Przetargi.pl
Wykonanie projektu organizacji ruchu dla ulic administrowanych przez Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie wraz z dostawą oprogramowania do projektowania oznakowania

Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-401 Lublin, ul. Krochmalna 13j
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 466 5700 , fax. 81 466 5701
  • Data zamieszczenia: 2014-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie
    ul. Krochmalna 13j 13j
    20-401 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 466 5700, fax. 81 466 5701
    REGON: 06077887900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zdm.bip.lublin.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: gminna jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie projektu organizacji ruchu dla ulic administrowanych przez Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie wraz z dostawą oprogramowania do projektowania oznakowania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres zamówienia obejmuje: Zadanie 1: Projekt organizacji ruchu - Etap I, Zadanie 2: Projekt organizacji ruchu- Etap II, Zadanie 3: Projekt organizacji ruchu- Etap III, Zadanie 4: Projekt organizacji ruchu - informacji drogowskazowej, Zadanie 5: Projekt organizacji ruchu - ograniczeń tonażowych, Zadanie 6: Projekt organizacji ruchu - tras przejazdu pojazdów z materiałami niebezpiecznymi: zwane dalej dokumentacją projektową (zadanie 1 do 6 włącznie), oraz Zadanie 7: Dostawa i instalacja stacji roboczej, 3 stanowisk komputerowych do obsługi tworzonej bazy danych Komputerowej Mapy Oznakowania oraz dostawa i instalacja oprogramowania do obsługi Komputerowej Mapy Oznakowania zwane dalej oprogramowanie. 2. Projekt organizacji ruchu - Etap I: Projekt organizacji ruchu obejmujący zinwentaryzowane elementy organizacji ruchu (oznakowanie pionowe, poziome i urządzenia bezpieczeństwa ruchu) uwzględniający tylko niezbędne korekty i uzupełnienia w podstawowym zakresie (tj. których brak może skutkować bezpośrednimi zagrożeniami bezpieczeństwa ruchu drogowego np: nieprawidłowo oznakowane skrzyżowanie) - w dostosowaniu do obowiązujących przepisów. Zakres opracowania obejmuje obszar ograniczony ulicami (wraz z tymi ulicami i skrzyżowaniami w ich przebiegu): al. Tysiąclecia - al. Solidarności - al. Warszawska - al. Kraśnicka - ul. Bohaterów Monte Cassino - ul. Armii Krajowej - ul. Jana Pawła II - ul. Krochmalna - ul. Młyńska - ul. Unii Lubelskiej. 3. Projekt organizacji ruchu - Etap II: Projekt organizacji ruchu obejmujący zinwentaryzowane elementy organizacji ruchu (oznakowanie pionowe, poziome i urządzenia bezpieczeństwa ruchu) uwzględniający tylko niezbędne korekty i uzupełnienia w podstawowym zakresie (tj. których brak może skutkować bezpośrednimi zagrożeniami bezpieczeństwa ruchu drogowego np: nieprawidłowo oznakowane skrzyżowanie) - w dostosowaniu do obowiązujących przepisów. Zakres opracowania obejmuje pozostały obszar administracyjny miasta nie ujęty w Etapie I. 4. Projekt organizacji ruchu - Etap III: Projekt organizacji ruchu uwzględniający dostosowanie (sprawdzenie, poprawa, aktualizacja) istniejącego oznakowania do w/w obowiązujących przepisów oraz zaprojektowanie nowych elementów organizacji ruchu zgodnie z zaleceniami Zamawiającego oraz organów opiniujących i zatwierdzających w zakresie zmian organizacji ruchu. Zakres opracowania obejmuje obszar w granicach administracyjnych miasta Lublin. 5. Projekt informacji drogowskazowej winien uwzględniać: a) nowe połączenia komunikacyjne miasta i zalecenia dotyczące prowadzenia kierunków wg zasad opisanych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzeniem oraz będące w dyspozycji ZDiM w Lublinie Mapy oznakowania kierunkowego z GDDKiA), b) przedstawienie oznakowania drogowskazowego na planszy z planem sytuacyjnym miasta oraz plansze ze szczegółową lokalizacją znaków na planie sytuacyjnym z naniesionymi elementami organizacji ruchu, c) zestawienie wszystkich znaków informacji drogowskazowej z projektami poszczególnych znaków. 6. Projekt ograniczeń tonażowych winien uwzględniać: a) wprowadzenie w ciągu dróg krajowych, wojewódzkich i wybranych powiatowych organizacji ruchu wprowadzającej zakaz wjazdu dla pojazdów ciężarowych o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 16 ton w godzinach szczytu komunikacyjnego i w godzinach nocnych, to jest w godzinach: 6:00 - 9:00, 13:00 - 18:00, 22:00 - 4:00; b) tranzyt, czyli przejazdy bez wskazania punktu docelowego na terenie miasta Lublina należy realizować: - z wykorzystaniem Północnej Obwodnicy Lublina na odcinku od węzła Witosa do węzła Dąbrowica, - w przypadku przejazdów DK Nr 19 (w kierunku Kraśnika) powinny się odbywać po trasie al. Kraśnicka - al. Sikorskiego - al. Solidarności - Węzeł Dąbrowica; W przypadku docelowego miejsca podróży zlokalizowanego w obrębie strefy ograniczonego tonażu - 16 ton (z zastrzeżeniem, że może być ustalona inna wielkość na etapie projektowania), wjazd będzie się odbywał na podstawie zezwolenia na niestosowanie się do znaków B-5 (zakaz wjazdu samochodów ciężarowych o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 16 t) zlokalizowanych na wjeździe do Lublina, drogach wskazanych w pkt 6 lit. a); c) wprowadzenie na wjazdach do obszarów zabudowy mieszkaniowej ograniczeń tonażowych do 3,5 t; d) wprowadzenie na wjazdach do obszarów zabudowy mieszkaniowej ograniczeń tonażowych do 2,5 t; e) inne szczególne ograniczenia tonażowe; f) przedstawienie oznakowania tonażowego na planszy z planem sytuacyjnym miasta Lublin oraz plansze ze szczegółową lokalizacją znaków na planie sytuacyjnym z naniesionymi elementami organizacji ruchu. 7. Projekt stref ograniczenia prędkości winien uwzględniać przedstawienie oznakowania drogowskazowego na planszy z planem sytuacyjnym miasta oraz wskazanie odniesienia (np. tabelarycznie do projektu stałej organizacji ruchu - nr tomu, strona, numer rysunku, opis lokalizacji). 8. Projekt oznakowania związany z trasami przejazdu pojazdów z materiałami niebezpiecznymi winien uwzględniać przedstawienie oznakowania tonażowego na planszy z planem sytuacyjnym miasta Lublin oraz plansze ze szczegółową lokalizacją znaków na planie sytuacyjnym z naniesionymi elementami organizacji ruchu. 9. W czasie opracowywania projektów Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia zmian w organizacji ruchu, zatwierdzonych przez organ zarządzający ruchem, wskazanych przez Zamawiającego. 10. Dostawa i instalacje oprogramowania do obsługi Komputerowej Mapy Oznakowania. Oprogramowanie musi spełniać następujące wymagania: polska wersja językowa obejmująca wszystkie elementy programu oraz instrukcję obsługi, środowisko systemowe: Microsoft Windows XP Vista 7 -8 - 32 i 64 bitowy, dostosowanie do pracy na stanowiskach dwumonitorowych, dostosowanie do pracy w sieci, w systemie klient - serwer, format bazy danych: relacyjna baza danych, jednoczesny odczyt danych na kilku stanowiskach, edycja na wybranych komputerach, instalacja na wskazanych stanowiskach w siedzibie Zamawiającego i możliwość jednoczesnej pracy na 3 stanowiskach, dostęp do bazy programu musi być autoryzowany i następować poprzez login i hasło, które powinno się składać przynajmniej z sześciu znaków w tym znak specjalny, cyfra, mała litera, duża litera, system powinien wymuszać zmianę hasła raz w miesiącu. Dodatkowo program powinien posiadać możliwość ustawienia uprawnień dla użytkowników do pracy z poszczególnymi modułami i dostępem do wybranych danych w zakresie ich odczytu, modyfikacji i usunięcia, program musi posiadać w menu pomoc kontekstową, a także wydrukowaną instrukcję obsługi oprogramowania z objaśnieniem wszystkich funkcji. Instrukcja w wersji PDF powinna być automatycznie umieszczana na komputerze podczas instalacji, program musi wyświetlać informację o jego wersji oraz listę zmian w funkcjonalności, w przypadku późniejszych jego aktualizacji, obsługę danych zapisanych w formatach: shp, dxf, dgn, dwg, mif, tif oraz Oracle Spatial - obsługa serwisów WMS i WFS, eksport do standardowych plików wymiany do formatu DXF, DGN i SHP, dane zawarte w pliku eksportu muszą zawierać pełną informację o zinwentaryzowanych obiektach. 11. Dostawa i instalacja stacji roboczej, 3 stanowisk komputerowych do obsługi tworzonej bazy danych Komputerowej Mapy Oznakowania oraz dostawa i instalacja oprogramowania do obsługi Komputerowej Mapy Oznakowania. 12. Szkolenie pracowników.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713220001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie ma wymogu wnoszenia wadium przez wykonawców

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zdm.bip.lublin.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach