Przetargi.pl
Wykonanie projektu dostosowania Szkoły Podstawowej nr 4 w Pszczynie do wymagań przedszkola 6-cio oddziałowego Pełnienie funkcji nadzoru autorskiego nad realizowaną inwestycją

Urząd Miejski w Pszczynie ogłasza przetarg

  • Adres: 43200 Pszczyna, ul. Rynek
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 324 493 900 , fax. 324 493 955
  • Data zamieszczenia: 2017-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Pszczynie
    ul. Rynek 2
    43200 Pszczyna, woj. śląskie
    tel. 324 493 900, fax. 324 493 955
    REGON: 52364300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie projektu dostosowania Szkoły Podstawowej nr 4 w Pszczynie do wymagań przedszkola 6-cio oddziałowego Pełnienie funkcji nadzoru autorskiego nad realizowaną inwestycją
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA obejmuje: Wykonanie projektu dostosowania Szkoły Podstawowej nr 4 w Pszczynie do wymagań przedszkola 6-cio oddziałowego oraz Pełnienie funkcji nadzoru autorskiego nad realizowana inwestycją I. Opracowanie projektowo-kosztorysowe: 1. Inwentaryzacja obiektu 2. Ocena stanu technicznego obiektu / ekspertyza budowlana / 3. Ekspertyza p.poż. obiektu 4. Koncepcja adaptacji obiektu wraz z koncepcją zagospodarowania terenu dla przedszkolaków 5. Mapy niezbędne do zmiany sposobu użytkowania obiektu z wypisem z rejestru gruntów. 6. Projekt zagospodarowania terenu z uwzględnieniem placu zabaw dla przedszkolaków 7. Projekt budowlany 8. Projekty wykonawcze / budowlany, instalacji sanitarnych, instalacji elektrycznych, co i wentylacji / 9.Projekt technologiczny ze szczegółowym wykazem urządzeń dla zmywalni , wydawalni oraz innych pomieszczeń związanych z dystrybucją posiłków dostarczanych z zewnątrz 10. Wszystkie niezbędne uzgodnienia rzeczoznawców d/s. p.poż., higieniczno – sanit., ergonomii itd. konieczne do uzyskania pozwolenia na zmianę sposobu użytkowania. 11. Przedmiary i kosztorysy inwestorskie. 12. Zbiorcze zestawienie kosztów 13. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót 14. Plan BIOZ 15. Wersje elektroniczne w ATH i PDF dla wszystkich opracowań z wyjątkiem kosztorysów inwestorskich W ramach pełnienia nadzoru autorskiego nad realizowana inwestycją do zadań wykonawcy będzie należało: -pełnienie nadzoru nad zgodnością wykonawstwa z dokumentacją projektową w zakresie rozwiązań użytkowych, technicznych, technologicznych., materiałowych i doboru urządzeń -wyjaśnianie wątpliwości Zamawiającego i wykonawcy robót budowlanych powstałych w toku realizacji poprzez dodatkowe informacje i opracowania, w tym:rysunki robocze, uszczegóławianie rysunków wykonawczych, nanoszenie poprawek lub uzupełnień na dokumentacje projektową (chyba że wynikają one z gwarancji lub rękojmi) dotyczących projektu budowlanego i zawartych w nim rozwiązań -uzgadnianie z Zamawiającym i wykonawcą robót budowlanych możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej w zakresie materiałów i konstrukcji, rozwiązań technicznych, technologicznych i użytkowych, jednak o jakości i standardzie nie niższych niż przewidziano w dokumentacji projektowej -opiniowanie przedstawionych przez wykonawcę robót lub zamawiającego propozycji rozwiązań zamiennych lub ich przedstawianie w przypadku niemożności zastosowania rozwiązań występujących w dokumentacji projektowej lub gdy ich zastosowanie jest nie ekonomiczne lub nieefektywne w świetle aktualnej wiedzy technicznej i zasad sztuki budowlanej, a koszt zastosowania nowych nie zwiększy kosztów zadania z zastrzeżeniem , że każde z rozwiązań musi być zaakceptowane przez zamawiającego -ocena parametrów lub wyników szczegółowych badań materiałów i konstrukcji w zakresie zgodności z rozwiązaniami projektowymi, normami i i obowiązującymi przepisami -dokonanie zmian rozwiązań projektowych – na żądanie Zamawiającego -udział w komisjach i naradach technicznych organizowanych przez Zamawiającego, odbiorach robót zanikowych , w odbiorze końcowym , w próbach instalacji i procedurach rozruchu itp. -poprawianie błędów projektowych, likwidacją kolizji między branżami lub uzupełnianie rysunków, detali bądż opisu technologii wykonania nie zawartych w dokumentacji autorskiej-następuje w ramach rękojmi bez prawa do odrębnego wynagrodzenia-czuwanie w toku realizacji robót nad zgodnością rozwiązań technicznych z dokumentacją projektową i obowiązującymi przepisami w tym obowiązującymi normami -wyjaśnianie wątpliwości dotyczących projektu budowlanego i zawartych w nim rozwiązań i ewentualne uzupełnienie szczegółów dokumentacji projektowej -uzgadnianie z Zamawiającym i wykonawcą robót możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego -czuwanie , by zakres wprowadzonych zmian nie spowodował istotnej zmiany zatwierdzonego projektu budowlanego -udział w komisjach i naradach technicznych organizowanych przez Zamawiającego, uczestnictwo w odbiorze końcowym , w próbach instalacji i procedurach rozruchu itp. -udział w czynnościach mających na celu doprowadzenie do uzyskania projektowanych założeń
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach