Przetargi.pl
Wykonanie projektu drogi gminnej ul. Wiejskiej (od ul. Portowej do ul. Batorego).

Gmina Otwock ogłasza przetarg

  • Adres: 05-400 Otwock, ul. Armii Krajowej 5
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7792001 , fax. 022 7794225
  • Data zamieszczenia: 2013-03-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Otwock
    ul. Armii Krajowej 5 5
    05-400 Otwock, woj. mazowieckie
    tel. 022 7792001, fax. 022 7794225
    REGON: 01326877000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.otwock.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie projektu drogi gminnej ul. Wiejskiej (od ul. Portowej do ul. Batorego).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu drogi utwardzonej: Projekt drogi ul. Wiejskiej od ul. Portowej do ul. Batorego w Otwocku na długości ok.780 m o szerokości w liniach rozgraniczających 12,0 m z nawierzchnią asfaltową, chodnikiem jednostronnym, ścieżką rowerową od strony lasu oraz odwodnieniem powierzchniowym. wg następującego zakresu: Zamówienie będzie obejmowało przygotowanie materiałów niezbędnych do uzyskania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej wydanej na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2008r. nr 193, poz. 1194 ze zm.) I. Zakres wymaganej dokumentacji projektowej Wykonawca jest zobowiązany sporządzić dokumentację wg następujących zasad: 1. Dokumentacja ma być sporządzona w formie tradycyjnej (papierowej) oraz w formie elektronicznej na nośnikach CD. 2. Projekt budowlany musi być sporządzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu (Dz. U. z dnia 10 lipca 2003r. Nr 120 poz.1133 z późn. zm.) 3. Liczba egzemplarzy poszczególnych opracowań w formie tradycyjnej (papierowej): Koncepcja realizacji drogi (do uzgodnienia z Zamawiającym) - 2 egz. Karta informacyjna przedsięwzięcia sporządzona zgodnie z art. 3 ust. 1 pkt. 5 ustawy z dnia 3 października 2008 o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko Dz.U.2008 Nr 199 poz. 1227 w trzech egzemplarzach wraz z zapisem na elektronicznych nośnikach danych. Mapę w skali co najmniej 1:5000 przedstawiająca proponowany przebieg drogi, z zaznaczeniem terenu niezbędnego dla obiektów budowlanych, oraz istniejące uzbrojenie terenu. Analizę powiązania drogi z innymi drogami publicznymi. Mapy zawierające projekty podziału nieruchomości z wykazem zmian gruntowych zawierającym stan po podziale wyodrębniający działki pod inwestycję drogową, sporządzone zgodnie z odrębnymi przepisami. Określenie zmian w dotychczasowej infrastrukturze zagospodarowania terenu. Cztery egzemplarze projektu budowlanego wraz z zaświadczeniem o którym mowa w art. 12 ust 7 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz.U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623, z późn. zm.), aktualnym na dzień opracowania projektu. Projekt odwodnienia powierzchniowego w ul. Wiejskiej z drenażem rozsączającym po stronie pobocza drogi z odprowadzeniem nadmiaru wody deszczowej z jezdni i chodnika. Wypis z ewidencji gruntów w zakresie jw.- 1 egz. oryginalny. W projekcie budowlanym należy wykonać projekt zagospodarowania terenu na oryginalnej i aktualnej mapie do celów projektowych w 2 egz. + 4 egz. na kopii mapy. Uzgodnienia ZUDP + załącznik graficzny - 2 kpl. w tym jeden oryginalny egzemplarz uzgodnień ZUDP musi być wpięty do projektu budowlanego (egzemplarz dla inwestora) Projekt wykonawczy - 4 egz. Informacje dotyczące planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia- 5 egz. Kosztorysy inwestorskie i przedmiary robót (z obliczeniami) - 2 egz. Kosztorysy mają być sporządzone zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych z 29 stycznia 2004r. Dz.U.2010 Nr 113 poz. 759 ze zm. oraz dwoma Rozporządzeniami Ministra Infrastruktury: z 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego Dz.U.2004 Nr 130 poz. 1389 oraz z 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego Dz.U.2004 Nr 202 poz. 2072. Kosztorysy należy sporządzić z uwzględnieniem kodów ze Wspólnego Słownika Zamówień(CPV). Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - 2 egz. Projekt stałej organizacji ruchu oraz organizacji ruchu na czas budowy drogi ze wszelkimi wymaganiami uzgodnieniami - 2 egz. 4.. Dokumentacja w formie elektronicznej ma być sporządzona na nośnikach CD w 2 egz. Zakres dokumentacji ma być identyczny ze sporządzonym w formie tradycyjnej, tzn. musi zawierać w szczególności: Koncepcja realizacji drogi . Karta informacyjna przedsięwzięcia sporządzona zgodnie z art. 3 ust. 1 pkt. 5 ustawy z dnia 3 października 2008 o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. 2008.199.1227). Scan mapy ewidencyjnej poświadczony przez właściwy organ obejmującej przewidywany teren, na którym realizowane będzie przedsięwzięcie oraz obszar, na który będzie oddziaływać przedsięwzięcie Scan wypisu z ewidencji gruntów w zakresie jw. Projekt budowlany (opis + rysunki) Uzgodnienia ZUDP + załącznik graficzny Kosztorys inwestorski i przedmiar robót w formie elektronicznej w postaci edytowalnego arkusza kalkulacyjnego Dokumentacja wykonana w formie elektronicznej ( rysunki, opisy, uzgodnienia) musi być zapisana w plikach uniemożliwiających dokonywanie w nich zmian: np. w formacie PDF. Pliki nie mogą być zabezpieczone w sposób uniemożliwiający ich łączenie lub dzielenie. 5. Wykonawca będzie zobowiązany do uzyskania mapy do celów projektowych z naniesionym aktualnym stanem prawnym z ewidencji gruntów. 6. Wykonawca ma obowiązek umieścić w projekcie rozwiązania ewentualnych kolizji Istniejących urządzeń i sieci podziemnych, nadziemnych i drzew, zgodnie z zaleceniami ZUDP. 7. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi w Polsce przepisami i normami. 8. Wykonawca przyjmuje odpowiedzialność prawna i finansową za szkody Zamawiającego, powstałe w wyniku nieprawidłowego lub nierzetelnego wykonania przedmiotu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713220001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.otwock.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach