Przetargi.pl
WYKONANIE PROJEKTU MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO W GRANICACH STREFY AKTYWNOŚCI GOSPODARCZEJ W MIASTECZKU ŚLĄSKIM

Urząd Miejski w Miasteczku Śląskim ogłasza przetarg

  • Adres: 42-610 Miasteczko Śląskie, ul. Rynek 8
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 393 80 01 , fax. 032 393 80 02
  • Data zamieszczenia: 2009-08-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Miasteczku Śląskim
    ul. Rynek 8 8
    42-610 Miasteczko Śląskie, woj. śląskie
    tel. 032 393 80 01, fax. 032 393 80 02
    REGON: 27246381200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miasteczko-slaskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE PROJEKTU MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO W GRANICACH STREFY AKTYWNOŚCI GOSPODARCZEJ W MIASTECZKU ŚLĄSKIM
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie obejmuje sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w granicach Strefy Aktywności Gospodarczej w Miasteczku Śląskim zgodnie z art. 15 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2003 r. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.). 2. Dane dotyczące obszaru opracowania Przedmiotem opracowania planu jest rejon Strefy Aktywności Gospodarczej w Miasteczku Śląskim. 3. Wymogi wykonania przedmiotowego projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. Projekt planu powinien być sporządzany zgodnie z wymogami ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2003 r. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 roku w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz.U. z 2003 r. Nr 164, poz. 1586 i 1587) oraz z przepisami innych ustaw związanych z problematyką planów miejscowych. 1) Obsługa formalno - prawna i przygotowanie dokumentacji formalno - prawnej zgodnie z cytowaną wyżej ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, aż do uchwalenia projektu planu i sprawdzenie przez Wojewodę Śląskiego zgodności uchwały Rady Miejskiej z przepisami prawnymi. 2) Prace wstępne (przygotowawcze): 1. ustalenie szczegółowego zakresu prac, 2. ocena stanu istniejącego zagospodarowania przestrzennego, 3. Ustalenie celów jakie ma spełniać projekt planu. 3) Analiza wniosków do projektu zmian planu i opracowanie propozycji ich rozpatrzenia (o sposobie uwzględnienia rozstrzyga Burmistrz Miasta). 4) Opracowanie projektu planu (do dwóch wariantów). 5) Prezentacja projektu planu władzom gminy. 6) Opracowanie projektu planu z uwzględnieniem uwag władz gminy. 7) Opiniowanie i uzgadnianie projektu planu, w tym prezentacja koncepcji planu na posiedzeniu komisji urbanistyczno-architektonicznej. 8) Wprowadzenie zmian do projektu planu wynikających z uzyskanych opinii i dokonanych uzgodnień. 9) Udział w dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcie planu rozwiązaniami. 10) Analiza i opracowanie propozycji i rozpatrzenia uwag wniesionych w związku z wyłożeniem projektu planu i prognozy oddziaływania na środowisko do publicznego wglądu. 11) Wprowadzenie zmian do projektu planu wynikających z rozpatrzenia uwag, o których mowa w poz. 10). 12) Prezentacja projektu planu władzom gminy. 13) Ponowne uzgodnienia projektu planu. 14) Wprowadzenie zmian do projektu planu wynikające z ponownych uzgodnień. 15) Przygotowanie projektu planu do uchwalenia. 16) Ustalenie (tekst zmian planu) i rysunek zmian planu w skali 1:1000 sporządzone w formie uchwały Rady Miejskiej w Miasteczku Śląskim. 17) Sporządzenie kopii planu (tekst planu - 3 opracowania + płyta CD). 18) Sporządzenie rysunku planu w wersji kolorowej - 1 egzemplarz + płyta CD. 19) Rysunek planu w wersji czarno - białej - 2 egzemplarze. 20) Sporządzenie prognozy skutków oddziaływania na środowisko, spełniającej wymogi ustawy z dnia 03.10.2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jednolity Dz.U. z 2008 r. Nr 199, poz. 1227), 21) Sporządzanie wniosków o zgodę na przeznaczenie gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne, zgodnie z ustawą z dnia 3 lutego 1995 roku o ochronie gruntów rolnych i leśnych (Dz.U. z 2004 r. Nr 121, poz. 1266 z późn. zm.) w razie takiej potrzeby. 22) Sporządzenie prognozy skutków finansowych uchwalenia planu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 3.220,00 zł (słownie: trzy tysiące dwieście dwadzieścia złotych) przed upływem terminu składania ofert
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w SIWZ oraz w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, jak też nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 2. W oparciu o powyższe Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: 2.1. Wykonawca musi dysponować osobą lub osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi aktualne uprawnienia urbanistyczne zgodnie z art. 5 ust. 3 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm). 2.2. Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 120.000,00 zł. UWAGA! Jeśli Wykonawcy przedstawią w swych ofertach wymagane wartości finansowe w innych walutach niż określone w SIWZ, to będą one przeliczone wg średniego kursu PLN Narodowego Banku Polskiego (NBP) z dnia ukazania się ogłoszenia o zamówieniu publicznym dla niniejszego postępowania. UWAGA! Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełniania albo nie spełniania, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty. Wykonawcy nie spełniający powyższych warunków zostaną przez Zamawiającego wykluczeni z niniejszego postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz warunków określonych w punkcie V SIWZ, od Wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest przedstawienie następujących dokumentów: 1.1. Oświadczenia zgodnie z wymaganiami art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - ZAŁĄCZNIK NR 1 do formularza oferty. 1.2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3. Wykaz osób zdolnych do wykonania zamówienia, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z dokumentami stwierdzającymi, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia konieczne do realizacji przedmiotu zamówienia, tj. uprawnienia urbanistyczne wraz z aktualnym dokumentem potwierdzającym przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego urbanistów - wzór ZAŁĄCZNIK NR 2 do formularza oferty. Jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, składa pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia - wg wzoru ZAŁĄCZNIKA NR 2 do formularza oferty. 1.4. Polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wymaganej kwocie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miasteczko-slaskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach