Przetargi.pl
Wykonanie projektu kanalizacji deszczowej w dzielnicy Golejów w ulicach Wiosny Ludów i Książenickiej wraz z projektem odtworzenia nawierzchni drogowej na całej szerokości (z chodnikami i krawężnikami) po trasie planowanej kanalizacji deszczowej.

Miasto Rybnik ogłasza przetarg

  • Adres: 44-200 Rybnik, Bolesława Chrobrego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48324392302 , fax. +48324224124
  • Data zamieszczenia: 2019-04-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Rybnik
    Bolesława Chrobrego 2
    44-200 Rybnik, woj. śląskie
    tel. +48324392302, fax. +48324224124
    REGON: 27625543000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie projektu kanalizacji deszczowej w dzielnicy Golejów w ulicach Wiosny Ludów i Książenickiej wraz z projektem odtworzenia nawierzchni drogowej na całej szerokości (z chodnikami i krawężnikami) po trasie planowanej kanalizacji deszczowej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu kanalizacji deszczowej w dzielnicy Golejów w ulicach Wiosny Ludów i Książenickiej wraz z projektem odtworzenia nawierzchni drogowej na całej szerokości (z chodnikami i krawężnikami) po trasie planowanej kanalizacji deszczowej. Dla przedmiotu zmówienia Wykonawca ma obowiązek: • wykonać aktualizację podkładów geodezyjnych do celów projektowych wraz z pomiarami sytuacyjno-wysokościowymi, • wykonać inwentaryzację zieleni przeznaczonej do likwidacji oraz zieleni znajdującej się w zakresie opracowania, • wykonać badania geologiczne wraz z określeniem warunków gruntowo-wodnych podłoża gruntowego oraz nośności nawierzchni, • wykonać specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych dla każdej z branż, • sporządzić kosztorysy inwestorskie oraz przedmiary na podstawie Katalogu Nakładów Rzeczowych (osobno dla każdej z branż), zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 roku w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. z 2004 r., nr 130, poz. 1389), • wykonać projekt budowlany, • wykonać projekt wykonawczy, • wykonać projekt docelowej organizacji ruchu wraz z zatwierdzeniem, • uzyskać decyzję o pozwoleniu wodno-prawnym, • uzyskać decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia (jeżeli będzie wymagana), • złożyć oświadczenie zobowiązujące do pełnienia odpłatnego nadzoru autorskiego w czasie realizacji inwestycji objętej dokumentacją płatnego zgodnie ze środowiskowymi zasadami wyceny prac projektowych, • uzyskać pozytywną opinię oficera rowerowego Urzędu Miasta Rybnika na etapie koncepcji oraz na etapie wykonania projektu budowlanego zgodnie z zarządzeniem nr 12/2016 Prezydenta Miasta Rybnika w sprawie tworzenia korzystnych warunków dla rozwoju systemu transportu zrównoważonego, w tym rowerowego na terenie miasta Rybnika oraz poprawy jakości przestrzeni publicznej na drogach w mieście, • przygotować wniosek o pozwolenie na budowę, • uzyskać pozwolenie na budowę. Założenia projektowe: Część kanalizacyjna. Budowa kanalizacji deszczowej w ulicach Wiosny Ludów i ulicy Książenickiej (zgodnie z załączoną mapą): Projekt odwodnienia powinien obejmować: - odcinek ul. Książenickiej od przełamania terenu pomiędzy ulicami Podgórną i Wieżową, - odcinek 50m ul. Książenickiej od ronda Golejowskiego w kierunku ulicy Okrężnej, - odcinek 50m ul. Okrężnej od ronda Golejowskiego, - odcinek 50m ul. Wiosny Ludów od ronda Golejowskiego w kierunku dzielnicy Kamień, - ulicę Wiosny Ludów od ulicy Gliwickiej do Ronda Golejowskiego, - zachowanie wylotu kanalizacji deszczowej do istniejącego rowu w rejonie ulicy Gliwickiej, - przebudowę kolidujących sieci uzbrojenia podziemnego i sieci nadziemnych. Część drogowa. Odtworzenie dróg wynikające z trasy planowanej kanalizacji deszczowej o długości ~900 mb Projekt odtworzenia dróg powinien obejmować odtworzenie nawierzchni z BA przy zachowaniu kategorii ruchu KR3 oraz przy utrzymaniu istniejącej szerokości dróg i chodników. Szczegółowy zakres odtworzenia dróg w zakresie grubości warstw konstrukcyjnych uzgodnić z Wydziałem Dróg Urzędu Miasta Rybnika. Wymogi dotyczące dokumentacji projektowej: 1) Projekt powinien być podzielony (projektowo, kosztorysowo i przedmiarowo) na odrębne branże. 2) Operat wodno-prawny dla projektowanego odwodnienia należy wykonać zgodnie z zapisami ustawy z dnia 18 lipca 2001 roku – Prawo wodne (t.j. Dz. U. z 2018 poz. 2268 ze zm.) oraz uzyskać pozwolenie wodno-prawne na szczególne korzystanie z wód. 3) Operat wodno-prawny należy sporządzić w formie opisowej i graficznej. Powinien zawierać wszystkie niezbędne elementy określone w/w ustawą oraz wydanymi na tej podstawie aktami wykonawczymi. 4) Dokumentację geodezyjno-kartograficzną i czynności geodezyjne winny wykonać podmioty posiadające niezbędne uprawnienia zawodowe, zgodnie z ustawą z dnia 17 maja 1989 r. – Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz.2101 ze zm.). 5) W dokumentacji należy określić powierzchnię zlewni, z wyszczególnieniem powierzchni szczelnej dróg (wraz z wyszczególnieniem ulic i przyporządkowaną powierzchnią dla tych ulic), z których następuje odpływ powierzchniowy wód opadowych i roztopowych siecią kanalizacji deszczowej do odbiornika. Średnicę kanałów należy dostosować do powierzchni zlewni . 6) Wykonawca odpowiada za jakość i rzetelność wykonania zamówienia oraz zgodność z obowiązującymi przepisami, normami i wytycznymi. 7) Przed złożeniem wniosku o wydanie pozwolenia wodno-prawnego, Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z Zamawiającym wszystkie zaproponowane w operacie rozwiązania oczyszczania i monitorowania wód. 8) Wszelkie niezbędne materiały do przygotowania w/w opracowań Wykonawca pozyskuje własnym kosztem i staraniem. 9) Wykonawca powinien przygotować wszystkie wymagane dokumenty oraz kompletny operat wodno-prawny, złożyć wnioski do wyznaczonego organu i uzyskać prawomocne pozwolenie wodno-prawne. Projekt budowlany powinien być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z 25.04.2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz programu funkcjonalno-użytkowego na podstawie, których Wykonawca uzyska w imieniu Zamawiającego pozwolenie na budowę. Od Wykonawcy Zamawiający oczekuje złożenia zobowiązania do pełnienia odpłatnego nadzoru autorskiego w czasie realizacji inwestycji objętej dokumentacją płatnego zgodnie z ceną wynikająca z złożonej oferty cenowej. W ramach pełnienia nadzoru autorskiego projektant jest zobowiązany do każdorazowego stawienia się na placu budowy na pisemne lub mailowe wezwanie inwestora. Projektant do wyceny nadzorów powinien przyjąć 10 wizyt na budowie w ramach całej umowy. W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do składania pisemnych raportów z przebiegu i aktualnego zaawansowania prac projektowych. Raporty należy składać w odstępach 2-miesięcznych, do piętnastego dnia miesiąca. Raporty winny zawierać harmonogram realizacji poszczególnych części składowych projektu, informacje o opóźnieniach lub zagrożeniach dotrzymania terminów harmonogramu oraz kopie korespondencji dotyczącej projektu. Zamawiającemu winna być przekazana dokumentacja osobno dla branży drogowej i kanalizacyjnej w wersji papierowej obejmująca:  oryginały pozwoleń, uzgodnień i opinii + kopie,  oryginały wyników badań geotechnicznych + 2 kopie,  projekt budowlany (stanowiący załącznik do decyzji pozwolenia na budowę) z informacją BIOZ – 6 szt.,  projekt wykonawczy – 6 szt.,  operat wodno-prawny wraz z pozwoleniem wodno-prawnym + 2 kopie,  inwentaryzacja zieleni przeznaczonej do likwidacji oraz zieleni znajdującej się w zakresie opracowania – 3 szt.,  projekt docelowej organizacji ruchu wraz z zatwierdzeniem– 6 szt.,  specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – 2 szt. (dla każdej z branż),  przedmiar robót – 2 szt. (z podziałem na branże) wykonany w arkuszu kalkulacyjnym xls w stopniu agregacji pozycji przedmiarowych ustalonym z Zamawiającym (przedmiar ten będzie przekazany wykonawcy robót do wycenienia oferty, a pozycje przedmiarowe winny mieć odniesienie do specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót),  kosztorys inwestorski – 2 szt. (z podziałem na branże).  prawomocna decyzja pozwolenia na budowę Dokumentacja winna być dodatkowo opracowana w wersji cyfrowej na nośniku CD. Przyjmuje się następujące rodzaje plików: całość dokumentacji w formacie pdf. Dodatkowo należy dołączyć:  kosztorysy w formacie ath, sko (athena soft, seko), xls,  część rysunkową w formacie dwg lub dgn (ACAD, Bentley),  część opisową w formacie doc. Od Wykonawcy Zamawiający oczekuje: 1) złożenia oświadczenia zobowiązującego do pełnienia nadzoru autorskiego w czasie realizacji inwestycji objętej dokumentacją zgodnie z ustawą Prawo budowlane, 2) przekazania całości praw autorskich do dokumentacji Zamawiającemu w formie oświadczenia, 3) przekazania Zamawiającemu w formie pisemnego oświadczenia, że dokumentacja została wykonana zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami oraz normami i wydana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć, 4) przekazania Zamawiającemu w formie pisemnego oświadczenia, że dokumentacja będzie służyć jako opis przedmiotu zamówienia do przetargu w oparciu o ustawę Prawo zamówień publicznych na prace projektowe w zakresie projektu budowlano-wykonawczego, 5) przekazania Zamawiającemu w formie pisemnego oświadczenia, że pełna zawartość dokumentacji przekazanej Zamawiającemu w formie elektronicznej może zostać opublikowana wraz z danymi wrażliwymi. W razie utajnienia danych wrażliwych Wykonawca jest zobowiązany do podziału dokumentacji na część jawną i niejawną. Potrzebne do realizacji zamówienia wszelkie badania stanu istniejącego obiektu oraz terenów przyległych są obowiązkiem Wykonawcy. Projekt winien zawierać pisemne oświadczenie projektanta, że został on wykonany zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami oraz normami i wydany w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Dokumentacja projektowa będzie służyć jako opis przedmiotu zamówienia do przetargu w oparciu o ustawę Prawo zamówień publicznych na roboty budowlane oraz realizację robót budowlanych na jej podstawie. Wymagania ustawy Prawo zamówień publicznych: - dokumentacja projektowa będzie służyć jako opis przedmiotu zamówienia do przetargu na wyłonienie wykonawcy robót budowlanych, więc musi zostać opracowana w sposób umożliwiający dokonanie opisu przedmiotu zamówienia na roboty budowlane zgodnie z zapisem art. 29 - 30 b ustawy Prawo zamówień publicznych. - dokumentacja projektowa w swej treści nie może zawierać znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, co mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów. Ewentualne odstępstwo od tego zakazu musi być uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia, którą należy opisać w dokumentacji projektowej wraz z podaniem przyczyn dlaczego nie można opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i określeniem parametrów równoważnych. - dokumentacja projektowa musi zawierać w swojej treści informacje o sposobach uwzględnienia wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych. - forma i teść dokumentacji musi być zgodna z wymaganiami Ustawy i wydanymi na jej podstawie rozporządzeniami. Wymagania w zakresie dostosowania projektu do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych: Dokumentacja będzie przewidywała zastosowanie na wszystkich zjazdach i przejściach dla pieszych obniżenie krawężników o wysokości do 2 cm, kostkę integracyjną na przejściach dla pieszych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 3.000 PLN (trzy tysiące złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy. 2. W przypadku wadium wnoszonego w formie innej niż pieniężna dowód wniesienia wadium tj. gwarancję/poręczenie. 3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 5. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji: 1) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (np. wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego) – pełnomocnictwo do podpisania oferty. 6. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy w pliku o nazwie „Zbiorcze zestawienie ofert” na swojej stronie internetowej www.bip.um.rybnik.eu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach