Przetargi.pl
Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego rozbiórki starego i budowy nowego mostu wraz z wzmocnieniem nasypów na dojazdach nad przesmykiem między jeziorami w miejscowości Iława w ciągu drogi krajowej nr 16, km 68+745 wraz z nadzorem autorskim

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Olsztynie ogłasza przetarg

  • Adres: 10-083 Olsztyn, Al. Warszawska 89
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. (089) 52128 01 , fax. (089) 527 35 36, 5272307
  • Data zamieszczenia: 2009-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Olsztynie
    Al. Warszawska 89 89
    10-083 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. (089) 52128 01, fax. (089) 527 35 36, 5272307
    REGON: 01751157500179
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.gddkia.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego rozbiórki starego i budowy nowego mostu wraz z wzmocnieniem nasypów na dojazdach nad przesmykiem między jeziorami w miejscowości Iława w ciągu drogi krajowej nr 16, km 68+745 wraz z nadzorem autorskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego rozbiórki starego i budowy nowego mostu wraz z wzmocnieniem nasypów na dojazdach nad przesmykiem między jeziorami w miejscowości Iława w ciągu drogi krajowej nr 16, km 68+745 wraz z nadzorem autorskim
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 68 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 2 800 PLN (słownie złotych: dwa tysiące osiemset 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp oraz spełniający niżej określone warunki udziału w postępowaniu. 2) Warunki udziału w postępowaniu, określone są w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1)-3) ustawy Pzp. Podstawą oceny spełniania warunków będą w szczególności wymagane dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt 8 IDW, na zasadzie spełnia - nie spełnia. 3) Potencjał kadrowy: Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. Wykonawca przedstawi wraz z ofertą osoby, na każdą funkcję wymienioną poniżej, które spełniają następujące wymagania: a) osoba proponowana do pełnienia funkcji Projektanta: - min. liczba osób - 1 - min. doświadczenie, kwalifikacje i wykształcenie: wykształcenie wyższe techniczne, uprawnienia projektowe mostowe*, wykonał min. 1 projekt remontu lub budowy obiektu mostowego o rozpiętości przęsła min. 20m. b) osoba proponowana do pełnienia funkcji Sprawdzającego: - min. liczba osób - 1 - min. doświadczenie, kwalifikacje i wykształcenie: wykształcenie wyższe techniczne, uprawnienia projektowe mostowe*, sprawdził/wykonał min. 1 projekt remontu lub budowy obiektu mostowego o rozpiętości przęsła min. 20m. Uwaga:* lub uprawnienia projektowe ogólnobudowlane bez ograniczeń wydawane po 01.01.1995r. do 01.01.2004r. Projektant będzie osobą wskazaną w Umowie, upoważnioną w imieniu Wykonawcy do zarządzania realizacją Umowy i do bezpośrednich kontaktów z Zamawiającym oraz pełnił rolę projektanta w myśl Art. 20 Prawa budowlanego. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne/konsorcja), żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 ustawy Pzp, natomiast warunki określone w poniżej muszą spełniać łącznie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy należy do oferty załączyć następujące oświadczenia i dokumenty: A) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu., B) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. C) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć. Wykaz musi zawierać dane na temat doświadczenia, kwalifikacji oraz wykształcenia wskazanych osób, potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt III.2)3) ogłoszenia o zamówieniu. Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych do projektowania (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane) i dokument potwierdzający przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa tych osób oraz kopia dyplomu ukończenia studiów wyższych. W przypadku, gdy Wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. D) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 1) w pkt III.2)B) ogłoszenia o zamówieniu - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma on siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. E) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt pkt III.2)D) ogłoszenia o zamówieniu, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty, o których mowa w pkt III.2)D) i E) ogłoszenia o zamówieniu powinny być wystawione nie wcześniej niż odpowiadające im dokumenty określone w pkt pkt III.2)B) ogłoszenia o zamówieniu. Dokumenty i oświadczenia wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu (za wyjątkiem oświadczenia wymienionego w pkt III.2)A) ogłoszenia o zamówieniu, które musi zostać złożone w formie oryginału) powinny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Poświadczenie za zgodność z oryginałem powinno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) oświadczenie wymienione w pkt III.2)A) ogłoszenia o zamówieniu powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców; b) dokumenty wymienione w pkt III.2)B) ogłoszenia o zamówieniu albo odpowiadające im określone w pkt III.2)D) i E) ogłoszenia o zamówieniu, powinny być złożone przez każdego Wykonawcę; c) dokumenty wymienione w pkt III.2)C) ogłoszenia o zamówieniu powinien złożyć dowolny/dowolni Wykonawca/y spośród Wykonawców składających wspólną ofertę. Dodatkowo, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, winni ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia oraz załączyć pełnomocnictwo (w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach