Przetargi.pl
Wykonanie projektu budowlanego obejmującego przebudowę drogi ulic Matejki i Wyspiańskiego w Gościnie

Gmina Gościno ogłasza przetarg

  • Adres: 78-120 Gościno, ul. IV Dywizji WP
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 943 513 382 , fax. 943 513 378
  • Data zamieszczenia: 2020-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gościno
    ul. IV Dywizji WP 58
    78-120 Gościno, woj. zachodniopomorskie
    tel. 943 513 382, fax. 943 513 378
    REGON: 53488800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.goscino.com.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie projektu budowlanego obejmującego przebudowę drogi ulic Matejki i Wyspiańskiego w Gościnie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Wykonanie projektu budowlanego przebudowy dróg ulic: Matejki i Wyspiańskiego od ulicy Torowej do ulicy IV Dywizji Wojska Polskiego w Gościnie: • przebudowa nawierzchni ulic Matejki i Wyspiańskiego, konstrukcja jezdni dla kategoria ruchu KR2, nawierzchnia asfaltowa, chodniki z kostki betonowej 10x20cm układanej na miale kamiennym, odwodnienie ulicy do zaprojektowanej kanalizacji deszczowej (projekt kanalizacji deszczowej w posiadaniu Zamawiającego); • projekt kanał technologiczny KTu w skład, którego wchodzą dwie rury RO125/108, oraz dwie rur RS40/3,7 mm, zaprojektować dojście rurą RS40/3,7 do każdej działki; • projekt nowego oświetlenie ulicy na słupach aluminiowych z wysięgnikiem na lampy led, niezależne złącze kablowe dla oświetlenia, kabel zasilający lampy zaprojektować w rurze kanału technologicznego RO12/108, z wyjściem ze studni do lampy; • likwidacja istniejącego oświetlenia z unieczynnieniem przewodu zasilającego oświetlenie; • projekt stałej organizacji ruchu. 2) Dokumentacja winna być opracowana i dostarczona Zamawiającemu w formie papierowej oraz elektronicznej (wersja elektroniczna winna być opracowana w dwóch wersjach: nieedytowalnej - format plików PDF oraz edytowalnej - format plików: DWG, DOC, XLS, ATH); 3) Wykonawca będzie zobowiązany do: a) pisemnego ustalenia danych wyjściowych do projektu, dokonanych na piśmie w terminie 2 tygodni od dnia podpisania umowy, b) wykonania wariantu wstępnej koncepcji projektu i zagospodarowania terenu, c) przedłożenia zamawiającemu koncepcji w ciągu 30 dni o daty uzgodnienia danych wyjściowych do projektu d) Zamawiający akceptuje koncepcje w ciągu 7 dni od daty przekazania przez wykonawcę e) przedmiar robót, (w wersji papierowej oraz elektronicznej), przedmiar należy przygotować osobno dla poszczególnych zakresów opracowania f) kosztorys inwestorski sporządzony na podstawie obowiązujących w tym zakresie przepisów (kosztorys w wersji papierowej oraz elektronicznej), kosztorys należy przygotować osobno dla poszczególnych zakresów opracowania, g) informację do planu BIOZ. h) uzgodnienie projektów z Wojewódzkim Urzędzie Ochrony Zabytków w Szczecinie - Delegatura w Koszalinie oraz, w przypadku nałożenia takiego obowiązku, uzyskanie zgody na prowadzenie prac budowlanych na terenie wpisanym do rejestru zabytków i) wszystkie niezbędne uzgodnienia branżowe j) opinię Zespołu Uzgadniania Dokumentacji Projektowych (uzgodnieniu podlegają wszystkie projekty w zakresie wymienionego opracowania, za wyjątkiem projektu tymczasowej organizacji ruchu) k) decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację inwestycji l) decyzje wycinki drzew. 4) Zakres umowy obejmuje pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją zadania stosowanie do wymagań ustawy prawo budowlane w zakresie: a) stwierdzenia w toku wykonywania robót zgodności realizacji z projektem b) uzgadnianie możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez kierownika robót lub inspektora nadzoru inwestorskiego c) wykonanie wszelkich niezbędnych dodatkowych opracowań wynikłych z pozyskanych warunków technicznych, opinii, uzgodnień decyzji d) mapy geodezyjny do celów projektowych 5) wszelkie opłaty za pozyskanie decyzji, uzgodnienia i opinie ponosi wykonawca 6) wykonawca jest zobowiązany dostarczyć dokumentację projektową zweryfikowaną przez inną jednostkę projektową posiadającą stosowne uprawnienia, bądź innego projektanta. Koszty weryfikacji ponosi wykonawca 7) projekt powinien zawierać wszystkie inne elementy niezbędne do realizacji projektu 8) projektant jest zobowiązany do jednorazowej aktualizacji kosztorysów inwestorskich do poziomu aktualnie obowiązujących cen w terminie 2 tygodni od momentu zlecenia aktualizacji przez zamawiającego, w okresie trzech lat od przyjęcia przez zamawiającego gotowej dokumentacji projektowej 9) opracowanie przedmiotu zamówienia w formie papierowej oraz elektronicznej (wersja elektroniczna winna być przygotowana w dwóch wersjach: nieedytowalnej - format plików: PDF oraz edytowalnej - format plików: DWG, DOC, XLS, ATH) 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w treści załącznika nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium ustala się w kwocie : 1.000 zł 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, z oznaczeniem przedmiotowego postępowania: B/DOKUMENTACJA - Matejki i Wyspiańskiego/2020 3. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. 4. Wadium w pieniądzu wpłacać należy przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Bank : Pomorski Bank Spółdzielczy O/ Gościno Nr: 66 8581 1030 0500 0273 2000 0001 5. Poręczenia i gwarancje obejmować winny termin związania wykonawcy ofertą, przy czym bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 6. Gwarancje wadialne winny zawierać co najmniej bezwarunkowe i nieodwołalne w okresie obowiązywania i wymagalne na pierwsze żądanie zobowiązanie gwaranta (ubezpieczyciela, banku) do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach zatrzymania wadium - zgodnie z przepisami ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (zawierającej informacje podawane podczas otwarcia ofert oraz kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia), przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach