Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 90-531 Łódź, ul. Wólczańska 191
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 6371322 , fax. 042 6371322
- Data zamieszczenia: 2009-08-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi
ul. Wólczańska 191 191
90-531 Łódź, woj. łódzkie
tel. 042 6371322, fax. 042 6371322
REGON: 47165836000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pirogow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie projektu budowlanego zamiennego dotyczącego prac modernizacyjno remontowych trzech sal chorych z założeniem węzła sanitarnego w pokojach Oddziału Urologii i Transplantacji Nerek - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie projektu budowlanego zamiennego dotyczącego prac modernizacyjno remontowych trzech sal chorych z założeniem węzła sanitarnego w pokojach Oddziału Urologii i Transplantacji Nerek Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu budowlanego zamiennego dotyczącego prac modernizacyjno remontowych trzech sal chorych z założeniem węzła sanitarnego w pokojach Oddziału Urologii i Transplantacji Nerek Wykonawca co najmniej na siedem dni przed zakończeniem przedstawi Zamawiającemu propozycje projektu do zaakceptowania . Zakres opracowania wg załączonej koncepcji użytkownika będzie obejmował: 1. Inwentaryzację budowlaną istniejącego stanu 2. Projekty branżowe zaakceptowane przez instytucje przewidziane Prawem Budowlanym 3. Kosztorysy inwestorskie a Kosztorys inwestorski dotyczący części A (oznaczonej kolorem żółtym) b Kosztorys inwestorski dotyczący części B (oznaczonej kolorem zielonym) 4. Kosztorysy nakładcze a Kosztorys nakładczy dotyczący części A (oznaczonej kolorem żółtym) b Kosztorys nakładczy dotyczący części B (oznaczonej kolorem zielonym) 5. Specyfikację techniczną 6. Projekt wykonawczy 7. Uzyskane niezbędne uzgodnienia i pozwolenia na budowę 8. Nadzór autorski W/w dokumentacja wykonana również w wersji elektronicznej (poza kosztorysem inwestorskim) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712220006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. Warunki udziału w postępowaniu 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w szczególności uprawnionymi do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalnościach niezbędnych do projektowania i wykonania robót budowlanych (art. 12 i 13 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. -Prawo Budowlane ( Dz U. z 2006 r. Nr 156 , poz.118 z późn. zmianami), którzy są członkami Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa (art. 6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. samorządach zawodowych, architektów, inżynierów budowlanych i Urbanistów, Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm.), tj.: osobą / osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do projektowania w branży architektonicznej lub konstrukcyjnej znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Sprawdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonane na podstawie złożonego oświadczenia, oraz dołączonych do oferty dokumentów wymienionych w podrozdziale II niniejszego Rozdziału, według zasady spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: II. Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą na potwierdzenie powyższych warunków : A 1. Oświadczenie Wykonawcy - wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego/ Stosownie do treści art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29.1.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 z 2004r., poz. 177 z póżn. zm.) zgodnie ze wzorem będącym załącznikiem nr 3 do SIWZ 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i do zawarcia umowy. Jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej, pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału, poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii, sporządzonego przez notariusza odpisu lub wyciągu z dokumentu, lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez mocodawcę. 4. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji. Wymagane jest dysponowanie osobą / osobami posiadającymi uprawnienia do projektowania w branży architektonicznej lub budowlanej. Wymagane kserokopie uprawnień budowlanych jw. oraz aktualne zaświadczenia z właściwej Izby Inżynierów Budownictwa.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pirogow.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa wykonania dokumentacji projektowej na przebudowę istniejących budynków wraz z budową nowego budynku na potrzeby Domu Seniora Uniwersytetu Łódzkiego w Łodzi przy ul. Rewolucji 66
Dodano: 2016-06-03 - Wykonanie projektu rozbiórki z uzyskaniem pozwolenia na rozbiórkę oraz kosztorysem inwestorskim budynku użytkowego (lewej oficyny) położonego w Łodzi przy ul. Rzgowskiej 151.
Dodano: 2014-02-26 - Wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej schroniska dla zwierząt zlokalizowanego na działkach nr 31/14, 33/1 i 34/5 w obrębie W-3 przy ul. Opolskiej w Łodzi w ramach zadania inwestycyjnego pn. Poprawa warunków bytowych bezdomnych zwierząt
Dodano: 2010-09-10