Przetargi.pl
Wykonanie projektu i realizacja modernizacji pomieszczeń serwerowni znajdujących się w Składnicy Agencji Rezerw Materiałowych w Starym Sączu

Agencja Rezerw Materiałowych ogłasza przetarg

  • Adres: 00-400 Warszawa, ul. Nowy Świat 6/12
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5838343 , fax. 022 5838474
  • Data zamieszczenia: 2009-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Rezerw Materiałowych
    ul. Nowy Świat 6/12 6/12
    00-400 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5838343, fax. 022 5838474
    REGON: 01219930500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arm.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie projektu i realizacja modernizacji pomieszczeń serwerowni znajdujących się w Składnicy Agencji Rezerw Materiałowych w Starym Sączu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu i realizacja modernizacji serwerowni wraz z dostawą, instalacją i konfiguracją niezbędnego sprzętu, akcesoriów i oprogramowania znajdującej się w Składnicy ARM w Starym Sączu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453100003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 14.100,00 zł (słownie: czternaście tysięcy sto złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące warunki: 1) nie podlegają wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy; 2) dysponują lub będą dysponowali: a) min. 1 specjalistą ds. elektrycznych, który posiada: uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; uprawnienia SEP (bądź równoważne) na stanowisku eksploatacji i dozoru dla urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu min. 1 kV; wymagana aktualna przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, b) min. 1 specjalistą ds. ogólnobudowlanych, który posiada: uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, wymagana aktualna przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, c) min. 1 specjalistą ds. ogólnobudowlanych, który posiada: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej, wymagana aktualna przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, d) min. 2 instalatorami którzy posiadają: uprawnienia SEP (bądź równoważne) na stanowisku eksploatacji dla urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu min. 1 kV, e) min. 1 instalatorem, który posiada: certyfikat lub zaświadczenie producenta lub generalnego przedstawiciela z ukończonego kursu obsługi i montażu proponowanych paneli słonecznych, f) min. 1 instalatorem, który posiada: certyfikat lub zaświadczenie producenta lub generalnego przedstawiciela z ukończonego kursu montażu systemów klasy SA-4, g) min. 1 instalatorem, który posiada: certyfikat lub zaświadczenie producenta lub generalnego przedstawiciela z ukończonego kursu montażu paneli kancelaryjnych; 3) wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie następujące roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością Przedmiotowi Zamówienia: a) minimum 1 pracę polegającą na dostawie i zainstalowaniu podłogi technicznej o wartości min. 5.000,00 zł, b) minimum 1 pracę polegającą na zaprojektowaniu i wykonaniu instalacji klimatyzacji obejmującej przynajmniej jedno pomieszczenie serwerowni o wartości min. 20.000,00 zł, c) minimum 1 pracę polegającą na wykonaniu projektu modernizacji pomieszczeń wraz z wykonaniem instalacji elektrycznych i niskoprądowych takich jak gaszenie gazem, kontroli dostępu o wartości min. 100.000,00 zł. Wyżej wymienione prace mogą być wykonane w ramach odrębnych zamówień lub stanowić części tego samego zamówienia. 5) ubezpieczeni są od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej minimum na kwotę 500.000,00 złotych. W toku sprawdzania ofert komisja przetargowa dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu wg kryterium spełnia/nie spełnia, kolejno dla każdego z wymaganych warunków. Komisja dokona ww. czynności wyłącznie na podstawie analizy złożonych oświadczeń i dokumentów, z zastrzeżeniem treści art. 26 ust. 3 ustawy Pzp
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy złożyć następujące dokumenty: 1) oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają od Wykonawcy wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (dołączane dokumenty powinny dotyczyć pozycji w wykazie); 4) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności.W przypadku gdy Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, dołączy również pisemne zobowiązania podmiotów do udostępnienia tych osób do wykonania niniejszego zamówienia; 5) dokumenty potwierdzające uprawnienia osób, którymi Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował, wymienionymi przez Wykonawcę w wykazie osób. W przypadku gdy Wykonawca wskazał osobę, którą będzie dysponował, dołączy również pisemne zobowiązania podmiotów do udostępnienia tej osoby do wykonania niniejszego zamówienia; 6) zaświadczenia potwierdzające wpisanie osób którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42, z późn. zm.); 7) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności minimum na kwotę 500.000,00 złotych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arm.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach