Gmina Otwock ogłasza przetarg
- Adres: 05-400 Otwock, ul. Armii Krajowej 5
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 7792001 , fax. 022 7794225
- Data zamieszczenia: 2011-05-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Otwock
ul. Armii Krajowej 5 5
05-400 Otwock, woj. mazowieckie
tel. 022 7792001, fax. 022 7794225
REGON: 01326877000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.otwock.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie projektu nieutwardzonej drogi ul. Laskowej na odcinku od ul. Żeromskiego do ul. Majowej na długości ok. 2790 m na terenie Otwocka - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zamawiający powierza a Projektant przyjmuje do wykonania dokumentację projektowo- kosztorysową drogi nieutwardzonej ul. Laskowej na odcinku od ul. Żeromskiego do ul. Majowej na dł. ok. 2790 m na terenie Otwocka w ramach zadania Projekt ul. Laskowej -Projektowana droga nieutwardzona o szerokości w liniach rozgraniczających 12,0 m -14,0m. -Konstrukcja drogi o nawierzchni tłuczniowej. -Planowana ilość podziałów: ok. 230. -Kategoria drogi: droga gminna. -Klasa drogi: L (lokalna). -Odprowadzenie wód opadowych z pasa jezdni powierzchniowo poprzez nadanie spadków poprzecznych i odprowadzenie wód opadowych z pasa jezdni powierzchniowo w kierunku poboczy nieutwardzonych. -Droga na odcinku od ul. Żeromskiego w Wólce Mlądzkiej na długości 680 m ujęta jest w planie zagospodarowania przestrzennego. Zamówienie będzie obejmowało wykonanie koncepcji realizacji drogi, przygotowanie materiałów niezbędnych do złożenia wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach oraz projektów budowlanych dla celów decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej wydanej na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2008 r. Nr 193, poz. 1194 ze zm.). 2. W zakres prac będących przedmiotem zamówienia wchodzi w szczególności: Zakres Opracowania: a) wykonanie lub pozyskanie mapy do celów projektowych, b) wykonanie dokumentacji projektowej (projekt budowlano - wykonawczy, przedmiar robót, informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia), zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r, w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004r., Nr 202, poz.2072 ze zm. ), c) wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004r., Nr 202, poz.2072 ze zm.), d) wykonanie kosztorysu inwestorskiego, zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004r., nr 130 poz.1389), e) opracowanie dokumentacji powinno być zgodne z przepisami ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29.01.2004 r. Dz.U. z 2010 Nr 113 poz. 759 ze zm.) zakazującymi określenie przedmiotu zamówienia w sposób utrudniający uczciwą konkurencję np.: po przez wskazywanie nazw producentów i znaków towarowych art. 29 i 30 ustawy . Dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót będą stanowiły podstawę opisania przedmiotu zamówienia na roboty budowlane, f) wykonanie projektu podziału działek, g) wykonanie badań geotechnicznych, h) wykonanie inwentaryzacji zieleni wraz z projektem wycinki, i) pozyskanie materiałów do uzyskania decyzji środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji (karta informacyjna), j) analizę powiązania drogi z innymi drogami publicznymi, k) materiały do uzyskania uzgodnień projektów. 3. Wykonawca jest zobowiązany sporządzić dokumentację wg następujących zasad: a) Dokumentacja ma być sporządzona w formie tradycyjnej (papierowej) oraz w formie elektronicznej na nośnikach CD. b) Projekt budowlany musi być sporządzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu (Dz. U. z dnia 10 lipca 2003r. Nr 120 poz.1133 ze zm.) c) Liczba egzemplarzy poszczególnych opracowań w formie tradycyjnej (papierowej): -Koncepcja realizacji drogi (do uzgodnienia z Zamawiającym) - 2 egz. -Karta informacyjna przedsięwzięcia sporządzona zgodnie z art. 3 ust. 1 pkt. 5 ustawy z dnia 3 października 2008 o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko w trzech egzemplarzach wraz z zapisem na elektronicznych nośnikach danych; -Mapę w skali co najmniej 1:5000 przedstawiająca proponowany przebieg drogi, z zaznaczeniem terenu niezbędnego dla obiektów budowlanych, oraz istniejące uzbrojenie terenu; -Analizę powiązania drogi z innymi drogami publicznymi; -Mapy zawierające projekty podziału nieruchomości, sporządzone zgodnie z odrębnymi przepisami; -Określenie zmian w dotychczasowej infrastrukturze zagospodarowania terenu; -Cztery egzemplarze projektu budowlanego wraz z zaświadczeniem o którym mowa w art. 12 ust 7 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz.U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118, ze zm.), aktualnym na dzień opracowania projektu. -Wypis z ewidencji gruntów w zakresie jw.- 1 egz. oryginalny. -W projekcie budowlanym należy wykonać projekt zagospodarowania terenu na oryginalnej i aktualnej mapie do celów projektowych w 2 egz. + 4 egz. na kopii mapy. -Uzgodnienia ZUDP + załącznik graficzny - 2 kpl. w tym jeden oryginalny egzemplarz uzgodnień ZUDP musi być wpięty do projektu budowlanego (egzemplarz dla inwestora). d) Dokumentacja w formie elektronicznej ma być sporządzona na nośnikach CD w 2 egz. Zakres dokumentacji ma być identyczny ze sporządzonym w formie tradycyjnej, tzn. musi zawierać w szczególności: -Koncepcja realizacji drogi; -Karta informacyjna przedsięwzięcia sporządzona zgodnie z art. 3 ust. 1 pkt. 5 ustawy z dnia 3 października 2008 o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko; -Scan mapy ewidencyjnej poświadczony przez właściwy organ obejmującej przewidywany teren, na którym realizowane będzie przedsięwzięcie oraz obszar, na który będzie oddziaływać przedsięwzięcie; -Scan wypisu z ewidencji gruntów w zakresie jw.; -Projekt budowlany (opis + rysunki); -Uzgodnienia ZUDP + załącznik graficzny; -Dokumentacja wykonana w formie elektronicznej ( rysunki, opisy, uzgodnienia) musi być zapisana w plikach uniemożliwiających dokonywanie w nich zmian: w formacie PDF. Pliki nie mogą być zabezpieczone w sposób uniemożliwiający ich łączenie lub dzielenie. e) Wykonawca będzie zobowiązany do uzyskania mapy do celów projektowych z naniesionym aktualnym stanem prawnym z ewidencji gruntów. f) Wykonawca ma obowiązek umieścić w projekcie rozwiązania ewentualnych kolizji istniejących urządzeń i sieci podziemnych, nadziemnych i drzew, zgodnie z zaleceniami ZUDP. g) Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami h) Za prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia, Wykonawca otrzyma wynagrodzenie ryczałtowe. Wynagrodzenie uwzględnia koszty ponoszone przez Wykonawcę w celu wykonania wszystkich opracowań i uzyskania niezbędnych uzgodnień oraz materiałów koniecznych do celów projektowych, a także pełnienia nadzoru autorskiego. i) Wykonawca przyjmuje odpowiedzialność prawną i finansową za szkody Zamawiającego, powstałe w wyniku nieprawidłowego lub nierzetelnego wykonania przedmiotu umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713220001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 1 500,00 zł (słownie: tysiąc pięćset złotych).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.otwock.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dokumentacja projektowo - kosztorysowa na remont ul. Brzozowej w Sierzchowie
Dodano: 2016-07-27 - Budowa kanalizacji sanitarnej we wsi Czersk ul. Przyborowie i przyległe ulice
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z projektem organizacji ruchu oraz uzyskaniem decyzji o zatwierdzeniu projektu budowlanego i pozwoleniu na budowę lub równoważnej wymaganej prawem na przebudowę dróg w mieście ogrodzie Podkowie Leśnej zad.I, II, III, IV
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie dokumentacji projektowej na rozbudowę drogi powiatowej nr 3539W Radom - Gębarzów - Polany wraz z budową ścieżki rowerowej
Dodano: 2016-07-22 - Wykonanie dokumentacji projektowej na przebudowę dróg gminnych w Opaczy, Michałowicach i Regułach - nr sprawy: ZP.271.2.61.2016
Dodano: 2016-07-21 - Wykonanie dokumentacji projektowej na przebudowę dróg gminnych w Komorowie - nr sprawy: ZP.271.2.60.2016
Dodano: 2016-07-21 - Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem decyzji o Zezwoleniu na Realizację Inwestycji Drogowej (ZRID) dla Rozbudowy drogi powiatowej Nr 4331W we wsi Jaźwie, gmina Tłuszcz oraz dokumentacji przetargowej i kosztorysowej niezbędnej do udzielenia przez Powiat zamówienia na realizację robót budowlanych objętych decyzją ZRID w ramach zadania Projekt i przebudowa chodnika w msc. Jaźwie gm Tłuszcz
Dodano: 2016-07-20 - Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem decyzji o Zezwoleniu na Realizację Inwestycji Drogowej (ZRID) dla Rozbudowy drogi powiatowej Nr 4335W na odcinku od Klembowa do m. Sitki oraz dokumentacji przetargowej i kosztorysowej niezbędnej do udzielenia przez Powiat zamówienia na realizację robót budowlanych objętych decyzją ZRID. w ramach zadania Projekt budowy chodnika w msc. Sitki, gm. Klembów
Dodano: 2016-07-18 - Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę ul. Wójtowskiej w Iłży w ciągu drogi powiatowej nr 3548W Iłża - Wólka Gonciarska
Dodano: 2016-07-15 - Opracowanie dokumentacji projektowych na rozbudowę dróg powiatowych.
Dodano: 2016-07-08