Urząd Gminy Kolno ogłasza przetarg
- Adres: 18-500 Kolno, ul. Wojska Polskiego 20
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 086 2782567 , fax. 086 2782567
- Data zamieszczenia: 2009-04-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Kolno
ul. Wojska Polskiego 20 20
18-500 Kolno, woj. podlaskie
tel. 086 2782567, fax. 086 2782567
REGON: 45001766700000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie projektu budowlanego wielobranżowego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie trzech projektów budowlanych wielobranżowych rozbudowy i nadbudowy budynków remiz strażackich - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712230007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się tylko wykonawca, który: 1. Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a) w przypadku Spółki Cywilnej należy przedłożyć umowę spółki i wypis z ewidencji gospodarczej dla każdego wspólnika, b) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy dołączyć: - pełnomocnictwo dla podmiotu wiodącego do reprezentowania wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia umowy o zamówienie publiczne. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez wszystkich przedstawicieli podmiotów występujących wspólnie, - każdy podmiot oferty wspólnej składa dokumenty wymienione pkt 1 i 4; - W przypadku pozostałych dokumentów - mogą być złożone przez lidera lub podmioty konsorcjum i będą oceniane łącznie. - wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem wiodącym - liderem. 2. Wykaz osób przewidzianych do wykonania zamówienia we wszystkich branżach projektowych wraz z potwierdzonymi za zgodność kopiami ich uprawnień bu-dowlanych oraz kopiami aktualnych zaświadczeń o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa 3 Wykaz wykonanej co najmniej 1 pracy projektowej - projektu budowlanego wielobranżowego (budowy, rozbudowy lub nadbudowy) - budynku użyteczności publicznej w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, dat i miejsca wykonania. - wraz z załączeniem do-kumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie 4 Oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminakolno.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie dokumentacji projektowych budowy/przebudowy/remontu świetlic wiejskich Gminy Bielsk Podlaski w 2013 r
Dodano: 2013-01-25 - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na rozbudowę Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych im. Jarosława Iwaszkiewicza w Ciechanowcu , 18-230 Ciechanowiec, ul. Szkolna 8.
Dodano: 2011-06-30