Przetargi.pl
Wykonanie projektu budowlanego przebudowy oczyszczalni ścieków we Lwówku Śląskim wraz z procedurą OOŚ w ramach projektu: Poprawa gospodarki wodno-ściekowej w aglomeracji Lwówek Śląski - przygotowanie dokumentacji

Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Bolesławcu ogłasza przetarg

  • Adres: 59-700 Bolesławiec, ul. Łasicka 17
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 7341020 , fax. 075 7341022
  • Data zamieszczenia: 2014-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Bolesławcu
    ul. Łasicka 17 17
    59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie
    tel. 075 7341020, fax. 075 7341022
    REGON: 23005124900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwik.boleslawiec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie projektu budowlanego przebudowy oczyszczalni ścieków we Lwówku Śląskim wraz z procedurą OOŚ w ramach projektu: Poprawa gospodarki wodno-ściekowej w aglomeracji Lwówek Śląski - przygotowanie dokumentacji
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie Projektu budowlanego przebudowy oczysz-czalni ścieków w Lwówku Śląski wraz z dokumentacją procedury Oceny Oddziaływa-nia na Środowisko i uzyskaniem ostatecznej Decyzji Pozwolenie na budowę. 1) Planowany zakres prac objętych dokumentacją będącą przedmiotem niniejsze-go postępowania: - przebudowa części mechanicznej oczyszczalni ścieków (pompownia ścieków surowych, stacja krat, piaskowniki); - przebudowa części osadowej oczyszczalni ścieków (przystosowanie stacji pras i za-gęszczaczy do produkcji osadów o uwodnieniu 94-96% z możliwością transportu na oczyszczalnie w Bolesławcu lub 16-20% - rolnicze wykorzystanie); - budowa punktu zlewnego ścieków dowożonych; - wymiana przestarzałych i wyeksploatowanych urządzeń (ruszty napowietrzające, mieszadła, pompy i inne uzgodnione z zamawiającym); - rozbudowa systemu automatyki, sterowania; - rozbudowa systemu monitoringu. 2) Cel projektu przebudowy oczyszczalni ścieków w Lwówku Śląskim, - poprawa jakości pracy oczyszczalni pozwalająca na osiągnięcie parametrów oczysz-czania ścieków zgodnych z wymogami art. 5(2) oraz 5(3) dyrektywy 91/27/EWG z dnia 21 maja 1991 r. w sprawie oczyszczania ścieków komunalnych (obecnie występują w ściekach oczyszczonych okresowe przekroczenia związków: azotu, fosforu i CHZT); - przystosowanie punktu zlewnego do wymogów prawnych; - przystosowanie gospodarki osadowej do wymogów prawnych (Ustawa o odpadach) i unijnych; - zmniejszenie awaryjności oczyszczalni. 4. Doszczegółowienie zakresu zamówienia dla poszczególnych obiektów oczysz-czalni ścieków. 1) Kompletny projekt budowlany musi być opracowany wg obowiązujących przepisów, umożliwiający kompleksową realizację inwestycji, zawierający m.in. komplet niezbędnych opinii i uzgodnień oraz decyzji, umowy cywilno-prawne, umożliwiające uzyskanie pozwo-lenia na budowę zgodnie z wymogami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projekto-wej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r. poz. 1129). 2) Projekt budowlany winien być zaopatrzony w wykaz opracowań i pisemne oświadczenie projektanta, że jest wykonany zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi oraz normami, i że został wydany w stanie kompletnym. 3) Uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach oraz decyzji o ustaleniu lokaliza-cji inwestycji celu publicznego (jeżeli będzie wymagana). 4) Uzyskanie prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę. Ponadto: 5) Projekt budowlany musi być opracowany zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r. poz. 1409) i spełniać wymagania w.w. rozporządzenia Ministra Infrastruktury z 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego za-kresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego. Należy wykonać w ilości 6 egzemplarzy + wersja elektroniczna (pdf + edytowana: doc, dwg). 6) Projekt wykonawczy powinien uzupełniać i uszczegóławiać projekt budowlany w zakresie i stopniu dokładności niezbędnym do sporządzenia przedmiaru robót, kosztorysu, przygo-towania oferty przez wykonawcę i realizacji robót budowlanych. Należy wykonać w ilości 4 egzemplarzy + wersja elektroniczna (pdf + edytowana: doc, dwg). 7) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót zgodnie z Rozporządzeniem jw. Należy wykonać w ilości 4 egzemplarzy + wersja elektroniczna(pdf + edytowana: doc). 8) Kosztorysy inwestorskie - dla wszystkich robót z podziałem na branże i obiekty opracowane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. Nr 130 poz. 1389) wraz z zestawie-niem zbiorczym tych kosztorysów. Należy wykonać w ilości po 4 egzemplarze dla każdej branży + wersja elektroniczna (pdf + edytowana: doc, ath lub kst). 9) Przedmiary robót, przez które należy rozumieć opracowania zawierające zestawienie przewidywanych do wykonania robót w kolejności technologicznej ich wykonania wraz z ich szczegółowym opisem, miejscem wykonania lub wskazaniem podstaw ustalających szczegółowy opis, z wyliczeniem i zestawieniem ilości jednostek miar robót podstawowych oraz wskazaniem podstaw do ustalania cen jednostkowych robót lub jednostkowych nakładów rzeczowych. Przedmiary muszą uwzględniać wymagania określone w par. 6-10 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego za-kresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego. Należy wykonać w ilości po 4 egzemplarze dla każdej branży + wersja elektroniczna (pdf + edytowana: doc, ath lub kst). 10) Wszystkie rozwiązania muszą być uzgodnione z Zamawiającym przed przystąpieniem do końcowej fazy prac projektowych. Wskazane jest dokonanie wizji lokalnej miejsca realizacji przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 742223004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.1. Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 4 000,00 PLN (słownie: cztery tysiące złotych 00/100 ). 1.2. Wadium należy wnieść w jednej lub kilku następujących formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 1.3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu należy przelać na konto Zamawiającego: Bank Millennium S.A numer 98 1160 2202 0000 0000 3169 7864 1.4. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wpłynięcia wadium uznaje się termin jego wniesienia. Przez wniesienie rozumie się uznanie kwoty wadium przez rachunek Zamawiającego. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający przelew (wniesienie) środków na rachunek Zama-wiającego. 1.5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu należy złożyć w osobnej kopercie opisanej Wadium oraz włożyć do koperty zewnętrznej .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pwik.boleslawiec.pl/8,przetargi-aktualne.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach