Przetargi.pl
Wykonanie projektu budowlano – wykonawczego dla zadania: Budowa drogi z Redwanek do Wytowna Kolonia

Wójt Gminy Ustka ogłasza przetarg

  • Adres: 76-270 Ustka, ul. Dunina
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 814 42 57
  • Data zamieszczenia: 2019-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Ustka
    ul. Dunina 24
    76-270 Ustka, woj. pomorskie
    tel. 059 814 42 57
    REGON: 77050924000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ustka.ug.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie projektu budowlano – wykonawczego dla zadania: Budowa drogi z Redwanek do Wytowna Kolonia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie projektu budowlano – wykonawczego dla zadania: Budowa drogi z Redwanek do Wytowna Kolonia. Opis przedmiotu zamówienia: 1 Zakres obejmuje następujące nieruchomości: - dz. nr 91 obręb Machowinko (własność: Gmina Ustka), - dz nr 277/3 obręb Wytowno (własność: prywatna), - dz. nr 254 obręb Wytowno (własność: Gmina Ustka). Długość drogi wynosi około 200 m. 2. Wykonawca w ramach wykonania przedmiotu umowy zobowiązuje się do opracowania: 1) projektu budowlano – wykonawczego, 2) mapy do celów projektowych, 3) badań geotechnicznych, 4) projektu zieleni, 5) koncepcji budowy drogi, 6) projektu stałej organizacji ruchu, 7) szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, 8) informacji dotyczącej BIOZ, 9) przedmiaru robót, 10) kosztorysów inwestorskich, 11) niezbędnych wymagań, uzgodnień i oświadczeń. 3. Dokumentację będącą przedmiotem umowy należy wykonać w następujących ilościach: a) projekt budowlano – wykonawczy – 5 szt., b) mapa do celów projektowych – 1 szt., c) badania geotechniczne – 5 szt., d) projekt zieleni – 5 szt., e) koncepcja budowy drogi – 5 szt., f) projekt stałej organizacji ruchu – 5 szt., g) szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – 5 szt., h) informacja dotycząca BIOZ – 5 szt., i) przedmiary robót – 5 szt., j) kosztorysy inwestorskie – 5 szt., k) niezbędne wymagane uzgodnienia i oświadczenia. 4. Wykonawca złoży w imieniu zamawiającego wniosek o uzyskanie dokumentu uprawniającego do realizacji robót budowlanych (zezwolenie na realizację inwestycji drogowej). Wykonawca zobowiązuje się do udzielanie odpowiedzi i wyjaśnień oraz ewentualne modyfikacje opracowanej dokumentacji projektowej i przetargowej, na etapie procedury przetargowej na wybór wykonawcy robót budowlanych. 5. Projekt budowlano - wykonawczy należy wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Wodnej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2018 r. poz. 1935). 6. Kosztorys inwestorski należy wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno – użytkowym (Dz. U. z 2018 r. poz. 1935). 7. Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót należy wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (Dz. U. z 2013 r. poz. 1129). 8. Informację dotyczącą Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia należy wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia(Dz. U. z 2003 r. Nr 120, poz. 1126). 9. Część opisową, opisy techniczne, szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiary, kosztorysy inwestorskie, kosztorysy ofertowe itp. Wykonawca przekaże Zamawiającemu w wersji elektronicznej (format PDF). 10. Wykonawca zobowiązuje się do aktualizacji kosztorysów wszystkich branż (do 4 razy), którą należy wykonać w ramach niniejszej umowy przez okres do 4 lat od daty odbioru dokumentacji technicznej. 11. Wykonawca jest zobowiązany się do udzielenia pisemnej gwarancji jakości na okres 48 miesięcy od daty zakończenia realizacji usługi. 12. Wykonawca jest zobowiązany się do udzielenia rękojmi za wady fizyczne i prawne na okres 12 miesięcy od dnia oddania do użytkowania obiektów budowlanych wykonanych na podstawie dokumentacji będącej przedmiotem zamówienia. 13. Wykonawca zobowiązuje się przenieść na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe do korzystania z opracowanej dokumentacji w rozumieniu ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz do rozporządzania dokumentacją na wszystkich polach eksploatacji w chwili zawarcia przedmiotowej umowy, a nadto zezwala Zamawiającemu na wykonanie zależnych praw autorskich w odniesieniu do tej dokumentacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 8 do SIWZ, który stanowi integralną część umowy. Zamawiający wymaga od Wykonawcy i podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących usługi w zakresie: usług inżynieryjnych (branża drogowa i sanitarna) w zakresie projektowania. Czynności te mieszczą się w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ofertę stanowi wypełniony formularz „Formularz oferty”. Wraz z ofertą powinny być złożone: 1. Formularz oferty, przygotowany zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ wraz z formularzem cenowym przygotowany zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1A do SIWZ; 2. oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ; 3.oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ; 4.Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. W przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika, należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo w oryginale lub jego kopię poświadczoną notarialnie. 5.Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz. U. z 2019 poz. 700 ze zm.), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. .6.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. .7. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 19.5.2, 19.5.3 SIWZ w zakresie przesłanek wykluczenia z postępowania określonych w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 ustawy PZP. Dodatkowo do oferty Wykonawca załącza zobowiązanie podmiotu trzeciego w formie oryginału (o którym mowa w pkt 7.4 SIWZ) albo inny dokument, służący wykazaniu udostępnienia Wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci w zakresie określonym w art. 22a ust. 1 ustawy PZP, potwierdzający, że określony potencjał dla wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu został Wykonawcy faktycznie udostępniony.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach