Przetargi.pl
Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego dla zadania pn.: Uzbrojenie terenów pod inwestycje w strefie A ochrony uzdrowiskowej w Busku-Zdroju

Burmistrz Miasta i Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 28-100 Busko-Zdrój, ul. Adama Mickiewicza 10
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3705200 , fax. 041 3705290
  • Data zamieszczenia: 2012-04-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta i Gminy
    ul. Adama Mickiewicza 10 10
    28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3705200, fax. 041 3705290
    REGON: 00052369500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umig.busko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego dla zadania pn.: Uzbrojenie terenów pod inwestycje w strefie A ochrony uzdrowiskowej w Busku-Zdroju
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na: 1.1. Wykonaniu projektu budowlano - wykonawczego dróg publicznych długości około 1600m oznaczonych symbolami D-1, D-2, D-3 i D-4 zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ, 1.2. Wykonaniu projektu budowlano - wykonawczego sieci kanalizacji deszczowej z przyłączami zakończonymi wpustami ulicznymi długości około 2000m oraz oczyszczalniami wód deszczowych w ilości 2 sztuk. 1.3.Wykonaniu projektu budowlano - wykonawczego sieci drenarskiej długości około 400m. 1.4. Wykonaniu projektu budowlano - wykonawczego kablowej linii oświetlenia ulicznego wraz ze słupami oświetlenia ulicznego długości około 1570m. 1.5. Wykonaniu projektu budowlano - wykonawczego sieci kanalizacji sanitarnej długości około 1320m. 1.6. Wykonaniu projektu budowlano - wykonawczego sieci wodociągowej długości około 1520m. W dokumentacji należy przewidzieć opracowanie rozwiązań projektowych z uwzględnieniem następujących parametrów i zakresu: Branża drogowa: a) drogi gminne (publiczne) klasy D: b) projektowane obciążenie nawierzchni - kategoria ruchu KR I; c) prędkość projektowa 40 km/godz. d) szerokość projektowanego pasa drogowego - 10 m w liniach rozgraniczających, e) szerokość jezdni - 5,0 -6,0m o nawierzchni z betonu asfaltowego. f) rozwiązania projektowe skrzyżowań, Branża sieciowa - kanalizacja deszczowa Projekt sieci kanalizacji deszczowej opracowany zgodnie z warunkami wydanymi przez zarządcę sieci t.j. Burmistrza Miasta i Gminy Busko-Zdrój w zakresie: a) przebudowy istniejącej kanalizacji deszczowej śr. 300 mm na odcinku długości ok. 200 m wraz z budową oczyszczalni wód deszczowych i placem serwisowo-postojowym o powierzch ni 3000m2 w rejonie ul. Rokosza w Busku-Zdroju b) budowy sieci kanalizacji deszczowej rozdzielczej dla odwodnienia projektowanych dróg publicznych długości około 1800m oznaczonych symbolami D-1, D-2, D-3 i D-4, Branża sieciowa - kanalizacja sanitarna i wodociąg Projekt sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej opracowany zgodnie z warunkami wydanymi przez zarządcę sieci t.j. Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w zakresie: a) budowy rozdzielczej sieci wodociągowej, b) budowy rozdzielczej sieci kanalizacji sanitarnej, Branża elektryczna Opracowanie projektu linii kablowej oświetlenia ulicznego w celu oświetlenia pasa drogowego planowanych dróg gminnych, publicznych zgodnie z warunkami wydanymi przez PGE Dystrybucja S.A. Oddział Skarżysko-Kamienna, Rejon Energetyczny Busko. Projekty budowlano - wykonawcze należy opracować zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz.U. z dnia 10 maja 2003 r. z późn. zm). 2. Postanowienia formalne i prawne dotyczące dokumentacji projektowo- kosztorysowej: Wymagania formalne i prawne: Dokumentacja budowlano-wykonawcza musi być opracowana w sposób zgodny z: Ustawą z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz.U. z dnia 10 maja 2003 r. z późn. zm). Ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (tekst. jedn. Dz. U. Nr 207, poz. 2016 z 2003r. z późn. zmianami), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. Nr 120 z 2003 r. poz. 1133 z późn. zmianami), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. Nr 202 z 2004 r. poz. 2072 z późn. zmianami), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130 z 2004 r. poz. 1389 z późn.zmianami). Wytycznymi zawartymi w innych tematycznych przepisach szczegółowych i Polskich Normach oraz zgodnie z zasadami wiedzy techniczno-budowlanej. 3. Zakres usług projektowych powinien obejmować: 3.1 opracowanie koncepcji projektu zagospodarowania terenu dla wszystkich branż na mapach, przyjętych do Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Busku-Zdroju w 1 egzemplarzu 3.2 opracowanie projektów zagospodarowania terenu na zaktualizowanych mapach do celów projektowych w wersji cyfrowej, przyjętych do Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Busku-Zdroju, 3.3 opracowanie projektu podziału nieruchomości (około 50 działek) zgodnie z układem komunikacyjnym wynikającym z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w ilości 3 egzemplarzy + wersja elektroniczna, 3.4 opracowanie projektu budowlano - wykonawczego sieci kanalizacji deszczowej, drenarskiej i oczyszczalni wód deszczowych opracowanych w ilości 6 egzemplarzy + wersja elektroniczna, 3.5 opracowanie projektu budowlano - wykonawczego kablowej linii oświetlenia ulicznego w ilości 6 egzemplarzy + wersja elektroniczna, 3.6 opracowanie projektu budowlano-wykonawczego budowy dróg gminnych, publicznych w ilości 6 egzemplarzy + wersja elektroniczna, 3.7 opracowanie projektów docelowej organizacji ruchu (oznakowanie pionowe i poziome) i zatwierdzenie ich przez właściwe organy zarządzające ruchem (ujęcie tego zakresu w specyfikacji robót, przedmiarach i kosztorysach), - w ilości 4 egzemplarzy + wersja elektroniczna, 3.8 opracowanie projektów przebudowy (przełożenia) ewentualnych kolizji istniejącego uzbrojenia podziemnego i nadziemnego z projektowanymi drogami i infrastrukturą techniczną, 3.9 opracowanie inwentaryzacji drzew i krzewów przeznaczonych do wycinki z podaniem powierzchni krzewów, średnicy i gatunków drzew wraz z naniesieniem przedmiotowych drzew i krzewów na projekcie zagospodarowania terenu, w ilości 4 egzemplarzy + wersja elektroniczna, 3.10 opracowanie opinii o geotechnicznych warunkach posadowienia i warunkach gruntowo-wodnych w ilości 2 egzemplarzy + wersja elektroniczna, 3.11 uzyskanie warunków technicznych na odprowadzenie wody deszczowej od Zarządcy sieci kanalizacji deszczowej, oraz dostarczenia wody i odprowadzenia ścieków sanitarnych od Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. 3.12 przygotowanie kompletnych materiałów niezbędnych do uzyskania przez zamawiającego decyzji o Środowiskowych Uwarunkowaniach zgody na realizację inwestycji, wraz z wyrysami i wypisami z ewidencji gruntów oraz opracowaną kartą informacyjną przedsięwzięcia, 3.13 uzyskanie wszystkich decyzji, uzgodnień, opinii, pozwoleń w celu uzyskania prawomocnej decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej. Obowiązek ten projektant realizuje poprzez opracowanie wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami i dokumentami oraz złożenie ich do właściwych organów na podstawie udzielonego przez Burmistrza pełnomocnictwa. 3.14 aktualizacji map do celów projektowych ( aktualna na dzień składania wniosku o zezwolenie na realizację inwestycji), podział działek, operaty, uzgodnienia itp., 3.15 opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oddzielnie dla branży drogowej, sieciowej i elektrycznej w 1 egzemplarzu + wersja elektroniczna, 3.16 opracowanie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich oddzielnie dla branży drogowej, sieciowej i elektrycznej w 1 egzemplarzu + wersja elektroniczna, Opracowania te należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130 z 2004 r. poz. 1389 z późn. zmianami). 3.17 informacji dotyczącej Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia, dla każdej branży oddzielnie w 1 egzemplarzu + wersja elektroniczna, Wszystkie dokumenty występujące w oryginale należy umieścić w egzemplarzu nr 1. 4.W cenie wykonania dokumentacji należy uwzględnić koszty związane z nadzorem autorskim w czasie realizacji inwestycji w ilości ok. 6 wizyt na budowie - na pisemne wezwanie Inwestora. 5. Projektant ponosi pełną odpowiedzialność za wady i błędy projektowe ujawnione w okresie procedur administracyjnych, jak również ujawnione w toku wdrażania do realizacji przedmiotu umowy. Projektant odpowiada również za wady i błędy w przedmiarze robót, ujawnione podczas trwania procedury przetargowej na roboty budowlane, a w przypadku ich stwierdzenia, zobowiązuje się w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie do wprowadzenia odpowiednich poprawek lub uzupełnień, bez dodatkowego wynagrodzenia. Projektant zobowiązuje się w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie do udzielania wyczerpujących wyjaśnień na zadawane pytania przez Oferentów w trakcie trwania procedury przetargowej na roboty budowlane, bez dodatkowego wynagrodzenia. 6. Wykonawca projektu sprawować będzie nadzór autorski (bez dodatkowego wynagrodzenia) w zakresie obejmującym w szczególności: a) wyjaśnienia Inwestorowi i Wykonawcy robót wątpliwości dotyczących projektu budowlano-wykonawczego i zawartych w nim rozwiązań oraz ewentualne uzupełnienia szczegółów dokumentacji projektowej w trakcie realizacji zadania wg projektu będącego przedmiotem zamówienia. b) uzgodnienie z Zamawiającym i Wykonawcą robót budowlanych możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej w odniesieniu do materiałów oraz rozwiązań konstrukcyjnych i technologicznych. 7. Wszelkie prace projektowe lub czynności nieopisane wyżej a wynikające z procedur określonych w przepisach szczególnych, niezbędne do właściwego i kompleksowego opracowania dokumentacji projektowej, należy traktować jako oczywiste i uwzględnić w kosztach i terminach wykonania przedmiotu zamówienia. 8.Do obowiązków Projektanta należy zaopatrzenie dzieła w pisemne oświadczenie, że dostarczona dokumentacja jest wykonana zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi i normami oraz, że jest kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. 9. Wszystkie dokumenty w formie elektronicznej należy przekazać: - w wersji źródłowej w programie, w którym zostały utworzone, - w programie umożliwiającym wydruki w formacie pdf - przedmiar robót i kosztorys inwestorski jako arkusz kalkulacyjny Excel lub OpenOffice, dla umożliwienia ich aktualizacji przez Zamawiającego - kosztorys inwestorski w programie Winbud lub Norma. W tym przypadku Projektant zobowiązuje się do aktualizacji kosztorysu (na pisemne wezwanie Zamawiającego) co 6 miesięcy do czasu wyłonienia Wykonawcy robót, - na nośnikach (płyta CD, DVD)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712200006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.umig.busko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach