Przetargi.pl
Wykonanie projektu modernizacji kanalizacji deszczowej w ul. Kłodzkiej

Gmina Miejska Nowa Ruda ogłasza przetarg

  • Adres: 57-400 Nowa Ruda, ul. Rynek 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8720339, 8720300 , fax. (074) 872 22 68
  • Data zamieszczenia: 2014-06-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Nowa Ruda
    ul. Rynek 1 1
    57-400 Nowa Ruda, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8720339, 8720300, fax. (074) 872 22 68
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.nowaruda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie projektu modernizacji kanalizacji deszczowej w ul. Kłodzkiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie zamierzenia budowlanego, polegającego na przebudowie kanalizacji deszczowej w drodze wojewódzkiej nr 381 ul. Kłodzkiej na odcinku od skrzyżowania z ulicami Radkowską i Kwiatkowskiego, do budynku Kłodzka 27 w miejscowości Nowa Ruda wraz z uzyskaniem wszystkich niezbędnych uzgodnień i pozwoleń, w tym Decyzji o pozwoleniu na budowę. 2.Materiały wyjściowe do projektowania długość kanalizacji deszczowej do przebudowania (w nawierzchni asfaltowej)- około 1.400 mb, nowy kolektor deszczowy należy zaprojektować wpisując się jak najbardziej w przebieg obecnego, do nowego kolektora deszczowego należy przepiąć wszystkie istniejące obecnie podłączenia, lokalizacja inwestycji: zakres inwestycji zaznaczono na dołączonej mapie - załącznik nr 8, dokumentacja fotograficzna: załącznik nr 9 UWAGA: 1.Zadanie realizowane będzie w oparciu o porozumienie zawarte z Dolnośląską Służbą Dróg i Kolei we Wrocławiu (DSDiK). Podczas prac projektowych należy przestrzegać zapisów niniejszego porozumienia - Załącznik 10 stanowi wzór porozumienia. 2.Rozpoczęcie wszelkich prac projektowych należy poprzedzić uzgodnieniami z DSDiK, m.in. w zakresie wytycznych projektowych. 3.Przed protokolarnym odebraniem dokumentacji przez Gminę od Wykonawcy, dokumentacja winna uzyskać pozytywne uzgodnienie z DSDiK. 4.Mapy do celów projektowych zleci jednostka projektowa, która zostanie wybrana w drodze niniejszego postępowania przetargowego. W skład usługi wchodzi: 1.Wykonanie dokumentacji projektowej - projekt budowlany i wykonawczy branży instalacyjnej, założenia do planu bezpieczeństwa, przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, kosztorysy inwestorski dla robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia oraz projekt tymczasowej i stałej organizacji ruchu. a)Dokumentacja projektowa ma zawierać elementy wymienione dla dokumentacji projektowych dla robót budowlanych wymagających pozwolenia na budowę, dokumentacja projektowa, przedmiary robót i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót należy wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202 z 2004r., poz. 2072 z późn. zm.) b)Kosztorysy inwestorskie mają być sporządzone zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. z dnia 8 czerwca 2004 r. Nr 130, poz. 1389). Dokumentację należy wykonać w 4 egzemplarzach w wersji papierowej i 1 egzemplarz na nośniku elektronicznym CD w formatach ogólnodostępnych (*doc, *.pdf, *.xls, itp.) 2.Pełnienie nadzoru autorskiego nad inwestycją wykonaną w oparciu o dokumentację wymienioną w pkt 1) zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa budowlanego do dnia zakończenia robót budowlanych objętych dokumentacją projektową; 3.Uzyskanie w imieniu Zamawiającego wymaganych i niezbędnych: map, opinii, uzgodnień, warunków przyłączenia do sieci, badań gruntowo - wodnych i geologicznych oraz sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów; 4.Uzyskanie odpowiedniego zezwolenia na wykonanie robót budowlanych w Dolnośląskim Urzędzie Wojewódzkim we Wrocławiu na podstawie wystawionego przez Zamawiającego pełnomocnictwa. Uwaga: Inwestorem robót budowlanych realizowanych na podstawie dokumentacji projektowej będzie Dolnośląska Służba Dróg i Kolei we Wrocławiu. Nadzór autorski nad inwestycją realizowaną na podstawie dokumentacji projektowej będzie obejmował do 10 udziałów w naradach budowy na terenie inwestycji lub w innym wskazanym przez Inwestora miejscu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 742320004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowaruda.biuletyn.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach