Przetargi.pl
Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego przebudowy łazienek oraz wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego doposażenia istniejącego placu zabaw w Miejskim Przedszkolu nr 2 w Piekarach Śląskich przy ulicy Cichej 38.

Prezydent Miasta Piekary Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 41-940 Piekary Śląskie, ul. Bytomska 84
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 3939379 , fax. 32 287 22 69
  • Data zamieszczenia: 2016-01-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Piekary Śląskie
    ul. Bytomska 84 84
    41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie
    tel. 32 3939379, fax. 32 287 22 69
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.piekary.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego przebudowy łazienek oraz wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego doposażenia istniejącego placu zabaw w Miejskim Przedszkolu nr 2 w Piekarach Śląskich przy ulicy Cichej 38.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej obejmującej sporządzenie projektu budowlanego, projektów wykonawczych wszystkich branż, kosztorysów inwestorskich, przedmiarów robót, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót. Dokumentację projektową należy opracować zgodnie z wytycznymi zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2.09.2004 (Dz.U.Nr 202 poz. 2072 z dnia 16.09.2004 r.) w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno użytkowego i Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004 r. Dz.U.Nr 130 poz. 1389 z dnia 16.09.2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczenia planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym oraz innymi obowiązującymi przepisami na dzień przekazania dokumentacji projektowej. Wykonawca w dokumentacji projektowej winien uwzględnić: I. Łazienki Wymianę: - instalacji wodnej , - instalacji kanalizacyjnej, - instalacji elektrycznej, - wentylacji, - grzejników centralnego ogrzewania wraz z wbudowaniem obudów , - kolorystyka wraz z częścią budowlaną dotyczącą dostosowania do aktualnych przepisów. II. Plac zabaw - nawierzchnię bezpieczną piaskową dla użytkowników placu zabaw z pogrupowaniem w zależności od wysokości upadku z urządzeń zabawowych pod którymi są układane, - pojedyncze elementy sprzętu rekreacyjnego lub zestaw sprzętu rekreacyjnego, pozwalające na prowadzenie z dziećmi różnych form zajęć ruchowych z rozmieszczeniem urządzeń zabawowych z uwzględnieniem stref bezpieczeństwa, - odwodnienie terenu, jeżeli nastąpi taka konieczność, - rozwiązania kolizji z sieciami, jeżeli nastąpi taka konieczność, - oznakowania urządzeń czytelnymi tabliczkami informacyjnymi pokazującymi możliwość i sposób wykorzystania każdego urządzenia na placu zabaw, - sporządzenie regulaminu korzystania z placu zabaw. W celu prawidłowego przygotowania oferty wskazana jest lustracja obiektu w celu zapoznania się z warunkami technicznymi wykonania przedmiotu zamówienia. Zaprojektowane materiały, urządzenia oraz sprzęt rekreacyjny powinien być wykonane z bezpiecznych i trwałych materiałów, zgodnych z Polskimi Normami oraz warunkami bezpieczeństwa określonymi w szczególności w przepisach o ogólnym bezpieczeństwie produktów i powinny posiadać świadectwa dopuszczające użytkowanie, które wynikają z obowiązujących w tej materii przepisów prawa. Przy wykonaniu przedmiotu zmówienia należy uwzględnić wszystkie niezbędne przepisy prawne, konieczne do właściwego zaprojektowania łazienek i placów zabaw oraz zagospodarowania terenu oraz budowy placu zabaw zapewniającego dzieciom wysoki komfort zabawy i ochronę przed urazami. Należy przewidzieć nasadzenia zieleni jako uzupełnienie terenów zielonych. Wykonawca na bieżąco będzie informował Zamawiającego o przebiegu wykonywanych prac projektowych. Opracowanie powinno obejmować: - zakup i aktualizację mapy do celów projektowych, - projekt zagospodarowania terenu z elementami zieleni, - inwentaryzację , - kompletny projekt budowlany i wykonawczy wraz z niezbędnymi uzgodnieniami warunkującymi zgłoszenie wykonania robót lub uzyskanie pozwolenia na budowę, - dokonania innych uzgodnień i opracowań wynikających z obowiązujących przepisów prawa koniecznych do wykonania przedmiotu umowy, - projekty wykonawcze branżowe w zakresie przebudowy zabezpieczenia infrastruktury kolidujących z zamierzoną inwestycją, jeżeli zajdzie konieczność ich wykonania, - szczegółowe kosztorysy inwestorskie z zestawieniem kosztów dla poszczególnych branż, - przedmiary robót, - harmonogram rzeczowy realizacji sporządzony w oparciu o kosztorys inwestorski, - zbiorcze zestawienie kosztów, - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych STWiORB , - wykonania innych wymaganych opracowań lub działań nieprzewidzianych niniejszym zakresem, koniecznych do wykonania przedmiotu umowy, - przed złożeniem projektu w Wydziale Gospodarki Przestrzennej w Piekarach Śląskich, przedłożenie całości opracowania do akceptacji przez Wydział Inwestycji i Gospodarki Komunalnej, - przedłożenie zaakceptowanej wstępnie przez Zamawiającego pełnej dokumentacji do Wydziału Gospodarki Przestrzennej celem uzyskania zgłoszenia lub pozwolenia na budowę. Wykonawca dostarczy kompletną dokumentację projektową w wersji papierowej w 5 egzemplarzach oraz w 2 egzemplarzach kompletną dokumentację w wersji elektronicznej na płytach CD lub DVD. Wykonawca dokumentacji projektowej odpowiada za zgodność wersji elektronicznej z przekazaną wersją papierową. Wykonawca zobowiązuje się do: - nieodpłatnego wykonania jednokrotnej aktualizacji kosztorysów w okresie 3 lat od daty spisania przez strony protokołu odbioru dokumentacji projektowej, - podczas prowadzenia postępowania przetargowego na wyłonienie wykonawcy robót zobowiązany jest do przygotowania wyjaśnień, odpowiedzi do opracowanej dokumentacji i przekazania ich Zamawiającemu w wyznaczonym terminie, Wykonawca wszystkie opracowania wykona własnym staraniem i na własny koszt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712420006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: ilość pobytów na terenie budowy w ramach nadzoru autorskiego
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.piekary.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach