Przetargi.pl
Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego na budowę nawierzchni drogowej części ul. Wiejskiej w Strzelnie.

Urząd Gminy Puck ogłasza przetarg

  • Adres: 84-100 Puck, ul. 10 Lutego 29
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6732096 w. 40 , fax. 058 6732737
  • Data zamieszczenia: 2012-03-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Puck
    ul. 10 Lutego 29 29
    84-100 Puck, woj. pomorskie
    tel. 058 6732096 w. 40, fax. 058 6732737
    REGON: 19051973700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminapuck.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego na budowę nawierzchni drogowej części ul. Wiejskiej w Strzelnie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ORAZ WARUNKI, JAKIM POWINIEN ODPOWIADAĆ PROJEKT OBJĘTY PRZETARGIEM Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego na budowę nawierzchni drogowej części ul. Wiejskiej w Strzelnie - w zakresie branży drogowej (nawierzchnia asfaltowa, jednostronny chodnik, zjazdy) i kanalizacji deszczowej (odwodnienia drogi). Obszar projektowy określono kolorem zielonym na załączonej mapie i wynosi ca 400 mb (mapa ta stanowi szkic poglądowy). Zamawiający zastrzega, by informacje zawarte w dokumentacji w zakresie technologii wykonania robót, doboru materiałów i urządzeń określały przedmiot zamówienia w sposób zgodny z ustawą Prawo zamówień publicznych, tzn. bez używania nazw własnych, a jedynie poprzez określenie parametrów precyzujących rodzaj, standard oraz inne istotne elementy. Przed sporządzeniem oferty Wykonawca winien dokonać wizji w terenie - w celu oszacowania na własną odpowiedzialność wszystkich niezbędnych kosztów opracowania dokumentacji oraz uzyskania wszelkich danych, jakie mogą być niezbędne do przygotowania rzetelnej oferty. Dokumentacje należy sporządzić w terminie 6 miesięcy od uzyskania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego. Wykonawca przekaże Zamawiającemu 6 egz. ostatecznej, kompletnej i uzgodnionej dokumentacji oraz 2 egz. na nośnikach CD lub DVD. Do Wykonawcy będzie należało opracowanie dokumentów niezbędnych dla całego zakresu objętego projektem: 1) prac geodezyjnych - map do celów projektowych, ewidencyjnych, informacyjnych, 2) kompletnych wniosków o wydanie: decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego w obszarach nie objętych miejscowym planem zagospodarowania, wnioski o wydanie warunków technicznych niezbędnych do prac projektowych, niezbędnych opinii, ocen, ekspertyz i decyzji administracyjnych dopuszczających projektowane przedsięwzięcie do realizacji, 3) wykonanie wszystkich badań gruntu potrzebnych do wykonania i zatwierdzenia dokumentacji zgodnie przepisami w sprawie ustalania geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych, a dla terenów dróg zgodnie z przepisami w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, 4) koncepcję wstępną obejmującą: lokalizację inwestycji, wymagania terenu pod inwestycję z jego charakterystyką, opis przyjętych rozwiązań, opis inwestycji towarzyszących do inwestycji podstawowej, opis wymaganych w projekcie budowlanym uzgodnień, a w szczególności wymaganych decyzji administracyjnych. Koncepcja wymaga uzgodnienia z Zamawiającym, 5) wykonanie kompletnego projektu budowlanego branży drogowej i sanitarnej dla całej inwestycji zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz projektu wykonawczego, 6) przygotowanie wniosków o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę wraz ze wszystkimi niezbędnymi załącznikami, 7) wykonanie projektów tymczasowej organizacji ruchu na czas wykonywania robót (wytyczne dla wykonawcy robót)., 8) wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz wykonanie przedmiaru robót i kosztorysów inwestorskich w układzie elementów robót oraz zbiorczego zestawienia kosztów (ZZK) całości zamierzenia inwestycyjnego 9) sprawowanie w trakcie trwania całej inwestycji nadzoru autorskiego we wszystkich branżach zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane. Projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar podlegają szczegółowym uzgodnieniom z Zamawiającym. Przed przystąpieniem do sporządzania opracowań kosztorysowych obowiązkiem Wykonawcy jest spisanie z Zamawiającym założeń do ich sporządzenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.gmina.puck.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach