Przetargi.pl
WYKONANIE PROJEKTU BUDOWLANO-WYKONAWCZEGO SIECI WODOCIĄGOWEJ Z UJĘCIA W STUDZIANKACH DO m. SZWEJKI NOWE ORAZ DO m. ZABŁOCIE Gm. SADKOWICE ETAP I - PROJEKT Przetarg oznaczony hasłem SIEĆ WODOCIĄGOWA STUDZIANKI - PROJEKT

Gmina Sadkowice ogłasza przetarg

  • Adres: 96-206 Sadkowice, Sadkowice 129A
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 046 8156191 , fax. 046 8156191
  • Data zamieszczenia: 2009-10-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sadkowice
    Sadkowice 129A 129A
    96-206 Sadkowice, woj. łódzkie
    tel. 046 8156191, fax. 046 8156191
    REGON: 00055031500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminasadkowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE PROJEKTU BUDOWLANO-WYKONAWCZEGO SIECI WODOCIĄGOWEJ Z UJĘCIA W STUDZIANKACH DO m. SZWEJKI NOWE ORAZ DO m. ZABŁOCIE Gm. SADKOWICE ETAP I - PROJEKT Przetarg oznaczony hasłem SIEĆ WODOCIĄGOWA STUDZIANKI - PROJEKT
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na wykonaniu projektu budowlano - wyko-nawczego w tym: sieci wodociągowej wraz z przyłączami do wszystkich zamieszkałych pose-sji na terenie n/w miejscowości tj. Zabłocie, Przyłuski, Lewin, Studzianki, Gacpary, Turobowi-ce, Rzymiec, Pilawy, Szwejki Wielkie, Szwejki Nowe wraz z zabudową kolonijną wg wyka-zu przyłączy przekazanego przez Zamawiającego. - usługi inżynieryjne w zakresie projektowania i kodem CPV - 71320000-7 oraz kodem CPV 71354000-4- usługi sporządzania map
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wadium. Za dzień wniesienia wadium w pieniądzu uważa się datę wpływu środków finansowych(wadium) na rachunek zamawiającego, nie datę obciążenia rachunku wykonawcy (wpłaty) Wadium w wysokości 5000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych), zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy, Wykonawca może wnieść przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach: - w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Gminy Sadkowice Bank Spółdzielczy Ziemi Łowickiej w Łowiczu Oddział w Sadkowicach nr 16 9288 1125 1850 0781 2000 0040 - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy - oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2. ustawy z dnia 9 listopada 2000r. O utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm. ) W przypadku wniesienia wadium w poręczeniach lub gwarancjach, oryginał musi być złożony w kasie Zamawiającego z informacją dotyczącą sposobu ich zwrotu. Dowód wpłaty wadium należy dołączyć do złożonej oferty. Oferta nie zabezpieczona wadium zostanie odrzucona.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : a) posiadają uprawnienia budowlane w zakresie tj. do pełnienia funkcji projektanta w zakresie obję-tym zadaniem oraz przynależą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, b) posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, c) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie a także są zdolni do wykonania zamówienia, w tym pełnili nadzór autorski , co najmniej dwa nad robotami polegającymi na budowie lub rozbudowie czy przebudowie sieci wodociągowo - kanalizacyjnej o dł. min. 10 km. d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, f) wpłacą wadium, g) zaakceptują projekt umowy h) złożą w wymaganym terminie pisemną ofertę na formularzu ofertowym i) dokonają udokumentowanej wizji na terenie przyszłej sieci oraz pompowni wody w m. Rzymice gmina Sadkowice. 5.2. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Ocena ofert w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie oparta na ocenie spełniania przez nich wszystkich kryteriów określonych w niniejszej SIWZ na zasadzie spełnia nie spełnia tzn. każdy z wykonawców musi spełniać wszystkie enumeratywnie wymienione warunki pod rygorem odrzucenia oferty lub wykluczenia oferenta.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń : - oświadczenie, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. l i art. 24ustawy - załącznik Nr 4 do SIWZ, - oświadczenie że całość przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie wykonywał we własnym zakresie, - oświadczenie, że oferent zapoznał się i przyjmuje bez zastrzeżeń do realizacji warunki specyfikacji i akceptuje wzór umowy stanowiący załącznik Nr 7 wraz z załącznikiem 7a do SIWZ i zobowiązuje się do zawarcia umowy na wymienionych w niej warunkach, - oświadczenie o zobowiązaniu się do wpłacenia/ wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania zamówienia o równowartości 5% ofertowej ceny brutto, w przypadku wybrania oferty przez Zamawia-jącego, oraz wstępne określenie formy w jakiej to zabezpieczenie zostanie wniesione, - oświadczenie, iż Wykonawca będzie nadzorował roboty objęte Projektem, a liczba pobytów Wy-konawcy na budowie zapewni prawidłowy nadzór autorski nad przebiegiem robót . 6.2. Wykaz dokumentów a/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalno-ści gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Uwaga : Wykonawcy składają oświadczenie zawierające: imię nazwisko, datę urodzenia miejsce zamieszkania, seria i numer dowodu osobistego wydany przez, Nr pesel, Nr NIP oraz adres właści-wego Urzędu Skarbowego (załącznik Nr 3 do SIWZ) b) wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówie-nia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia a także za-kresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik Nr 6 do SIWZ. c) kopia stosownych dokumentów (oryginał do wglądu) potwierdzających uprawnienia budowlane osoby/osób ze strony Wykonawcy, która/re będzie/ą wykonywać zamówienie, tj. uprawnienia do pro-jektowania robót branży sanitarnej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń : cieplnych, wentylacyj-nych, wodociągowych i kanalizacyjnych zewnętrznych i wewnętrznych, d) kopia zaświadczenia stwierdzającego przynależność osoby/ób która/e będzie/ą pełnić funkcje pro-jektanta w zakresie zamówienia do właściwej dla niego/nich Okręgowej Izby Inżynierów Budownic-twa. e) polisa/sy ubezpieczeniową/e odpowiedzialności cywilnej inżynierów budownictwa za szkody wy-rządzone w związku z wykonywaniem samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakre-sie posiadanych uprawnień budowlanych na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż równowartość 50.000 Euro osoby/osób, która/re będzie/ą pełnić funkcje projektantów i nadzoru autorskiego w zakresie zamówienia e/ wykaz ważniejszych projektów wykonywanych w ostatnich 3 latach, o charakterze objętym ni-niejszym zamówieniem, w tym : projektów i nadzorów autorskich nad robotami polegającymi na budowie, rozbudowie lub moderni-zacji sieci wodociągowo -kanalizacyjnej o dł. min. 10 km z podaniem wartości dokumentacji i ro-dzaju nadzorowanych robót, daty wykonania oraz odbiorców- z załączeniem dokumentów potwier-dzających, że dokumentacje zostały wykonane z należytą starannością- listy referencyjne - za-łącznik Nr 5 do SIWZ, f) zaakceptowany wzór umowy wraz z załącznikiem - załącznik Nr 7 i Nr 7a do SIWZ, g) umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie, h) upoważnienie lub pełnomocnictwo, jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnione-go przedstawiciela Wykonawcy, złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie, i) udokumentują dokonanie wizji na terenie przyszłej pompowni wody i trasy sieci wodociągowej miejscowościami objętymi projektem - załącznik Nr 8 do SIWZ, j) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terenem Rzeczpospolitej Polskiej , zamiast dokumentu o którym mowa w ppkt. a) składa dokumenty lub oświadczenia szczegółowo określone w§ 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz.605 z późn. zm. ) Uwagi: 1. Wszystkie dokumenty, za wyjątkiem dokumentu, o którym mowa w ppkt. h, są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 2. . Kopie dokumentów winny być potwierdzone co do zgodności z oryginałem przez Wykonawcę. 3.Złożenie przez oferenta fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów jest karalne. Zgod-nie z art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy Wykonawca, który złożył nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik postępowania zostaje wykluczony z postępowania. Gdy fakt podania nieprawdziwych informacji wyjdzie na jaw po zawarciu umowy - umowa taka jest nieważna z mocy prawa.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminasadkowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną