Przetargi.pl
Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego remontu dachu Pałacu Myślewickiego w Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie wraz z wykonywaniem usług nadzoru autorskiego, sporządzeniem przedmiaru robót, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót i kosztorysu inwestorskiego.

Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 00-460 Warszawa, ul. Agrykoli 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 50 60 197, 50 60 174 , fax. 22 50 60 174
  • Data zamieszczenia: 2014-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie
    ul. Agrykoli 1 1
    00-460 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 50 60 197, 50 60 174, fax. 22 50 60 174
    REGON: 01096372000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lazienki-krolewskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego remontu dachu Pałacu Myślewickiego w Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie wraz z wykonywaniem usług nadzoru autorskiego, sporządzeniem przedmiaru robót, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót i kosztorysu inwestorskiego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usług wykonania projektu budowlanego i wykonawczego remontu dachu Pałacu Myślewickiego (dalej: Obiekt), na terenie Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie, ul. Agrykoli 1, na działce nr ew. 8 z obrębu 50615 w dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy, zgodnie z załączonym Opisem Przedmiotu Zamówienia oraz - po wyborze Wykonawcy robót budowlanych i rozpoczęciu takich prac budowlanych - pełnienie obowiązków wielobranżowego nadzoru autorskiego przez autora, autorów dokumentacji projektowej nad realizacją prac budowlanych prowadzonych na podstawie ww projektu - maksymalnie 12 miesięcy świadczenia usług nadzoru autorskiego. Przed sporządzeniem projektu Wykonawca zobowiązany jest poczynić uzgodnienia z Zamawiającym na podstawie sporządzonej przez siebie koncepcji. Prace projektowe powinny być na bieżąco konsultowane i uzgadniane ze Stołecznym Konserwatorem Zabytków. Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie wpisane jest do rejestru zabytków Miasta Stołecznego Warszawy pod nr rejestru 2, 1 w dniu 1 lipca 1965 r. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić ten fakt w sporządzonej dokumentacji projektowej. Realizacja usług projektowych oraz nadzór autorski będzie pełniony zgodnie z Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2010 nr 243 poz. 1623). OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie usług projektowych w zakresie wykonania projektu remontu dachu Pałacu Myślewickiego (dalej: Obiekt), na terenie Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie, ul. Agrykoli 1, na działce nr ew. 8 z obrębu 50615 w dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy, zgodnie z niniejszym Opisem Przedmiotu Zamówienia, oraz po wyborze Wykonawcy robót budowlanych i rozpoczęciu takich prac budowlanych pełnienie obowiązków wielobranżowego nadzoru autorskiego przez autora,autorów dokumentacji projektowej nad realizacją prac budowlanych prowadzonych na podstawie ww projektu - maksymalnie 12 miesięcy świadczenia usług nadzoru autorskiego. 2. Przedmiot zamówienia składa się z następujących elementów: a) Zadanie 1 - opracowanie Dokumentacji Projektowej niezbędnej do realizacji prac remontowo-konserwatorskich, na którą składa się niezbędna dokumentacja techniczna dla realizacji prac budowlanych w zakresie remontu, wymiany konstrukcji, deskowania i pokrycia dachu w szczególności: projekt budowlany (dalej: Projekt Budowlany), projekty wykonawcze (dalej: Projekty Wykonawcze), specyfikacja technicznego wykonania i odbioru robót budowlanych (dalej: Specyfikacja), przedmiar robót (dalej: Przedmiar), kosztorys inwestorski (dalej: Kosztorys), informacja BIOZ (dalej: Informacja BIOZ) oraz. b) Faza 3 - świadczenie usługi pełnienia nadzoru autorskiego w fazie realizacji Inwestycji. W zakres opracowania wchodzi: a) Sporządzenie kwerendy historycznej; b) Sporządzenie inwentaryzacji architektonicznej i konstrukcyjnej dachu obiektu. c) Ekspertyza techniczną i ppoż stanu dachu. d) Ekspertyza mykologiczną i mikrobiologiczną. e) Opracowanie koncepcji remontu dachu, prezentację jej inwestorowi i uzyskanie jego pozytywnej opinii. f) Ekpertyza oceniająca stan konstrukcji i poszycia dachu. g) Opracowanie programu prac konserwatorskich. h) Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego remontu dachu. i) Uzgodnienie projektu ze Stołecznym Konserwatorem Zabytków - po stronie Zamawiającego. j) Złożenie wniosku o pozwolenie na budowę i uzyskanie pozwolenia na budowę - po stronie Zamawiającego. k) Opracowanie specyfikacji technicznej, przedmiaru i kosztorysu inwestorskiego dachu. OPIS POSZCZEGÓLNYCH FAZ REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Zamawiający oczekuje przekazania dokumentacji projektowej w następujących ilościach: a) Koncepcja zakresu prac - 2 egzemplarze wraz z dwoma płytami CD, DVD; b) Program prac konserwatorskich - 4 egzemplarze wraz z dwoma płytami CD, DVD; c) Projekt Budowlany - 6 egzemplarzy wraz z dwoma płytami CD,DVD; d) Projekty Wykonawcze wszystkich branż - 6 egzemplarzy wraz z dwoma płytami CD, DVD; e) Specyfikacje - 4 egzemplarze wraz z dwoma płytami CD,DVD; f) Kosztorysy i Przedmiary - 4 egzemplarze wraz z dwoma płytami CD,DVD; Powyższe opracowania należy przygotować w sposób czytelny, opisany pismem drukowanym, maszynowym (Zamawiający nie dopuszcza opisów ręcznych). Poszczególne tomy dokumentacji projektowej powinny być oprawione w twarde oprawy zapewniające w sposób trwały integralność wszystkich zawartych w tomie rysunków, opisów i innych dokumentów, ich wersje elektroniczne winny zostać przekazane (rysunki, schematy, itp.) w formie plików DWG oraz dodatkowo w PDF, zaś pozostałe części opracowań (opisy tekstowe, pliki tekstowe oraz tabele) w formacie Excel, Word oraz dodatkowo PDF. Kosztorysy i przedmiary robót w wersji .kst lub .ath oraz .pdf Dokumentacja projektowa powinna odpowiadać wymogom określonym w powszechnie obowiązujących przepisach prawa. Wszelkie zaproponowane rozwiązania w dokumentacji projektowej podlegają zatwierdzeniu przez Zamawiającego przed skierowaniem ich do realizacji, przy czym zatwierdzenie i akceptację dla projektu budowlanego należy uzyskać przed złożeniem, w imieniu Zamawiającego, wniosku o pozwolenie na budowę. Dokumentacja projektowa powinna zostać opracowana przez Wykonawcę na podstawie koncepcji programowej dołączonej do oferty.Projekt budowlany Wykonawca powinien wykonać w pełnym zakresie, łącznie z projektem zagospodarowania terenu, niezbędnym do uzyskania decyzji o zatwierdzeniu projektu i uzyskania pozwolenia na budowę, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, w szczególności przepisami o ochronie zabytków. Projekty wykonawcze wszystkich branż Wykonawca winien opracować z uszczegółowieniem rozwiązań, jednoznacznym określeniem parametrów technicznych i standardów wykończenia, które w sposób nie budzący wątpliwości Zamawiającego pozwolą na realizację Obiektu zgodnie z jego przeznaczeniem oraz w terminie określonym w Umowie. Opracowania te powinny być wykonywane w taki sposób, aby na ich podstawie możliwe było prowadzenie prac wykonawczych. Dokumentacja projektowa powinna składać się między innymi z: a) Opisu, b) Charakterystyki obiektu i zasad działania poszczególnych systemów, c) Rozwiązań budowlano-konstrukcyjnych i materiałowych d) Wymaganych standardów jakościowych wykonania wszystkich elementów, e) Rysunków (między innymi): i. Rzuty dachu w skali umożliwiającej jednoznaczne odczytanie wszystkich koniecznych wymiarów. ii. Rzuty, widoki, rozwinięcia elementów wykończenia;. iii. Przekroje we wszystkich miejscach charakterystycznych w skali umożliwiającej jednoznaczne odczytanie wszystkich koniecznych wymiarów. iv. Detale architektoniczne. Faza 2 (nadzór autorski) Nadzór autorski nad realizacją robót budowlanych przewidzianych Dokumentacją Projektową, sprawowany będzie przez autorów Dokumentacji Projektowej od dnia rozpoczęcia robót do dnia uzyskania prawomocnego pozwolenia na użytkowanie Obiektu - maksimum prze 12 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712500005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 1.800 zł (słownie: jeden tysiąc osiemset złotych). 3. Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj. w: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym (bezwarunkowych, nieodwołalnych, płatnych na pierwsze żądanie), 3) gwarancjach bankowych (bezwarunkowych, nieodwołalnych, płatnych na pierwsze żądanie), 4) gwarancjach ubezpieczeniowych (bezwarunkowych, nieodwołalnych, płatnych na pierwsze żądanie), 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwotą wadium rachunku Zamawiającego. 6. Wadium w pieniądzu należy wnieść na rachunek Zamawiającego: 31 1020 1042 0000 8102 0236 4933 7. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniądze oryginał należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, ul. Agrykoli 1, 00-460 Warszawa, budynek Podchorążówki, Parter, pokój 0-45 - Kancelaria - do dnia składania ofert, natomiast kopię należy zamieścić w ofercie. 8. W przypadku wnoszenia wadium w gwarancjach bankowych lub ubezpieczeniowych, jak też w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w ust. 3 za wyjątkiem pieniądza, beneficjentem takich dokumentów musi być Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie ul. Agrykoli 1, 00-460 Warszawa. Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy. 9. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. 10. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ, spowoduje wykluczenie Wykonawcy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą, zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy. Zwrot wadium 1. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 7. 2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 3. Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 5. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 6. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku gdy: 1) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7. Na mocy art. 46 ust. 4a ustawy wadium zostanie zatrzymane Wykonawcy, który w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złoży dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 8. W ofercie należy podać numer konta (w przypadku wadium wniesionego w pieniądzu) lub adres (w pozostałych przypadkach), na jakie Zamawiający dokona zwrotu wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lazienki-krolewskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach