Szpital Wojewódzki Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 65-046 Zielona Góra, ul. Zyty 26
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 068 3296200 , fax. 068 3255808
- Data zamieszczenia: 2009-07-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Wojewódzki Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Zyty 26 26
65-046 Zielona Góra, woj. lubuskie
tel. 068 3296200, fax. 068 3255808
REGON: 97077323100012 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.zgora.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie projektu kompaktowego węzła cieplnego dwufunkcyjnego wraz z realizacją w ramach przedsięwzięcia Remont i modernizacja Oddziału Zakaźnego w budynku N Szpitala Wojewódzkiego SPZOZ w Zielonej Górze - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie projektu kompaktowego węzła cieplnego dwufunkcyjnego wraz z realizacją w ramach przedsięwzięcia Remont i modernizacja Oddziału Zakaźnego w budynku N Szpitala Wojewódzkiego SPZOZ w Zielonej Górze - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452151140
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 70 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy niepodlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp oraz spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy pzp. Ocena spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie według formuły spełnia - nie spełnia na podstawie analizy treści złożonych dokumentów, o których mowa w pkt 8 SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 ustawy pzp oraz spełnia określone w art. 22 ust. 1 ustawy pzp warunki udziału w postępowaniu. Wzór wymaganego oświadczenia przedstawiono w załączniku nr 1 do SIWZ Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Za aktualny odpis lub aktualne zaświadczenie uznany zostanie dokument, który został wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. UWAGI: A) W przypadku wykonawcy, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej dokument, o którym mowa w pkt 8.2. SIWZ powinien zostać przygotowany zgodnie z uregulowaniami zawartymi w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. B) W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie - dokument, o którym mowa w pkt 8.1. SIWZ powinien zostać złożony oddzielnie przez każdy podmiot współuczestniczący. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Wzór wymaganego wykazu przedstawiono w załączniku nr 6 do SIWZ lub Pisemne zobowiązanie/a innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 8.3. SIWZ wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szpital.zgo.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną