Urząd Miejski w Choroszczy ogłasza przetarg
- Adres: 16-070 Choroszcz, ul. Dominikańska 2
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 085 7132200 , fax. 085 7191839
- Data zamieszczenia: 2011-05-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Choroszczy
ul. Dominikańska 2 2
16-070 Choroszcz, woj. podlaskie
tel. 085 7132200, fax. 085 7191839
REGON: 00052735100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.choroszcz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie projektu budowy hali sportowej, boiska o nawierzchni naturalnej trawiastej oraz dojazdu do Szkoły Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Choroszczy wraz z parkingiem - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu budowy hali sportowej o wym. 25m x 35 m, boiska o nawierzchni naturalnej trawiastej o wym. 28 m x 56 m oraz dojazdu do Szkoły Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Choroszczy wraz z parkingiem. Wykonawca opracuje dokumentację projektową w oparciu o informacje w Referacie Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa w/w Urzędzie. Materiały i dokumenty do wykonania przez Wykonawcę: - projekt budowlano - konstrukcyjny do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę - 5 szt. - wersja papierowa - projekt architektoniczno - budowlany - 6 szt. - wersja papierowa - projekt wykonawczy - 2 szt. - wersja papierowa - przedmiary na wszystkie branże (branża budowlana, sanitarna, elektryczna, drogowa i telekomunikacyjna) - wersja papierowa - 1 szt. - kosztorys na wszystkie branże (branża budowlana, sanitarna, elektryczna, drogowa i telekomunikacyjna) - wersja papierowa - 1 szt. - badania geologiczne - wersja papierowa - 1 szt. - projekty branżowe a) projekt sanitarny sieci zewnętrznych - 5 szt. - wersja papierowa b) projekt sanitarny sieci wewnętrznych - 5 szt. - wersja papierowa c) projekt elektryczny - 5 szt. - wersja papierowa d) projekt drogowy (wraz z planem organizacji ruchu jak jest wymagany) - 5 szt. - wersja papierowa e) projekt telekomunikacyjny - 2 szt. - wersja papierowa - Specyfikacja Techniczna po 2 szt. na wszystkie branże (branża budowlana, sanitarna, elektryczna, drogowa i telekomunikacyjna) - wersja papierowa - wtórnik mapy zasadniczej- wersja papierowa Wersje elektroniczne: - projekty i przedmiary (wszystkie branże: budowlana, sanitarna, elektryczna, drogowa i telekomunikacyjna) - pdf - kosztorys - program NORMA oraz pdf - Specyfikacja Techniczna wersja pdf - kosztorysy ofertowe (wszystkie branże: budowlana, sanitarna, elektryczna, drogowa i telekomunikacyjna w wersji do wyedytowania i wypełnienia przez Wykonawcę do przetargu np. exel, word) - Wykonawca zobowiązuje się po podpisaniu umowy do niezwłocznego wykonania i dostosowania dokumentów wymaganych do wydania decyzji środowiskowej - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712210003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferent zobowiązany jest do wniesienia wadium wysokości 5000 zł na etapie składania ofert. Wadium musi być wniesione przed otwarciem ofert w jednej z form wskazanych w art. 45 ust. 6 ustawy w szczególności: - pieniężnej; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto Zamawiającego w BRE Bank S.A. Oddział Korporacyjny w Białymstoku nr konta 81 1140 1775 0000 2536 8700 1002
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin wykonania
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie dokumentacji projektowej dróg
Dodano: 2015-05-29 - WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ - CZĘŚĆ XV Zadanie nr 1: Opracowanie dokumentacji projektowej wielobranżowej na przebudowę budynku przy ul. Ciepłej 4 w Białymstoku na potrzeby placówki opiekuńczo wychowawczej z zagospodarowaniem terenu. Zadanie nr 2: Opracowaniu dokumentacji projektowej wielobranżowej na przebudowę budynku przy ul. Sukiennej 5 w Białymstoku na potrzeby placówki opiekuńczo wychowawczej z zagospodarowaniem terenu. Nr sprawy: TT.263.83.2014
Dodano: 2014-10-17 - WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ - CZĘŚĆ X /2014
Dodano: 2014-06-27 - Aktualizacja istniejącej dokumentacji projektowo - kosztorysowej branży teletechnicznej dla wszystkich obiektów drogowego przejścia granicznego w Połowcach
Dodano: 2013-06-24 - Aktualizacja istniejącej dokumentacji projektowo - kosztorysowej z uwzględnieniem rozwiązań technicznych i urządzeń dostosowanych do obecnych wymogów związanych z odprawami granicznymi na drogowym przejściu granicznym w Połowcach.
Dodano: 2013-04-19 - Wykonanie dokumentacji projektowej do budynków zarządzanych przez Zarząd Mienia Komunalnego w Białymstoku wraz z uzyskaniem niezbędnych decyzji, tj.: Zadanie nr 1 Budynek przy ul. Sienkiewicza 53/1 w Białymstoku, działka nr 189/2 obręb 17 Zadanie nr 2 Budynek przy ul. Sienkiewicza 53/B w Białymstoku, działka nr 182 obręb 17 Zadanie nr 3 Budynek przy ul. Waryńskiego 41 A w Białymstoku działka nr 29/11 obręb 11 Zadanie nr 4 Budynek przy ul. Waryńskiego 24 A w Białymstoku działka nr 170/1 obręb 11 - nr sprawy TT/DZ/3412/3/13
Dodano: 2013-01-23 - Opracowanie dokumentacji technicznej na modernizację i termomodernizację wraz z audytami energetycznymi budynków - Przedszkola Publicznego Nr 1 ul. Wyzwolenia 1, Przedszkola Publicznego Nr 4 ul. Spółdzielcza 8 oraz Przedszkola Publicznego Nr 8 ul. Studencka 13 w Łomży.
Dodano: 2012-07-25 - Wykonanie audytów energetycznych i dokumentacji projektowej termomodernizacji budynków komend powiatowych i miejskich państwowej straży pożarnej w ramach programu NFOŚiGW System zielonych inwestycji (GIS - Green Investment Scheme) Część 5) Zarządzanie energią w budynkach wybranych podmiotów sektora finansów publicznych
Dodano: 2012-06-01 - Opracowanie dokumentacji technicznej na remont wraz z przebudową wnętrza Przedszkola Miejskiego nr 2
Dodano: 2011-07-27 - Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowych na inwestycje realizowane w kolejowym przejściu granicznym w Kuźnicy, międzynarodowym drogowym przejściu granicznym w Kuźnicy i międzynarodowym drogowym przejściu granicznym w Bobrownikach
Dodano: 2011-07-26