Przetargi.pl
Wykonanie projektu pełnobranżowego budowlano-wykonawczego oraz wykonanie robót budowlanych w zakresie modernizacji Pracowni Endoskopii w Szpitalu Morskim im. PCK w Gdyni, ul. Powstania Styczniowego 1.

Szpitale Pomorskie Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 81-519 Gdynia, Powstania Styczniowego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 72 60 124 , fax. 58 72 60 338
  • Data zamieszczenia: 2019-09-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpitale Pomorskie Sp. z o.o.
    Powstania Styczniowego 1
    81-519 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 58 72 60 124, fax. 58 72 60 338
    REGON: 19014161200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalepomorskie.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie projektu pełnobranżowego budowlano-wykonawczego oraz wykonanie robót budowlanych w zakresie modernizacji Pracowni Endoskopii w Szpitalu Morskim im. PCK w Gdyni, ul. Powstania Styczniowego 1.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie projektu pełnobranżowego budowlano-wykonawczego w oparciu o załączony do nn SIWZ projekt koncepcyjny, rysunek nr 1 i PFU oraz wykonanie robót budowlanych w zakresie modernizacji Pracowni Endoskopii w Szpitalu Morskim im. PCK w Gdyni, ul. Powstania Styczniowego 1. 2. Zakres wykonania - wszystkie prace projektowe, a następnie wykonanie robót powinno spełniać wymagania zawarte w dokumentacji wraz z załącznikami (załącznik nr 6 do SIWZ). 3. Inwestycja powinna zostać podzielona na trzy etapy zgodnie z ustaleniami Zamawiającego. 4. Lokalizacja robót - 81-519 Gdynia - Redłowo, ul. Powstania Styczniowego 1, zlokalizowany na poziomie – 1 5. Wszystkie prace projektowe, a następnie wykonanie robót powinno spełniać wymagania zawarte w projekcie koncepcyjnym, rysunku nr 1, PFU oraz w dokumentacji projektowej wykonanej przez Wykonawcę. 6. W niniejszym postępowaniu Zamawiający rezygnuje w instalacji wentylacji z systemu BMS na rzecz zamontowania jedynie czujek z opcją dołożenie BMS w przyszłości. 7. W niniejszym postępowaniu Zamawiający rezygnuje z niezależnych dla opracowania systemów DSO i SSP na rzecz zamontowania dodatkowych czujek i przyłączenia ich do istniejących systemów w obiekcie. 8. W zakres przedmiotu niniejszego zamówienia nie wchodzą pomieszczenia: a) Pomieszczenie przygotowania pacjenta (nr pomieszczenia – 102) b) Kabina higieny (nr pomieszczenia – 103) c) Kabina higieny (nr pomieszczenia – 104) d) Gabinet badań kolonoskopii (nr pomieszczenia – 105) e) Rejestracji (nr pomieszczenia – 110) f) Gabinet diagnostyczny (nr pomieszczenia – 112) 9. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi nadzór autorski nad robotami budowlanymi zgodny z uzgodnieniami umownymi. 10. Prace projektowe: - wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego pełno-branżowego w oparciu o załączony Projekt koncepcji, Rysunek nr 1 ( z zaznaczonym w kolorze zielonym obszarem wyłączonym z zakresu prac będących przedmiotem zamówienia) oraz Program Funkcjonalno – Użytkowy ( PFU), - bieżące uzgadnianie rozwiązań projektowych z Zamawiającym, - uzyskanie wszystkich niezbędnych uzgodnień – w tym uzgodnień z Rzeczoznawcą ds. sanitarno-higienicznych, ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych, oraz konserwatorem zabytków, - uzyskanie wymaganego pozwolenia na budowę ( jeżeli będzie wymagane). 11. Ogólne wytyczne wykonania robót: Przedmiotowe roboty budowlane należy prowadzić zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami, w szczególności Bezpieczeństwa i Higieny Pracy, P-poż oraz pod kierunkiem osób posiadających odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia upoważniające do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. Przy wykonywaniu robót budowlanych należy stosować materiały posiadające stosowne atesty i dopuszczone do stosowania przez Państwowy Zakład Higieny w budynkach opieki zdrowotnej. 12. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 6 do SIWZ składający się z: Dokumentację dotyczy: przebudowy fragmentu istniejącego szpitala dla ambulatorium z gabinetami badań endoskopowych w Szpitalu Morskim im. PCK w Gdyni zlokalizowanym na ul. Powstania Styczniowego 1 zawierająca: Opis techniczny I - 01 Inwentaryzację K-01 Koncepcję S- O1 – Mapę sytuacyjno – wysokościową oraz Rysunek nr 1 PFU – Program Funkcjonalno – Użytkowy 13. Zamawiający dopuszcza dokonanie wizji lokalnej dla celów informacyjnych i pomocniczych w przygotowywaniu oferty, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu wizji: Daria Mietlewska-Dura, dmietlewska@szpitalepomorskie.eu tel.: 58 72 60 419 Sławomir Daniliszyn, sdaniliszyn@szpitalepomorskie.eu tel.: 58 72 60 761
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania obowiązany jest do wniesienia wadium. Wartość wadium wynosi 32 000,00 zł (trzydzieści dwa tysiące 00/100 zł). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1 Pełnomocnictwo (w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie) do reprezentowania Wykonawcy w tym do podpisania oferty, jeśli upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika bezpośrednio z innych dokumentów załączonych do oferty. Jeśli upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy wynika z innych dokumentów, Wykonawca załącza je do oferty, chyba, że Zamawiający może te dokumenty uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. z 2018 r. Dz.U. poz. 700, 730 ze zm.). 1.2 Wypełniony Formularz Oferty - załącznik nr 1 do SIWZ OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY SKŁADANE PRZEZ WYKONAWCE PO OTWARCIU OFERT: WYKONAWCA W TERMINIE 3 DNI OD DNIA ZAMIESZCZENIA NA STRONIE INTERNETOWEJ ZAMAWIAJĄCEGO INFORMACJI, O KTÓREJ MOWA W ART. 86 UST. 5 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH SKŁADA: 1.3 Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą w przedmiotowym postępowaniu nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawca może złożyć ww oświadczenie na wzorze stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach