Przetargi.pl
Wykonanie projektu pn. „Poprawa efektywności systemu kształcenia ogólnego w Publicznej Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Sławnie”

Gmina Sławno ogłasza przetarg

  • Adres: 26332 Sławno, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 44 755-18-50 , fax. 44 755-18-51
  • Data zamieszczenia: 2017-12-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sławno
    ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 31
    26332 Sławno, woj. łódzkie
    tel. 44 755-18-50, fax. 44 755-18-51
    REGON: 59064817800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugslawno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie projektu pn. „Poprawa efektywności systemu kształcenia ogólnego w Publicznej Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Sławnie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie Projektu pn.: Poprawa efektywności systemu kształcenia ogólnego w Publicznej Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Sławnie” w formule „zaprojektuj i wybuduj” zgodnie z programem funkcjonalno – użytkowym. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę oraz wykonanie robót budowlanych i dostawa wyposażenia zgodnie z zakresem rzeczowym projektu „Poprawa efektywności systemu kształcenia ogólnego w Publicznej Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Sławnie” poprzez rozbudowę i przebudowę sali gimnastycznej przy przedmiotowej Szkole Podstawowej w Sławnie o bazę dydaktyczną oraz zaplecze higieniczno-sanitarne i trybuny wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą, robotami rozbiórkowymi, zagospodarowaniem terenu oraz przeprowadzeniem odbiorów i uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie obiektu. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa program funkcjonalno – użytkowy (PFU) stanowiący załącznik Nr 1 do niniejszej siwz. 4. Roboty objęte zamówieniem w zakresie projektowania i wykonawstwa: 1) opracowanie i przedłożenie do akceptacji Zamawiającemu dwóch koncepcji rozbudowy sali gimnastycznej; 2) wykonanie wszelkich niezbędnych prac projektowych wraz z uzyskaniem wszystkich wymaganych zgód, prawomocnych decyzji i pozwoleń administracyjno–prawnych niezbędnych do rozpoczęcia i prowadzenia inwestycji oraz późniejszej eksploatacji obiektu; 3) wykonanie kosztorysu powykonawczego; 4) realizacji robót budowlanych zgodnie z opracowaną przez Wykonawcę i zatwierdzoną przez Zamawiającego dokumentacją projektową; 5) realizacji robót remontowych zgodnie z opracowaną przez Wykonawcę i zatwierdzoną przez Zamawiającego dokumentacją projektową; 6) wykonanie instalacji wod.-kan., c.o. wraz z rozbudową kotłowni, elektrycznej i odgromowej; 7) wykonanie w dobudowanym obiekcie wentylacji mechanicznej, ewentualnie klimatyzacji; 8) zagospodarowanie terenu: tereny utwardzone oraz ciąg pieszo-jezdny prowadzący do projektowanego obiektu; 9) wykonanie lub przebudowa przyłącza do sieci: wodociągowej i kanalizacyjnej, gazowej, elektrycznej (w przypadku kolizji projektowanego obiektu z istniejącymi przyłączami lub w sytuacji stwierdzenia niewystarczającej mocy przyłączeniowej); 10) rozbiórki i remont istniejących obiektów/elementów (schody zewnętrzne oraz częściowo ogrodzenie stalowe od strony drogi gminnej); 11) przeprowadzenie odbiorów, wykonanie dokumentacji powykonawczej i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. 5. Dokumentacja projektowa obejmuje w szczególności: 1) koncepcję architektoniczną i zagospodarowania terenu; 2) projekty budowlane obiektu i przyłączy (jeśli będą wymagane) sporządzone w sposób zgodny z wymogami ustawy prawo budowlane oraz przepisami branżowymi, Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej; 3) projekty wykonawcze; 4) projekty zagospodarowania terenu; 5) projekty organizacji robót; 6) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych; 7) kosztorysy inwestorskie; 8) przedmiary robót budowlanych; 9) wszelkie inne projekty i opracowania wymagane przepisami prawa, w szczególności plan jakości oraz informację BIOZ. 6. Wykonawca ma obowiązek opracować dokumentację projektową w 5 egzemplarzach wykonanych techniką tradycyjną na nośniku papierowym oraz w 2 egzemplarzach w formie elektronicznej w plikach nieedytowalnych pdf oraz edytowalnych doc, dwg, dxf, cdr, ath itp. Wersje elektroniczne należy dostarczyć na płytach CD, DVD lub innych nośnikach pamięci. 7. Niezbędne do wykonania zamówienia jest: 1) uzyskanie decyzji, opinii i pozwoleń właściwych organów, niezbędnych do wykonania i odbioru poszczególnych elementów, instalacji oraz całego zadania; 2) wykonanie inwentaryzacji do celów projektowych; 3) sporządzenie projektów budowlanych, wykonawczych i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2013 r. poz. 1129) w poszczególnych branżach; 4) wykonanie kompletnych robót budowlanych, remontowych i rozbiórkowych; 5) pełnienie nadzoru autorskiego; 6) uzyskanie pozwolenia na budowę. 8. Wykonać przedmiot zamówienia z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami technicznymi, zasadami sztuki budowlanej, opracowaną i zatwierdzoną dokumentacją techniczną, etyką zawodową oraz postanowieniami umowy; 9. Dokumentacja projektowa na etapie opracowania będzie konsultowana i uzgadniana przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego; 10. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienie na podstawie upoważnienia/pełnomocnictwa do działania w imieniu i na rzecz Gminy Sławno – do załatwiania wszelkich spraw związanych z niniejszym zamówieniem, w tym wystąpienia wszelkich wymaganych prawem opinii, uzgodnień i pozwoleń, niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71220000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 50 000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych PLN) 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach w zależności od wyboru Wykonawcy: 1) pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy NR 05 8992 0000 0007 8432 2000 0030 z dopiskiem - realizacja projektu: Poprawa efektywności systemu kształcenia ogólnego w Publicznej Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Sławnie” Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany przez Zamawiającego rachunek bankowy najpóźniej do dnia i godziny składania ofert. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz z 2017 r. poz. 1089). należy w formie nienaruszonego oryginału zdeponować w sekretariacie Urzędu Gminy Sławno pokój Nr 13 , a kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 4 Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na każde pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy pzp . 5. Wadium składane przez Konsorcjum w formie poręczeń lub gwarancji ma wskazywać Lidera Konsorcjum i pozostałych konsorcjantów. 6. Gwarancja lub poręczenie wadium musi dodatkowo zawierać klauzulę wypłaty kwoty wadialnej Zamawiającemu, zarówno wówczas gdy Lider Konsorcjum uchyli się od zawarcia umowy z Zamawiającym w przypadku gdy zostanie wybrana oferta Konsorcjum, jak i wtedy, gdy od zawarcia umowy uchyli się którykolwiek z pozostałych członków Konsorcjum. 7. Zwrot wadium, 1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a upzp. 1a. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 2. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 3. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 4. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 8. Zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 10. Oferta w trakcie trwania procedury przetargowej od dnia składania ofert do dnia podpisania umowy (termin związania ofertą 30 dni) winna być przez cały okres zabezpieczona wadium. 11. Oferta Wykonawcy, który nie zabezpieczy złożonej oferty wadium w wymaganej formie zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy Pzp,
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 1) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 p.z.p. (informacja zamieszczana po otwarciu ofert), przekazują zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 p.z.p. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. ( zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 4 do siwz) 1) Wypełniony i podpisany formularz oferty sporządzony zgodnie z treścią i formą zawartą we wzorze (wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ) 2) Dowód wpłaty wadium 3) Oświadczenie wstępne (wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do SIWZ) 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych ( dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 5) Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty. 6) Oświadczenia i/lub dokumenty na podstawie, których, Zamawiający dokona oceny skuteczności zastrzeżenia informacji zawartych w ofercie, stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (jeżeli Wykonawca zastrzega takie informacje).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach