o których mowa w niniejszym Rozdziale, muszą być w formie oryginału lub kopii poświadczonej na każdej stronie za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę(y) upoważnioną (-e) do reprezentowania Wykonawcy 4) Wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym muszą zostać złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę lub osobę(y) upoważnioną(-e) do reprezentowania Wykonawcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amw.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- WYKONANIE POMIARÓW ELEKTRYCZNYCH INSTALACJI ODGROMOWEJ, STANU IZOLACJI OBWODÓW 1-FAZOWYCHI 3 FAZOWYCH ORAZ POMIARÓW SAMOCZYNNE WYŁĄCZANIE ZASILANIA W OBIEKTACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ SOI 2 I SOI 3 WE WROCŁAWIU
Dodano: 2016-07-19 - Usługa geodezyjna polegająca na ustaleniu linii brzegu w trybie art. 15 ustawy Prawo wodne (Dz. U. z 2015, poz. 469 ze zm.) wraz z rozgraniczeniem gruntów pokrytych powierzchniowymi wodami płynącymi cieku Czyżynka, Jabłoniec, Młynówka Szalejów, Tarnawka od gruntów przyległych
Dodano: 2016-06-16 - Usługa geodezyjna-obustronne ustalenie linii brzegu cieków:Łazek,Srebrna,Rakówka i Bobrzyca wraz z uregulowaniem sposobu użytkowania nieruchomości przyległych do cieku.
Dodano: 2016-06-15 - Usługa geodezyjna - regulacja spraw własnościowych gruntów na terenie powiatów: górowskiego, milickiego, oleśnickiego, oławskiego, strzelińskiego, średzkiego, trzebnickiego, wołowskiego, wrocławskiego
Dodano: 2016-05-24 - WYKONANIE POMIARÓW ELEKTRYCZNYCH INSTALACJI ODGROMOWEJ, STANU IZOLACJI OBWODÓW 1-FAZOWYCH I 3-FAZOWYCH ORAZ POMIARÓW - SAMOCZYNNE WYŁĄCZANIE ZASILANIA W OBIEKTACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ 2 WOG
Dodano: 2016-05-23 - Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Nowiźnie
Dodano: 2016-04-06 - Wykonywanie usług geodezyjnych i kartograficznych na rzecz Gminy Wojcieszów w latach 2016 - 2019
Dodano: 2016-03-03 - Przebudowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych nie zrealizowanych na terenie wsi Dobrocin objętych PROW - DOBROCIN VIII
Dodano: 2015-09-22 - Wykonanie diagnostyki stanu nawierzchni drogowej polegającej na rejestracji i automatycznej ocenie uszkodzeń nawierzchni na sieci dróg krajowych administrowanych przez Oddział GDDKiA we Wrocławiu
Dodano: 2015-08-14 - Usługi geofizyczne -wykonanie badań geoelektrycznych - elektrooporowych metodą sondowań (SGE) na nieruchomościach przeznaczonych do rozdysponowania
Dodano: 2015-08-12