Przetargi.pl
Wykonanie projektu na remont drogi na zgłoszenie oraz remont drogi między budynkami PWSZ przy ul. Popiełuszki 4 w Koninie

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa ogłasza przetarg

  • Adres: 62-510 Konin, ul. Przyjaźni 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2497222, 2497202 , fax. 063 2497201
  • Data zamieszczenia: 2013-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa
    ul. Przyjaźni 1 1
    62-510 Konin, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2497222, 2497202, fax. 063 2497201
    REGON: 31100003100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.konin.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie projektu na remont drogi na zgłoszenie oraz remont drogi między budynkami PWSZ przy ul. Popiełuszki 4 w Koninie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.2.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu remontu drogi 1000 m? między budynkami PWSZ przy ul. Popiełuszki 4 w Koninie na zgłoszenie oraz remontu tej drogi. 2.2.2. Projekt, przedmiar robót oraz kosztorysy inwestorskie należy wykonać zgodnie z przepisami prawa, normami budowlanymi, sztuką budowlaną, a w szczególności: a/ Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. Nr 207, poz. 2016 z dnia 5 grudnia 2003r.) b/ Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. W sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytułowanie (Dz. U. Nr 75, poz. 690 z dnia 15 czerwca 2002 r.) c/ Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 16 czerwca 2003 r. W sprawie uzgadniania projektu budowlanego pod względem ochrony pożarowej (Dz. U. Nr 121, poz. 1137 z późn. zm.) d/ Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. W sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z dnia 16 września 2004 r., z późn. zm.) e/ Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. W sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. Nr 120, poz. 1133, z późn. zm.) f/ Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. W sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwstorskiego, obliczania planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389 z dnia 8 czerwca 2004 r.) g/ i innymi obowiązującymi. 2.2.3. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również, jeżeli jest to niezbędne w celu zgłoszenia robót: a/ uzyskanie mapy informacyjnej, b/uzyskanie wszelkich materiałów i dokumentów niezbędnych do zgłoszenia rozpoczęcia robót określonych przepisami obowiązującego prawa, w tym: wniosku do Wydziału Architektury UM w Koninie, planu sytuacyjnego, mapy informacyjnej itp. c/ wykonanie inwentaryzacji budowlanej d/ opracowanie kosztorysów inwestorskich z podziałem na poszczególne branże wraz ze zbiorczym zestawieniem kosztów robót; zaprojektowane technologie robót, użyte materiały, jak i zastosowane urządzenia powinny zostać określone w sposób umożliwiający zachowanie uczciwej konkurencji; powinny określać parametry techniczne i funkcjonalne przyjętych rozwiązań materiałowych, wybranej technologii i urządzeń. e/ aktualizacja kosztorysów przez okres 2 lat od daty odbioru dokumentacji technicznej f/ wymagany okres rękojmi za wady fizyczne i prawne dokumentacji projektowej zakończy się wraz z okresem rękojmi na roboty wykonane na jej podstawie. 2.2.4. Zakres prac projektowych: a/ zaprojektowanie remontu drogi b/ przy pracach projektowych należy uwzględnić opracowanie projektu remontu drogi a w szczególności: - wykonanie robót pomiarowych - wykonanie robót przygotowawczych - wykonanie obramowań drogi z krawężników betonowych - wykonanie warstw konstrukcyjnych podbudowy z kruszywa na powierzchni drogi - wykonanie nawierzchni asfaltowej na powierzchni drogi - wykonanie odwodnienia terenu drogi, przyłączenia do istniejącej kanalizy deszczowej - wykonanie innych prac i robót niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia 2.2.5. Wykonanie projektu, przedmiaru robót, kosztorysów inwestorskich, szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu zatwierdzonego projektu, przedmiaru robót i kosztorysów inwestorskich w ilości: - specyfikacje techniczne i odbioru robót budowlanych - 3 egzemplarze w wersji papierowej + 3 kopie projektu w wersji elektronicznej (część rysunkowa w formie edytowanej *.dwg i *.pdf; część opisowa *.doc lub *.rtf; kosztorysy w *.kst i *.pdf) - zapis elektroniczny musi być odzwierciedleniem dokumentacji papierowej pod względem zawartości i kolejności ułożenia w projekcie. 2.2.6. Przeniesienie praw własności do projektu na Państwową Wyższą Szkołę Zawodową w Koninie z siedzibą: 62-510 Konin, ul. Przyjaźni 1. 2.3. Wykonanie remontu drogi z nawierzchnią asfaltową, o warstwach zapewniających wytrzymałaość dla ruchu pojazdów o masie 10 t i obramowaniami drogi z krawężników betonowych oraz 15 m? chodnika z kostki przy wejściu do budynku szkoły na podstawie przygotowanej dokumentacji projektowej. 3. W przypadku składania oferty wspólnej warunki udziału w postępowaniu zostaną uznane przez Zamawiającego za spełnione, jeżeli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać je łącznie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga by oferta zabezpieczona była wadium w wysokości 3.900,00 zł PLN.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwsz.konin.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach