Przetargi.pl
Wykonanie projektu, budowy sieci wodociągowej z przyłączami do budynków w miejscowości Kwitajny z podłączeniem do projektowanej gminnej sieci wodociągowej Zielonka Pasłęcka - Kronin w miejscowości Kronin, gm. Pasłęk, woj. warmińsko-mazurskie.

Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Olsztynie ogłasza przetarg

  • Adres: 10-448 Olsztyn, ul. Głowackiego 6
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5248800 , fax. 089 5248802
  • Data zamieszczenia: 2009-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Olsztynie
    ul. Głowackiego 6 6
    10-448 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5248800, fax. 089 5248802
    REGON: 01034470800704
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie projektu, budowy sieci wodociągowej z przyłączami do budynków w miejscowości Kwitajny z podłączeniem do projektowanej gminnej sieci wodociągowej Zielonka Pasłęcka - Kronin w miejscowości Kronin, gm. Pasłęk, woj. warmińsko-mazurskie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego budowy sieci wodociągowej z miejscowości Kwitajny do miejscowości Kronin długości ca 4000 mb z około 72 sztukami przyłączy w miejscowości Kwitajny gmina Pasłęk, woj. warmińsko-mazurskie, umożliwiającej włączenie projektowanej sieci do projektowanej gminnej sieci wodociągowej Zielonka Pasłęcka - Kronin, Gm. Pasłęk, woj. warmińsko-mazurskie. 2. Celem opracowania jest budowa nowej sieci wodociągowej wraz z przyłączami z opomiarowaniem odbiorców tj. trzydziestu jeden budynków mieszkalnych oraz obiektów zasilanych obecnie z hydroforni i ujęcia zlokalizowanego przy istniejącej fermie w miejscowości Kwitajny z włączeniem się w miejscowości Kronin do projektowanego wodociągu gminnego Zielonka Pasłęcka - Kronin, zgodnie z pismem Burmistrza Pasłęka z dnia 22.06.2009r. znak BGK-70033/40/09/A. 3. Stan istniejący: Miejscowość Kwitajny jest obecnie zaopatrywana w wodę z hydroforni i studni stanowiącej własność Agencji i obsługiwanej przez Gospodarstwo Skarbu Państwa w Elblągu ul. Nowodworska 10B. Stan urządzeń stacji wodociągowej jest bardzo zły, woda nie spełnia obowiązujących norm. Obecnie do starej sieci podłączonych jest siedemdziesięciu jeden odbiorców tj. trzydzieści jeden budynków mieszkalnych - 66 rodzin, pałac stanowiący własność prywatną, ferma w dzierżawie Agro - Kwitajny Sp. z o.o., baza pszczelarska stanowiąca własność prywatną. Miesięczne zużycie wody - 1000 m3. 4. Sieć wodociągową należy zaprojektować z rur PE wraz z przyłączami z opomiarowaniem, a tam gdzie jest to możliwe, odrębnie dla każdego mieszkania. Przyłącza do budynków fermy, pałacu i bazy pszczelarskiej uzgodnić z dzierżawcą i właścicielami. Przy obliczaniu zapotrzebowania na wodę do celów bytowych i przeciw pożarowych ująć mieszkańców miejscowości Zielno zgodnie z pismem Burmistrza Pasłęka z dnia 22.06.2009r. znak BGK - 7033/40/09/AP. 5. Projekt sieci wodociągowej powinien być sporządzony zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego ( Dz. U. NR 202 poz. 2072). 6. Mając na względzie oczekiwania Zamawiającego, w ramach tego zadania do obowiązków projektanta będzie należało: a. Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego wymaganego przepisami Prawa budowlanego obejmującego wszystkie branże wraz z opisem i rysunkami niezbędnymi do realizacji robót, w razie potrzeby uzupełniony szczegółowymi projektami umożliwiającymi wykonanie zamówienia, bez konieczności dodatkowych opracowań - w ilości 6 egzemplarzy. b. Wykonanie technicznych badań podłoża gruntowego - w ilości 3 egzemplarzy. c. Wykonanie mapy do celów projektowych. d. Uzyskanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego. e. Uzgodnienie przebiegu projektowanej sieci i dokumentacji z Gminą Pasłęk i Przedsiębiorstwem Usług Wodno-Kanalizacyjnych - Jednostką Operatorską w Pasłęku jako przyszłym właścicielem i użytkownikiem sieci. f. Podłączenia budynków i obiektów wchodzących w skład własności Zasobu WRSP uzgodnić z Administratorem GSP w Elblągu ul. Nowodworska 10, podłączenia budynków stanowiących własność prywatną z właścicielami oraz będących w dzierżawie także z dzierżawcą. g. Wykonanie przedmiarów robót, przez które należy rozumieć opracowania zawierające opis robót budowlanych w kolejności technologicznej ich wykonania, z podaniem ilości jednostek przedmiarowych robót wynikających z dokumentacji projektowej oraz podstaw do ustalenia cen jednostkowych robót lub nakładów rzeczowych - np.: w oparciu o KNR-y - w ilości 3 egzemplarzy. h. Opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - w ilości 6 egzemplarzy. i. Sporządzenie kosztorysu inwestorskiego wykonanego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389) - w ilości 2 egzemplarzy. j. Uzyskanie wszelkich uzgodnień i materiałów niezbędnych do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę. k. Uzyskanie decyzji - pozwolenia na budowę. l. Dostarczenie przedmiotu zamówienia także w formie elektronicznej w postaci plików w formacie Adobe Acrobat (pdf), lub formatach danych umożliwiających łatwą konwersję do w/w formatu danych. Typ nośnika w zależności od rozmiaru danych CD lub DVD - w ilości 2 egzemplarzy. 6. Dokumentacja winna być: a. Opracowana zgodnie z obowiązującą wiedzą techniczną, obowiązującymi przepisami i normami i zawierać wszystkie niezbędne uzgodnienia, bezwzględnie uzgodniona z użytkownikiem i zamawiającym; b. Opracowana zgodnie z zasadami wynikającymi z ustawy - Prawa zamówień publicznych, czyli proponowane urządzenia i materiały należy opisywać za pomocą parametrów technicznych tzn. bez podania ich nazwy. Jeżeli nie będzie to możliwe i jedyną możliwością będzie podanie nazwy materiału lub urządzenia, należy podać co najmniej dwóch producentów tych materiałów lub urządzeń. c. Zastosowane w dokumentacji materiały i wyroby muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U Nr 207 z 2003r. poz. 2016 - tekst jednolity z późniejszymi zmianami). 8. Dodatkowo przedmiot zamówienia określony został we wzorze umowy stanowiący zał. Nr 6 do specyfikacji. 9. Do części opisowej przedmiotu zamówienia służą załączniki wymienione w zał. nr 7 do specyfikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712420006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 140 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Opis warunków: 1) W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: a. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia; b. spełniają warunki udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych; c. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie przedmiotowego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jeden projekt sieci wodociągowej z przyłączami o długości sieci nie mniejszej niż 2000 mb; d. dysponują potencjałem technicznym lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego; e. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. dysponują co najmniej po 1 (jednej) osobie posiadającej uprawnienia projektowe w specjalności: - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych. f. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. 2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunki określone w pkt 1 ppkt 1 lit. c i e spełniają łącznie. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania wymaganych warunków: Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców opisanych w pkt 1, zostanie dokonana na podstawie żądanych oświadczeń i dokumentów, o których mowa poniżej, wg formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, zgodne w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Wykaz wykonanych usług projektowych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do specyfikacji. 4) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do specyfikacji. 5) Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 4, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 6) Dokumenty stwierdzające, że osoby o których mowa w pkt 4 posiadają wymagane uprawnienia tj. uprawnienia do projektowania - decyzje o nadaniu uprawnień wymaganych przepisami prawa budowlanego oraz zaświadczenia lub decyzje potwierdzające wpis do centralnego rejestru Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego zgodnie z obowiązującym przepisami prawa budowlanego oraz aktualne zaświadczenia z właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzające przynależności tych osób do izby i ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1 ppkt 2, składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.anr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach