Urząd Miejski w Pasłęku ogłasza przetarg
- Adres: 14-400 Pasłęk, Pl. Św. Wojciecha 5
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 055 2482001 , fax. 055 2483180
- Data zamieszczenia: 2009-05-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Pasłęku
Pl. Św. Wojciecha 5 5
14-400 Pasłęk, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 055 2482001, fax. 055 2483180
REGON: 00052444700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.paslek.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego modernizacji oczyszczalni ścieków w Pasłęku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na, wykonaniu projektu budowlanego i wykonawczego modernizacji oczyszczalni ścieków o przepustowości Qśrd - 3 500 m3/d, Qmaxd - 4 600 m3/d w Pasłęku przy ul. Wojska Polskiego. Projekt powinien przewidzieć zwi - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712420006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający następujące warunki : a)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności, zgodnie z wymogami ustawowymi, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, umożliwiające wykonanie przedmiotu zamówienia, tj. zrealizowali z należytą starannością, jako główny wykonawca w okresie 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia, o charakterze i złożoności porównywalnej do niniejszego zamówienia, to jest zaprojektowali budowę lub modernizację co najmniej dwóch oczyszczalni ścieków o przepustowości minimum Qśrd=3500 m3/d, c)dysponują, lub będą dysponować niezbędnym potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, tj. odpowiednimi narzędziami i urządzeniami umożliwiający realizację przedmiotu zamówienia, zgodnie z wymogami określonymi w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót d)dysponują, lub będą dysponować co najmniej trzyosobowym zespołem projektowym, który będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w skład którego będą wchodzić projektanci posiadający uprawnienia budowlane w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. e)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. mają dostęp lub dysponują środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji zamówienia. f)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.oświadczenie o posiadaniu uprawnień do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi, potwierdzone aktualnym odpisem z właściwego rejestru, albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzającym dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.oświadczenie o posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia umożliwiającego sprawną realizację zamówienia, złożone na załączniku Nr 2, wraz z wykazem wykonanych w okresie ostatnich trzech lat opracowań, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem opracowań stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że prace te zostały wykonane należycie, w postaci potwierdzenia przez inwestora, iż zamówienie zostało wykonane należycie . 3.oświadczenie o posiadaniu niezbędnego sprzętu i wyposażenia umożliwiającego sprawną realizacje zamówienia, lub zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, 4.oświadczenie o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia złożone, na załączniku Nr 3, wraz z odpisem dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia oraz są członkami Polskiej Izby Budownictwa. 5.oświadczenie, że wykonawca znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 6.oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu, na podstawie w art. 24 ust. 1 ustawy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://paslek-um.bip-wm.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie dokumentacji projektowej na remonty 13 lokali mieszkalnych położonych na terenie gminy Świątki, Łukta, Olsztynek i Grunwald
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie dokumentacji technicznej na remonty 14 lokali mieszkalnych położonych na terenie gminy Biskupiec
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie dokumentacji technicznej na remonty 34 lokali/budynków mieszkalnych położonych na terenie gminy Braniewo, Lelkowo i Wilczęta
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie koncepcji oraz dostawa i instalacja wyposażenia siedziby Nadleśnictwa Czerwony Dwór
Dodano: 2016-06-21 - Opracowanie dokumentacji na remont dachów budynków inwentarskich w m. Jarkowo, obręb 1, m. Bartoszyce
Dodano: 2016-05-30 - Zaprojektowanie przebudowy ulicy Gościnnej i drogi gminnej w Gutkowie, gmina Jonkowo w ramach projektu Budowa ciągu dróg trzeciorzędnych ulic Gościnnej, Kresowej, Wołodyjowskiego, Żurawiej, Perkoza wraz z odcinkiem drogi w gminie Gietrzwałd, jako połączenia drogi wojewódzkiej 527 z DK 16 - węzeł Olsztyn Zachód
Dodano: 2015-08-07 - Opracowanie dokumentacji technicznych na remont trzech lokali mieszkalnych położonych w miejscowości Turza Wielka na terenie działania SZGZ w Nidzicy.
Dodano: 2015-05-11 - Opracowanie dokumentacji wraz z pozwoleniami na remonty oraz rozbiórkę 4 obiektów budowlanych z terenu działania SZGZ Elbląg - OL.SOP.0160.18.2015
Dodano: 2015-05-04 - Opracowanie dokumentacji technicznej na remonty 33 lokali/budynków mieszkalnych położonych na terenie działania SZGZ w Elblągu - OL.SOP.0160.17.2015
Dodano: 2015-05-04 - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztowej remontu wejścia głównego, remontu ogrodzenia zewnętrznego oraz wykonania przeciwpożarowego wyłącznika prądu w budynku Inspektoratu ZUS zlokalizowanego w Szczytnie przy ul. Barczewskiego 4, opracowanie dokumentacji projektowo-kosztowej wymiany opraw oświetleniowych oraz przeciwpożarowego wyłącznika prądu w budynku Inspektoratu ZUS zlokalizowanego w Kętrzynie przy ul. Reja 10 oraz opracowanie inwentaryzacji budowlanej w budynku Oddziału ZUS zlokalizowanego w Olsztynie przy ul. Placu Konsulatu Polskiego 4.
Dodano: 2015-04-14