Przetargi.pl
Wykonanie projektu graficznego, druku oraz dostawa papieru firmowego oraz kopert.

Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-010 Rzeszów, al. Łukasza Cieplińskiego 4
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 8501776 , fax. 017 8501701
  • Data zamieszczenia: 2011-01-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie
    al. Łukasza Cieplińskiego 4 4
    35-010 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 017 8501776, fax. 017 8501701
    REGON: 69058725500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.podkarpackie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie projektu graficznego, druku oraz dostawa papieru firmowego oraz kopert.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania projektu graficznego, druku oraz dostawy papieru firmowego oraz kopert, zgodnie z poniższymi parametrami: 1)Papier firmowy: a) format: A4, b) papier: offset 90 g, c) druk: CMYK 4+0, d) nakład: 10 000 szt., e) pakowanie: paczki po 500 szt. 2)Koperty: A)Koperta I: a)format: C5 (162 mm x 229 mm) b)papier: offset 80g c)druk: CMYK 4+0 d)nakład: 20 000 szt. B)Koperta II: a)format: C6 (114 mm x 162 mm) b)papier: offset 70g c)druk: CMYK 4+0 d)nakład: 10 000 szt. 1.Przedmiot umowy będzie realizowany zgodnie z następującym harmonogramem: a) przekazanie Wykonawcy wszystkich materiałów niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu do 2 dni licząc od dnia następującego po dniu zawarcia umowy, b) przekazanie przez Wykonawcę wizualizacji projektów graficznych papieru firmowego oraz kopert w terminie do 5 dni licząc od daty otrzymania materiałów od Zamawiającego, c) zgłoszenie uwag przez Zamawiającego - do 2 dni licząc od daty otrzymania wizualizacji wszystkich materiałów, d) dokonanie poprawek zgodnie z sugestiami Zamawiającego oraz przekazanie poprawionych wizualizacji Zamawiającemu celem ostatecznej akceptacji - do 3 dni, e) ostateczna akceptacja wizualizacji wszystkich materiałów - do 2 dni licząc od daty otrzymania materiałów, f) wykonanie przedmiotu zamówienia w terminie do 10 dni od daty ostatecznej akceptacji wizualizacji materiałów przez Zamawiającego oraz dostarczenie zamówienia do siedziby Zamawiającego. 2. Wszystkie materiały promocyjne mają zostać zrealizowane w oparciu o materiały przekazane przez Zamawiającego, tj. logotypy (logo Narodowej Strategii Spójności z odwołaniem słownym do programu regionalnego, herb województwa podkarpackiego z odwołaniem słownym oraz flagę UE z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej oraz Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego), hasło programowe zawarte w Systemie Identyfikacji Wizualnej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007 - 2013 oraz wizualizację posiadanego przez Zamawiającego papieru firmowego. 3. Zamawiający nie dopuszcza umieszczania znaków graficznych w formie naklejek na materiałach. 4. W przypadku wystąpienia wad w przedmiocie zamówienia, Zamawiający zawiadomi Wykonawcę o powstałych wadach, zaś Wykonawca będzie zobowiązany do ich bezwzględnego i bezpłatnego usunięcia w terminie do 5 dni od daty uzyskania pisemnej informacji od Zamawiającego. 5. Wszystkie materiały muszą zostać zapakowane w papier lub folię termokurczliwą z oznaczeniem tytułu i liczby egzemplarzy. 6. Wykonawca dostarczy, w ramach wynagrodzenia, wszystkie materiały do siedziby Zamawiającego: al. Ł. Cieplińskiego 4, 35-010 Rzeszów. 7. Materiały dostarczone przez Wykonawcę mają być opakowane w sposób zabezpieczający je przed uszkodzeniem. Transport ma być zorganizowany w sposób, który nie spowoduje uszkodzenia dostarczonych materiałów. Za szkody powstałe z winy nienależytego opakowania lub transportu winę ponosi Wykonawca. 8. Wykonawca zapewni wyładunek artykułów oraz złożenie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798230009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrota.podkarpackie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach