Przetargi.pl
Wykonanie projektu budowlanego na - Przebudowę dróg leśnych - dojazdów pożarowych w leśnictwach Racibórz nr 10 i Pniewo nr 3 z uwzględnieniem wymagań przy finansowaniu zadań inwestycyjnych PROW

Nadleśnictwo Okonek ogłasza przetarg

  • Adres: 64-965 Okonek, ul. Kolejowa 16
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2669101, 269102 w. 38 , fax. 067 2669519
  • Data zamieszczenia: 2012-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Okonek
    ul. Kolejowa 16 16
    64-965 Okonek, woj. wielkopolskie
    tel. 067 2669101, 269102 w. 38, fax. 067 2669519
    REGON: 57006445800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie projektu budowlanego na - Przebudowę dróg leśnych - dojazdów pożarowych w leśnictwach Racibórz nr 10 i Pniewo nr 3 z uwzględnieniem wymagań przy finansowaniu zadań inwestycyjnych PROW
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie dokumentacji na przebudowę dróg leśnych - dojazdów pożarowych w leśnictwach Racibórz i Pniewo i uzyskanie pozwolenia na budowę, z uwzględnieniem wymagań przy finansowaniu zadań inwestycyjnych z PROW Trasa projektowanych dróg tłuczniowych została przedstawiona na mapkach poglądowych (gospodarczych), które stanowią załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ. 2 Zamówienie obejmuje między innymi wykonanie : Dokumentacji Projektowej i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych na przebudowę dróg leśnych - dojazdów pożarowych w leśnictwie Racibórz nr 10 o długości 4,4 km i Leśnictwie Pniewo nr 3 o długości 9,7 km, z uwzględnieniem wymagań przy finansowaniu zadań inwestycyjnych z PROW, w tym między innymi: 2.1. Uzyskanie niezbędnych uzgodnień, opinii i decyzji pozwalających na wykonanie robót określonych projektem, w tym pozwolenia na budowę, decyzji środowiskowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa jest po stronie wykonawcy. Opłaty dotyczące wszystkich wydawanych decyzji i pozwoleń obciążają Wykonawcę. 2.2. Uzyskanie opinii rzeczoznawcy pożarowego, jako oddzielnego dokumentu; 2.3. Wykonanie map do celów projektowych terenu, na którym jest projektowana droga, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno - kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie; 2.4. Wykonanie przedmiarów robót z wyliczeniem jednostek przedmiarowych wraz z rysunkami pozwalającymi na ich określenie oraz założenia wyjściowe do kosztorysowania; 2.5. Wykonanie kosztorysów inwestorskich z kalkulacją cen jednostkowych, zawierających nr działek. Kosztorysy muszą być podpisane przez Opracowującego; 2.6. Wykonanie Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót; 2.7. Wykonanie informacji dotyczącej BIOZ, w przypadku jej obowiązywania; 2.8. W dokumentacji należy podać numery wszystkich działek ewidencyjnych, łącznie z obrębem, przez które przebiega inwestycja, powierzchnię zajętą trwale przez inwestycję (trwale zajęte operacją) na każdej działce ewidencyjnej, numery oddziałów leśnych kolejno objętych inwestycją; 2.9. W opisie projektu należy podać sposób utylizacji odpadów i miejsce ich składowania. 2.10. Projekty uwzględniać muszą parametry określone dla dróg leśnych w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 22 marca 2006 roku w sprawie szczegółowych zasad zabezpieczenia przeciwpożarowego lasów (Dz. U. z 2006r. Nr 58 poz. 405) oraz w Poradniku technicznym z 2006 r. (Drogi Leśne) obowiązującym w Lasach Państwowych. 2.11. Zamawiający żąda by Wykonawca wskazał w ofercie część zamówienia, której wykonanie chce powierzyć podwykonawcom. Jeżeli Wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie części robót podwykonawcy to musi wypełnić i załączyć do oferty załącznik nr 6 do SIWZ. 2.12 . Wykonawca musi opracować n/w dokumentację projektową (budowlano-wykonawczą) w ilości: 1) dokumentację projektową na przebudowę dróg leśnych - dojazdów pożarowych w leśnictwie Racibórz nr 10 i Leśnictwie Pniewo nr 3 - 6 egz., 2) kosztorysy inwestorskie z rozbiciem na elementy i branże - 2 egz., 3) zbiorcze zestawienie kosztów - 2 egz. 4) przedmiary robót - 6 egz., 5) instrukcję bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - 6 egz., 6) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót z rozbiciem na branże - 6 egz., 2.12. Dokumentację projektową wymienioną w pkt. 3.2.12 należy również dostarczyć w dwóch egzemplarzach, w postaci pliku zapisanego na nośniku CD-R zbiór w formacie Portable Document Format (PDF), oraz rysunki techniczne w formacie dwg - 2 egz., przedmiar robót i kosztorysy inwestorskie w wersji elektronicznej w formacie ath. Niezgodności pomiędzy zapisem elektronicznym, a formą pisemną będą rozstrzygane w ten sposób, że oryginał opracowania stanowi forma pisemna. 2.13. Dokumentację projektową należy opracować zgodnie z Prawem zamówień publicznych i wydanymi na jej podstawie uregulowaniami prawnymi w tym zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. z 2004 r., Nr 202, poz. 2072 z późń. zm.). 2.14. Przedmiary robót i kosztorysy inwestorskie należy opracować zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym ( Dz.U. z 2004 r., Nr 130, poz. 1389 z późń. zm). 2.15. Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, stanowiącą opracowanie zawierające w szczególności zbiory wymagań, które są niezbędne do określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót należy opracować zgodnie z prawem zamówień publicznych oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku (Dz. U. z 2004 r., Nr 202, poz. 2072 z późń. zm) w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego. 2.16. Wykonawca zobowiązany jest do uzgadniania realizowanego zamówienia przed złożeniem dokumentacji projektowej w Starostwie Powiatowym oraz uwzględnienia sugestii i spostrzeżeń Zamawiającego dotyczących przedmiotu zamówienia, na każdym etapie prowadzonych prac. 2.17. Wykonanie prac będzie się uważać za zakończone, jeżeli odbiór końcowy nastąpi bez usterek. 2.18. Zamawiający zapłaci za przedmiot zamówienia po jego protokolarnym odbiorze, przelewem w terminie do 14 dni licząc od dnia złożenia u Zamawiającego faktury, sprawdzonej i potwierdzonej przez pracownika merytorycznego Zamawiającego. 2.19. Warunki rozliczenia za wykonane prace: 1) Z wybranym wykonawcą zostanie zawarta umowa z wynagrodzeniem w formie ryczałtu, obejmującym zakres rzeczowy zamówienia określony w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 2) Zapłata wg faktury za wykonane prace nastąpi po zakończeniu prac i przyjęciu ich bez wad i usterek, z wykorzystaniem terminu odroczonej zapłaty. Termin odroczonej zapłaty za wykonane prace w terminie do 14 dni licząc od dnia złożenia u Zamawiającego faktury, sprawdzonej i potwierdzonej przez pracownika merytorycznego Zamawiającego. 3) Zapłata należności wymienionej w § 3 nastąpi jednorazowo do 14 dni od daty wpływu faktury końcowej, protokołu odbioru prac i oświadczenia oraz pozwolenia na budowę. 4) Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek. 5) Rozliczenia pomiędzy stronami dokonywane będą w złotych polskich.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.W przedmiotowym postępowaniu jest wymagane wadium. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2 000 zł (słownie: dwa tysiące złotych 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r, Nr 42, poz. 275). 3 Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank : BGŻ S.A. Piła Nr rachunku : 79 2030 0045 1110 0000 0078 1570 z dopiskiem na blankiecie przelewu: wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej zadania: Wykonanie projektu budowlanego na przebudowę dróg leśnych - dojazdów pożarowych w leśnictwie Racibórz nr 10 i Pniewo nr 3. 4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej, lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed?siębiorczości, należy w formie nienaruszonego oryginału zdeponować u Sekretarza Biura pokój nr 14, u Zamawiającego. 5. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej, lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed?siębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Wadium musi być wniesione najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. 7 Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Nie należy załączać oryginału dokumentu złożenia wadium do oferty. Wadium musi zabezpieczać cały okres związania ofertą Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 8 Treść gwarancji wadialnej musi zawierać między innymi następujące elementy: a) nazwa i adres Zamawiającego; b) określenie przedmiotu zamówienia, c) nazwę i adres Wykonawcy. 9. Pozostałe zasady dotyczące wadium określa art. 45 i 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 10. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 11. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_pila/nadl_okonek/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach