Przetargi.pl
Wykonanie projektu budowlanego wielobranżowego

Urząd Gminy Kolno ogłasza przetarg

  • Adres: 18-500 Kolno, ul. Wojska Polskiego 20
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 086 2782567 , fax. 086 2782567
  • Data zamieszczenia: 2009-04-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Kolno
    ul. Wojska Polskiego 20 20
    18-500 Kolno, woj. podlaskie
    tel. 086 2782567, fax. 086 2782567
    REGON: 45001766700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie projektu budowlanego wielobranżowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie trzech projektów budowlanych wielobranżowych rozbudowy i nadbudowy budynków remiz strażackich
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712230007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się tylko wykonawca, który: 1. Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a) w przypadku Spółki Cywilnej należy przedłożyć umowę spółki i wypis z ewidencji gospodarczej dla każdego wspólnika, b) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy dołączyć: - pełnomocnictwo dla podmiotu wiodącego do reprezentowania wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia umowy o zamówienie publiczne. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez wszystkich przedstawicieli podmiotów występujących wspólnie, - każdy podmiot oferty wspólnej składa dokumenty wymienione pkt 1 i 4; - W przypadku pozostałych dokumentów - mogą być złożone przez lidera lub podmioty konsorcjum i będą oceniane łącznie. - wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem wiodącym - liderem. 2. Wykaz osób przewidzianych do wykonania zamówienia we wszystkich branżach projektowych wraz z potwierdzonymi za zgodność kopiami ich uprawnień bu-dowlanych oraz kopiami aktualnych zaświadczeń o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa 3 Wykaz wykonanej co najmniej 1 pracy projektowej - projektu budowlanego wielobranżowego (budowy, rozbudowy lub nadbudowy) - budynku użyteczności publicznej w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, dat i miejsca wykonania. - wraz z załączeniem do-kumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie 4 Oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminakolno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach