Gmina Bielsko-Biała - Miejski Zarząd Dróg w Bielsku-Białej ogłasza przetarg
- Adres: 43-300 Bielsko-Biała, ul. Grażyńskiego 10
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 033 4979636 do 39 , fax. 033 497 96 35
- Data zamieszczenia: 2009-05-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Bielsko-Biała - Miejski Zarząd Dróg w Bielsku-Białej
ul. Grażyńskiego 10 10
43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
tel. 033 4979636 do 39, fax. 033 497 96 35
REGON: 07049331800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzd.home.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego rozbudowy ul. Lipnickiej w Bielsku-Białej - odcinek od ul. Żywieckiej do budynku nr 24, w ramach zadania inwestycyjnego: Przebudowa ul. Lipnickiej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego rozbudowy ul. Lipnickiej w Bielsku - Białej na odcinku do ul. Żywieckiej od budynku nr 24, w ramach zadania inwestycyjnego: Przebudowa ul. Lipnickiej. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie: 1) projektu budowlanego i wykonawczego: -rozbudowy ul. Lipnickiej (odcinek od skrzyżowania ul. Żywieckiej do budynku nr 24) wraz ze skrzyżowaniem z ul. Kazimierza Wielkiego do budynku przedszkola i rozwiązaniem połączenia ul. Kazimierza Wielkiego w kierunku McDonalda, -budowy muru oporowego zabezpieczającego skarpę potoku Niwka. 2) projektu wykonawczego: -remontu ul. Lipnickiej (ślepy odcinek od Żywieckiej do budynku nr 24), -remontu istniejącego przykrycia potoku Niwka w rejonie skrzyżowania ul. Lipnickiej z ul. Kazimierza Wielkiego, -remontu istniejącego muru oporowego na potoku Niwka w rejonie skrzyżowania ul. Lipnickiej z ul. Kazimierza Wielkiego (przy istniejącym moście od strony górnej wody). 3) projektu rozbiórki budynku mieszkalnego nr 11 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713220001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 2.000,- PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał niżej określone warunki ogólne i szczegółowe: 1. Warunki ogólne. 1.1 Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych z późniejszymi zmianami, zwaną dalej ustawą. 1.2 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki opisane w pkt.1.1. musi spełniać każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2. Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy. 2.1 Potencjał ekonomiczno-finansowy. O zamówienie ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: a) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, jaki będą wykonywać w ramach niniejszego zadania, na minimum 100.000,- zł. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w pkt. 2.1 a), spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. 2.2. Potencjał kadrowy. Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób posiadających takie doświadczenie i kwalifikacje, a w szczególności: a) projektanta branży drogowej z uprawnieniami do sporządzania projektów drogowych, który wykonał, co najmniej jeden projekt związany z budową lub przebudową drogi o wartości nie mniejszej niż 200.000,- zł, (brutto); b) projektanta branży konstrukcyjno - budowlanej z uprawnieniami do sporządzania projektów konstrukcyjnych i budowlanych; b) projektanta branży wodno-kanalizacyjnej i gazowej z uprawnieniami do sporządzania projektów instalacji wodno-kanalizacyjnych i gazowych, c) projektanta branży elektrycznej i teletechnicznej z uprawnieniami do sporządzania projektów instalacji elektrycznych i teletechnicznych. Potencjał kadrowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt. 2.2. 2.3. Doświadczenie. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, ukończył (i przekazał Zamawiającemu) co najmniej: -1 opracowanie projektowe o zakresie porównywalnym do przedmiotu niniejszego zamówienia i wartości nie mniejszej niż 250.000,- zł. (brutto), Przez opracowanie projektowe o zakresie porównywalnym do przedmiotu niniejszego zamówienia rozumie się projekt budowlany i wykonawczy budowy, przebudowy lub rozbudowy dróg lub ulic wraz z infrastrukturą techniczną. Doświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt. 2.3. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1 Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy. 1.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych, Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: 2.1. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2.2. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (Potencjał kadrowy), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do wykazu winny być dołączone kopie odpowiednich uprawnień oraz kopie zaświadczeń o wpisie na listę członków właściwej polskiej izby samorządu zawodowego architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5 poz. 42 z późn. zm.). W przypadku, gdy Wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi będzie dysponował musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. 2.3. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (Doświadczenie Wykonawcy). Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji usługi zostały wykonane należycie. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się do przepisów § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605 ze zm.). 4. W celu potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych wymaganych od Wykonawców składających wspólną ofertę: a) oświadczenie wymienione w pkt. 1.1 powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców; b) dokumenty, o których mowa w pkt. 1.2, powinny być złożony przez każdego z Wykonawców. W przypadku wspólników spółek cywilnych należy załączyć aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej każdego ze wspólników. 5. W celu potwierdzenia spełnienia warunków szczegółowych wymaganych od Wykonawców składających wspólną ofertę, dokumenty wymienione w pkt. 2 winien przedłożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród Wykonawców składających wspólną ofertę, w stosunku do których z Instrukcji dla Wykonawców lub z umowy regulującej zasady współpracy wynika, że powinni potwierdzić spełnienie warunku.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzd.home.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Projekt przebudowy skrzyżowania ulic Norberta Barlickiego i Bolesława Prusa
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie dokumentacji projektowej kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Sadów i Wierzbie.
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pod nazwą przebudowa drogi bocznej od ul. Paderewskiego w Pszczynie położonej na działkach nr 1078/81 oraz 1079/81
Dodano: 2016-07-26 - Wykonanie projektów organizacji ruchu na drogach powiatowych nr 5037 S, 5019 S, 5025 S
Dodano: 2016-07-25 - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn:. Rozbudowa ul. Mstowskiej w Częstochowie
Dodano: 2016-07-20 - Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej pn. Przebudowa ul. Ogrodowej w Knurowie
Dodano: 2016-07-08 - Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pod nazwa: Przebudowa drogi bocznej od ul. Paderewskiego w Pszczynie położonej na działkach nr 1078/81 oraz 1079/81
Dodano: 2016-07-07 - 1)Zadanie nr I pn.: Projekt przebudowy ul. Słonecznej i ul. Dobrawy w Pszczynie. 2)Zadanie nr II pn.: Projekt przebudowy chodnika wzdłuż ul. Skłodowskiej-Curie w Pszczynie na odcinku od skrzyżowania z ul. Bielską do skrzyżowania z ul. Słoneczną. 3)Zadanie nr III pn.: Projekt przebudowy ul. Rubinowej w Pszczynie. 4)Zadanie nr IV pn.: Projekt przebudowy ul. Krasińskiego w Pszczynie
Dodano: 2016-06-28 - Wykonanie projektu budowlanego i dokumentacji wykonawczej dla budynków mieszkalnych 3, 1-2 położonych w Żorach przy Al. Zjednoczonej Europy
Dodano: 2016-06-27 - Przebudowa ul. Stawowe Pole (projekt)
Dodano: 2016-06-16