Przetargi.pl
Wykonanie projektu budowlano wykonawczego oraz robót budowlanych dla potrzeb realizacji zadania inwestycyjnego pn.: „Modernizacja boiska na os. ‘Z’ pomiędzy ul. Beskidzką a parafią Św. Maksymiliana Kolbe” w Tychach.

Prezydent Miasta Tychy ogłasza przetarg

  • Adres: 43100 Tychy, Al. Niepodległości
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (032) 7763333 , fax. (032) 7763344
  • Data zamieszczenia: 2018-09-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Tychy
    Al. Niepodległości 49
    43100 Tychy, woj. śląskie
    tel. (032) 7763333, fax. (032) 7763344
    REGON: 51592200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.umtychy.pl/zamowienia-publiczne-urzedu-miasta

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie projektu budowlano wykonawczego oraz robót budowlanych dla potrzeb realizacji zadania inwestycyjnego pn.: „Modernizacja boiska na os. ‘Z’ pomiędzy ul. Beskidzką a parafią Św. Maksymiliana Kolbe” w Tychach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest modernizacja boiska na os.”Z” pomiędzy ul. Beskidzką a parafią Św. Maksymiliana Kolbe wraz z infrastrukturą techniczną i zapleczem szatniowo socjalnym. Zakres prac obejmuje m.in.: I. Prace projektowe : 1. Przygotowanie materiałów wyjściowych do opracowania projektu , w tym - uzyskanie podkładów geodezyjnych do celów projektowych -inwentaryzacja terenu do celów projektowych 2. Opracowanie projektu budowlano wykonawczego na podstawie informacji, wytycznych zawartych w programie funkcjonalno użytkowym dla zadania p.n. „Modernizacja boiska na os.”Z” pomiędzy ul. Beskidzką a parafią Św. Maksymiliana Kolbe wraz z infrastrukturą techniczną w Tychach” –opracowanie styczeń 2018r. wraz z załącznikami, który powinien obejmować: - boisko do futbolu amerykańskiego o wymiarach pola do gry 109,73m x 48,77m o nawierzchni z trawy syntetycznej na podbudowie z kruszywa kamiennego; - ogrodzenie zewnętrzne i wewnętrzne boiska wraz z furtkami i bramami technicznymi oraz piłkochwyty; - wyposażenie boiska m.in.: bramki do futbolu amerykańskiego; - trybuny w konstrukcji stalowej (trybuna z miejscami siedzącymi dla minimum 250-300 osób); - zaplecze szatniowo socjalne dla zawodników ( 2x 25 osób), sędziów (10 osób), pomieszczenie magazynowe na sprzęt; - przyłącza wod – kan do zaplecza (zapleczy); - układ komunikacyjny dla pieszych oraz połączenie obiektu z drogą publiczną; - oświetlenie boiska o natężeniu 500 lx z możliwością zmniejszenia natężenia do 200 lx na masztach; oświetlenie ciągów komunikacyjnych; - obiekty małej architektury m.in.: ławki, kosze na śmieci, oraz schematy, rysunki robocze, warsztatowe konieczne dla wykonania robót 3. W ramach przedmiotu zamówienia należy uzyskać wszelkie decyzje administracyjne – niezbędne do zaprojektowania i wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z ustawą Prawo Budowlane, w tym zmianę decyzji o pozwoleniu na budowę. II. Prace budowlane – wykonawcze 1. Zgłoszenie zamiaru budowy (ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane Dz. U. 2017.1332 z późn. zm.), 2. Wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej i uzgodnionej dokumentacji budowlanej wraz z robotami porządkowymi. 3. Zapewnienie nadzorów specjalistycznych nad realizacją robót budowlanych. 4. Obsługa geodezyjna zadania (siłami własnymi lub przez uprawniona osobę trzecią) w wraz z uzupełnieniem mapy zasadniczej (pomiar geodezyjny powykonawczy ) – 3 egz. przekazać zamawiającemu. 5. Uzyskanie wszelkich decyzji administracyjnych niezbędne do przekazania obiektu budowlanego do użytkowania, zgodnie z ustawą Prawo Budowlane 6. UWAGI: 6.1 Boisko musi spełniać wymogi licencyjne odnośnie bezpieczeństwa oraz zostać dopuszczone do rozgrywek ligi futbolu amerykańskiego (LFA). 6.2 Dla boiska o wymiarach pola do gry 48,77 x 109,73m Zamawiający wymaga przeprowadzenia przez Wykonawcę i na jego koszt certyfikacji w celu uzyskania certyfikatu FIFA Quality Pro. 6.3 Przed złożeniem oferty zaleca się Wykonawcy dokonać wizji w terenie w celu zapoznania się ze stanem istniejącym przyszłej budowy. 6.4 Wszystkie materiały z rozbiórek oraz nadmiar gruntu Wykonawca ma obowiązek zagospodarować i zutylizować we własnym zakresie. 6.5 Materiały i urządzenia użyte do wykonania przedmiotu zamówienia winny posiadać świadectwo dopuszczenia do stosowania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej oraz spełniać wymogi określone w Ustawie Prawo Budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2017.1332 z późn. zmianami). 6.6 Przed wbudowaniem materiałów i urządzeń Wykonawca musi uzyskać akceptację Zamawiającego. 6.7 Na dzień podpisania umowy, Wykonawca przedstawi Zamawiającemu harmonogram rzeczowo-finansowy (z podziałem na miesiące realizacji zadania). 6.8 Wykonawca udziela 5 letniej gwarancji jakości na zastosowaną nawierzchnię z trawy syntetycznej - używanie na niej obuwia piłkarskiego z tzw. "korkami lanymi” i „wkrętami” nie powoduje utraty ww. gwarancji, oraz na pozostałe roboty i dostawy. Wspólny słownik zamówień : 45000000-7 - Roboty budowlane 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45113000-2 - Roboty na placu budowy 45212220-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi 45212221-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy boisk sportowych 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych 45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg 45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego 74232000-4 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1 Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 60 000,00 PLN (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100 PLN) 2 Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem z konta na konto na rachunek bankowy zamawiającego: Rachunek: 12 1240 2975 1111 0010 6077 6489 Bank Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna Kod Swift (wymagany przy przelewach międzynarodowych): PKOP PL PW b) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 359). W przypadku wniesienia wadium w formach określonych w ppkt b do e dokument winien być wystawiony na Gminę Miasta Tychy, Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy. 4 Zamawiający wymaga, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty, b) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został załączony do oferty. 5 Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 3 ustawy Pzp. 6 Zamawiający zwraca wadium zgodnie z art. 46 ust. 1, 1a i 2 ustawy PZP. 7 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy PZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1 wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 1.2 wypełnione zbiorcze zestawienie kosztów sporządzone w wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1a do SIWZ, 1.3 oświadczenia wymienione w punkcie 7.1 – 7.4 niniejszej SIWZ (załącznik nr 2 do SIWZ), oświadczenie innego podmiotu (załącznik 2a do Siwz), 1.4 dowód wpłaty wadium, 1.5 pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu wykonawcy jest do tego upoważniona. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach