Przetargi.pl
Wykonanie projektu budowlano - wykonawczego na adaptację budynku po TWP przy ul. Wyzwolenia 30 w Olsztynie na potrzeby administracyjno - biurowe w ramach zadania budżetowego pn. Adaptacja budynku po TWP przy ul. Wyzwolenia 30

Gmina Olsztyn ogłasza przetarg

  • Adres: 10-101 Olsztyn, pl. Jana Pawła II 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. (089) 5273111 wew. , 325 , fax. (089) 5349375
  • Data zamieszczenia: 2009-05-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Olsztyn
    pl. Jana Pawła II 1 1
    10-101 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. (089) 5273111 wew. , 325, fax. (089) 5349375
    REGON: 00059416900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.kei.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie projektu budowlano - wykonawczego na adaptację budynku po TWP przy ul. Wyzwolenia 30 w Olsztynie na potrzeby administracyjno - biurowe w ramach zadania budżetowego pn. Adaptacja budynku po TWP przy ul. Wyzwolenia 30
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu budowlano - wykonawczego adaptacji budynku po TWP przy ul. Wyzwolenia 30 w Olsztynie na potrzeby administracyjno - biurowe Urzędu Miasta Olsztyn w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na wykonanie robót objętych przedmiotem zamówienia, 2. Zakres prac do wykonania obejmuje : 1) Wykonanie inwentaryzacji do celów projektowych, 2) Wykonanie wstępnej koncepcji funkcjonalno - użytkowej adaptacji istniejącego obiektu do funkcji Urzędu Miasta Olsztyn, według programu funkcjonalno - użytkowego stanowiącego załącznik do SIWZ, 3) Opracowanie dokumentacji projektowej (projektu budowlanego i wykonawczego) wszystkich niezbędnych branż, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo Budowlane tekst jednolity z 2003r. Dz. U. Nr 207, poz. 2016 ze zm. oraz obowiązującymi normami i aktualnymi warunkami technicznymi dla tego typu obiektu oraz innymi przepisami obowiązującymi w dniu przekazania dokumentacji Zamawiającemu. 4) Opracowanie przedmiarów robót , 5) Opracowanie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, 6) Opracowanie kosztorysu inwestorskiego, który należy wykonać w oparciu o obowiązujące przepisy prawa, 7) Uzyskanie wszystkich niezbędnych pozwoleń, opinii oraz uzgodnień branżowych ( uzgodnienie p. poż, Sanepid, bhp, itp.) i instytucjonalnych, w tym z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków oraz z Wydziałami Urzędu Miasta Olsztyn : Inwestycji Miejskich, Informatyki, Organizacji i Kadr, 8) Uzyskanie przez Projektanta decyzji o pozwolenie na budowę z upoważnienia Zamawiającego. 3. Prace przedprojektowe, które muszą być wykonane przez Wykonawcę, na jego koszt w ramach przedmiotu zamówienia : a) aktualna mapa do celów projektowych, b) inwentaryzacja do celów projektowych 4. Dokumentacja projektowa powinna spełniać wymagane przepisami normy, warunki techniczne oraz posiadać niezbędne uzgodnienia i dokumenty konieczne do jej zatwierdzenia i uzyskania decyzji o pozwoleniu na wykonanie robót objętych przedmiotem zamówienia. Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne oraz przedmiary robót powinny spełniać w szczególności wymogi Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z 16.09.2004r. ). 5. Opracowania i uzgodnienia należy wykonać w dwóch etapach : - ETAP I : 5 miesiące od dnia podpisania umowy, - ETAP II : 7 miesiące od dnia podpisania umowy, 6. Zakres zamówienia obejmuje również nadzór autorski nad realizacją robót zawartych w w/w dokumentacji projektowej ( w ramach wynagrodzenia za jej opracowanie ). 7. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych, o wartości do 50% zamówienia podstawowego. 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w SIWZ .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712200006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Spełniają następujące warunki dodatkowe: 1) Wykonali z należytą starannością w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 6 opracowań obejmujących dokumentację projektową nowego obiektu użyteczności publicznej lub adaptacji takiego obiektu lub jego przebudowę, w tym dwa opracowania, których przedmiotem były obiekty objęte ochroną konserwatorską lub będące w strefie ochrony konserwatorskiej, wymagające uzgodnień z właściwym Konserwatorem Zabytków. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz prac projektowych wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że prace te zostały wykonane należycie (opinie, referencje, protokoły itp.). W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony warunek musi być spełniony łącznie przez wszystkich Wykonawców. 2) Dysponują lub będą dysponowali osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia budowlane niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. co najmniej : - 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń do projektowania obiektu budowlanego, wydane według aktualnie obowiązujących przepisów Prawa Budowlanego lub uprawnienia do tego rodzaju projektowania wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, - 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności architektonicznej bez ograniczeń do projektowania obiektu budowlanego, wydane według aktualnie obowiązujących przepisów Prawa Budowlanego lub uprawnienia do tego rodzaju projektowania wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa. Osoby posiadające wyżej wymagane uprawnienia muszą być członkami właściwej Izby Samorządu Zawodowego. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, decyzje o stwierdzeniu odpowiedniego przygotowania zawodowego projektantów przewidzianych przez Wykonawcę do wykonania prac objętych przedmiotem zamówienia wraz z aktualnymi zaświadczeniami o członkostwie we właściwej Izbie Samorządu Zawodowego. W przypadku, gdy zaproponowanymi osobami Wykonawca będzie dysponował, przedstawi on pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, spełniających warunek Zamawiającego. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony warunek musi być spełniony łącznie przez wszystkich Wykonawców. 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - wg wzoru zał. nr 3 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony warunek musi być spełniony przez każdego z Wykonawców. 6. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły : spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty (wypełnionego formularza ofertowego) należy dołączyć następujące oświadczenia i dokumenty : 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, przedstawiające aktualny stan faktyczny i prawny, tj. w przypadku: a) spółek prawa handlowego, przedsiębiorstw, spółdzielni i innych podmiotów zarejestrowanych w sądzie - odpis z rejestru sądowego (KRS), b) spółek cywilnych - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (dotyczy każdego ze wspólników będących przedsiębiorcami), c) osób fizycznych - zaświadczenie o wpisie do ewidencji o działalności gospodarczej. 2) Wykaz prac projektowych wykonanych przez Wykonawcę z należytą starannością w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzieleniu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wg zał. nr 1 do SIWZ. 3) Dokumenty potwierdzające, że prace o których mowa w pkt. 1.2) zostały należycie wykonane (np. opinie, referencje, protokoły itp.). 4) Wykaz osób, którymi Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienie wraz z informacjami na temat zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg wzoru zał. nr 2 do SIWZ. Jeżeli w wykazie Wykonawca wskaże osoby, którymi będzie dysponował, należy dodatkowo przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, spełniających warunek Zamawiającego. 5) Dokumenty stwierdzające, że osoby przewidziane przez Wykonawcę do wykonania zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, tj.: a) decyzję o nadaniu uprawnień budowlanych w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń w zakresie projektowania obiektu budowlanego, wydaną według aktualnie obowiązujących przepisów Prawa Budowlanego lub uprawnień do tego rodzaju projektowania wydaną na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa osoby przewidzianej przez Wykonawcę do realizacji zamówienia , b) decyzję o nadaniu uprawnień budowlanych w specjalności architektonicznej bez ograniczeń w zakresie projektowania obiektu budowlanego, wydaną według aktualnie obowiązujących przepisów Prawa Budowlanego lub uprawnień do tego rodzaju projektowania wydaną na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa osoby przewidzianej przez Wykonawcę do realizacji zamówienia , c) aktualne zaświadczenie osób posiadających wyżej wymagane uprawnienia o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 6) Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania - wg wzoru zał. nr 3 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.olsztyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach