Przetargi.pl
Wykonanie projektu budowy kładki pieszo-rowerowej przez rzekę Rokitnicę wzdłuż drogi nr 1509 Chrzanów – Żuków – Czubin, w rejonie istniejącego mostu, JNI 30003607 W ramach zadania inwestycyjnego pn.: Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1509 na odc. od drogi wojewódzkiej 579 do drogi gminnej nr 150212

Powiatowy Zarząd Dróg w Grodzisku Mazowieckim ogłasza przetarg

  • Adres: 05825 Grodzisk Mazowiecki, ul. Traugutta
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 227 240 570 , fax. 227 240 570
  • Data zamieszczenia: 2018-09-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Grodzisku Mazowieckim
    ul. Traugutta 41
    05825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 227 240 570, fax. 227 240 570
    REGON: 1497631600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdgm.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie projektu budowy kładki pieszo-rowerowej przez rzekę Rokitnicę wzdłuż drogi nr 1509 Chrzanów – Żuków – Czubin, w rejonie istniejącego mostu, JNI 30003607 W ramach zadania inwestycyjnego pn.: Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1509 na odc. od drogi wojewódzkiej 579 do drogi gminnej nr 150212
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie projektu budowy kładki pieszo-rowerowej przez rzekę Rokitnicę wzdłuż drogi nr 1509 Chrzanów – Żuków – Czubin, w rejonie istniejącego mostu, JNI 30003607 W ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1509 na odc. od drogi wojewódzkiej 579 do drogi gminnej nr 150212" 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego przeprawy przez rzekę Rokitnicę w rejonie istniejącego mostu z nawiązaniem do projektowanego chodnika wzdłuż drogi nr 1509 Chrzanów – Żuków – Czubin. Zakres opracowania Podstawowy zakres rzeczowy zamówienia: Dokumentacja projektowa musi obejmować: 1. Projekt koncepcyjny z uwzględnieniem rodzaju przeprawy przez rzekę (kładka lub przepust w zależności od warunków wydanych przez Wody Polskie. 2. Wykonanie mapy do celów projektowych i uzgodnienie projektu w ZUD 3. Uzyskanie warunków technicznych do projektowania przebudowy kolizji. 4. Projekty budowlane z uwzględnieniem odwodnienia powierzchniowego, ewentualne usunięcie kolizji - przebudowa kolidującego uzbrojenia. 5. Projekty wykonawcze do w/w projektów budowlanych 6. Projekt gospodarowania drzewostanem 7. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót 8. Kosztorys Inwestorski i Przedmiar robót 9. Badania geotechniczne oraz ocenę stanu gruntów podłoża 10. Materiały, uzgodnienia i opinie niezbędne do wniosku o wydanie decyzji pozwolenia na budowę. 11. Pełnienie nadzoru autorskiego na budowie 12. Umowa na użytkowanie gruntów pokrytych wodami. Projekt koncepcyjny Wykonawca w ciągu 14 dni od daty pozyskania map do celów projektowych winien przedłożyć Zamawiającemu do zatwierdzenia uproszczony projekt koncepcyjny. Projekt koncepcyjny winien być opracowany w 2 egzemplarzach w formie papierowej oraz w edytowalnej wersji elektronicznej (word). Projekt budowlany Projekt budowlany drogi winien być opracowany w stopniu szczegółowości umożliwiającym uzyskanie pozwolenia na budowę w 5 egzemplarzach oraz w wersji elektronicznej. Projekt wykonawczy Projekty wykonawcze winny być opracowane w stopniu szczegółowości umożliwiającym wykonanie robót. Zawierającymi geodezyjne określenie współrzędnych, projekty wykonawcze winny być opracowane w 5 egzemplarzach oraz w edytowalnej wersji elektronicznej. Projekty wykonawcze branżowe Projekty wykonawcze branżowe niezbędne dla realizacji inwestycji, w tym: projekty usunięcia ewentualnych kolizji z uzbrojeniem technicznym i zagospodarowaniem terenu projekty i inwentaryzacja zieleni z wykazem drzew do ewentualnego usunięcia projekt stałej organizacji ruchu Projekty wykonawcze branżowe winny być opracowane w stopniu szczegółowości umożliwiającym wykonanie robót. Projekty wykonawcze branżowe winny być opracowane w 5 egzemplarzach oraz w edytowalnej wersji elektronicznej. Mapy do celów projektowych Wykonawca własnym kosztem i staraniem pozyska mapy do celów projektowych. Warunki techniczne. Wykonawca na własny koszt uzyska „Warunki Techniczne” do ewentualnej przebudowy kolizji . Badania geotechniczne gruntów podłoża Wykonawca we własnym zakresie wykona badania geotechniczne oraz oceni stan istniejących gruntów podłoża w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na budowę i prawidłowego wykonania projektu. Projektant własnym staraniem i na swój koszt wykona ewentualne „odkrywki” istniejącego uzbrojenia w zakresie niezbędnym do opracowania projektu. Materiały do wniosku o wydanie pozwolenia na budowę Wykonawca własnym staraniem i na swój koszt uzyska komplet materiałów niezbędnych do uzyskania decyzji pozwolenia na budowę, np. decyzje o lokalizacji inwestycji celu publicznego, umowę na zajęcie gruntów pokrytych wodą. Specyfikacje techniczne Wykonawca opracuje Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych zgodnie Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. 2004 Nr 202 poz.2072 z późn. zm.) Specyfikacje Techniczne winny być opracowane w 2 egzemplarzach oraz w edytowalnej wersji elektronicznej. Kosztorys Inwestorski i Przedmiar robót Wykonawca opracuje Kosztorys inwestorski i Przedmiar robót zgodnie Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. 2004 Nr 130 poz.1389) Kosztorys inwestorski i Przedmiar robót winien być opracowany w 2 egzemplarzach oraz w wersji elektronicznej. Uzgodnienia i opinie Wykonawca uzyska na własny koszt wszelkie uzgodnienia i opinie wymagane przepisami prawa, niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę w tym m.in. od :  Zarządcy Drogi  organu zarządzającego ruchem  ZUD  gestorów mediów zlokalizowanych w obrębie projektowanej inwestycji  Polskich Wód  Inwestora  oraz ewentualnie inne uzgodnienia niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę np. operat wodno-prawny, decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach, pozwolenie wodno-prawne, decyzje o lokalizacji inwestycji celu publicznego, ew. wypis i wyrys z planu zagospodarowania przestrzennego, opinię komunikacyjną organu zarządzającego ruchem i inne niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę. Dokumentacja w wersji elektronicznej z możliwością edycji w podanym niżej układzie: 1. Dokumentacja projektowa na płycie CD – format pliku PDF i DWG 2. Opisy techniczne, specyfikacje techniczne, na płycie CD – format pliku MsWord i PDF 3. Kosztorysy inwestorskie, przedmiar, na płycie CD – w programie SEKO, PDF i Excel Nadzór autorski 1. Wykonawca w ramach ceny ofertowej zobowiązany będzie do pełnienia nadzoru autorskiego. 2. W ramach pełnienia nadzoru autorskiego w całym czasie trwania budowy obowiązkiem Wykonawcy będzie: a) Stwierdzenie w toku wykonywania robót budowlanych zgodności realizacji z projektem. Wykonawca pełnić będzie nadzór autorski według potrzeb wynikających z postępu robót, jednak nie rzadziej niż raz na trzy tygodnie oraz na każde wezwanie Zamawiającego, dokonane telefonicznie lub faksem, na 3 dni przed oczekiwanym pobytem. Nadzór autorski sprawowany będzie od dnia rozpoczęcia robót budowlanych do ich zakończenia i oddania do użytkowania, celem stwierdzenia zgodności realizacji robót z projektem, b) Uzgadnianie możliwości wprowadzania rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego. Wykonawca zobowiązuje się do należytej współpracy z Zamawiającym oraz podmiotami, którym zostanie powierzone wykonanie inwestycji tak, aby zapewnić prawidłową i terminową realizację, w tym w szczególności do uzgadniania możliwości wprowadzania rozwiązań zamiennych zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego. 3. Zamówienie winno być wykonane zgodnie z wymogami SIWZ. 4. Wykonawca na podstawie niniejszej umowy zobowiązuje się do realizacji i przekazania zamawiającemu przedmiotu umowy wykonanego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, obowiązującymi normami i przepisami, sztuką budowlaną oraz należytą starannością. 5. Zamawiający zobowiązuje się do dokonania wymaganych czynności związanych z przygotowaniem postępowania, w szczególności odebrania prawidłowo wykonanej dokumentacji projektowej oraz do zapłaty wynagrodzenia. 6. Dokumentacja projektowa ma spełniać wymagania określone:  w ustawie - Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2018r. poz. 1202 z późn. zm.),  w ustawie o drogach publicznych (t. j. Dz. U. z 2017r. poz. 2222 z późn. zm),  w Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (t. j. Dz. U. z 2012r. poz. 462),  w Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie ustalenia geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych (t. j. Dz. U. z 2012r. poz. 463),  Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie metod i podstaw sporządzenia kosztorysów inwestorskich (t. j. Dz. U. z 2004r. poz. 1389),  Rozporządzeniu Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 2000r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie (t. j. Dz. U. z 2000r nr poz.735),  Rozporządzeniu Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia30 maja 1999r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (t. j. Dz. U. z 2016r. poz.124), 3. Wymagania dot. zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. a. Zamawiający wymaga, by czynności polegające na faktycznym wykonywaniu usług inżynieryjnych w zakresie projektowania, o ile nie będą wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, były wykonywane przez osoby zatrudnione (przez Wykonawcę lub podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę chyba, że wykonanie tych czynności nie polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz.108, z późn. zm.). b. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, nie dotyczą wymogu zatrudniania określonych grup pracowników w ogóle, ale zatrudnienia osób do realizacji niniejszego zamówienia. Nie może stanowić spełnienia warunku określonego powyżej samo tylko zatrudnienie ww. osób, które następnie nie będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia. c. Wykonawca, na żądanie zamawiającego, obowiązany jest udokumentować zatrudnianie osób, o których mowa powyżej. W związku z tym wykonawca obowiązany jest ewidencjonować czas pracy tych osób oraz czynności, które były wykonywane przez te osoby w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia. d. Wykonawca, na żądanie zamawiającego, obowiązany jest przedłożyć dowody zatrudnienia pracowników realizujących zamówienie w formie zanonimizowanych umów o pracę (umowy pozbawione danych osobowych pracowników) lub oświadczenia wykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy. e. Z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia ww. osób, w związku z realizacją zamówienia wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 2 % wartości zamówienia brutto za każdy miesiąc braku spełnienia obowiązku zatrudniania pracowników na podstawie umowy o pracę, zgodnie z wymogami wskazanymi powyżej . f. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności związane z realizacja zamówienia. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a. żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b. żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c. przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. g. Składając ofertę Wykonawca złoży jedynie oświadczenie w zakresie zatrudnienia pracowników, zawarte w formularzu oferty (załącznik nr 5 do SIWZ),
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: działalność stanowiąca przedmiot zamówienia nie wymaga posiadania szczególnych uprawnień wynikających z przepisów prawa.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale VII ust. 4 lit. a-c niniejszej specyfikacji składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający odpowiednio, że: a) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo , że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 5. Oświadczenia, o których mowa w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia dotyczące, wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych, w art. 22a ustawy oraz dotyczących podwykonawców, składane są w oryginale. 6. Pozostałe dokumenty, o których mowa w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, inne niż oświadczenia, o których mowa wyżej, składane są w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje wykonawca albo podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca- odpowiednio, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 7. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 8. Wszelkie druki, stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ są wzorami mającymi ułatwić Wykonawcy złożenie oferty. Dopuszcza się zastosowanie innych druków oświadczeń i wykazów pod warunkiem, że będą one zawierały wszystkie wymagane informacje. 9. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia/nie spełnia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach