Przetargi.pl
Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego, budowy chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1503 w miejscowości Żelechów.

Powiatowy Zarząd Dróg w Grodzisku Mazowieckim ogłasza przetarg

  • Adres: 05-825 Grodzisk Mazowiecki, ul. Traugutta 41
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 7240570 , fax. 22 7240570
  • Data zamieszczenia: 2016-02-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Grodzisku Mazowieckim
    ul. Traugutta 41 41
    05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 22 7240570, fax. 22 7240570
    REGON: 01497631600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdgm.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego, budowy chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1503 w miejscowości Żelechów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie zadania pn.: Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego, budowy chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1503 w miejscowości Żelechów. 1.1. Projekt budowy chodnika wzdłuż drogi powiatowej nr 1503 Grodzisk Maz. - Siestrzeń - Ojrzanów. Przedmiot zamówienia obejmuje odcinek o długości ok. 3000m w miejscowości Żelechów ( od drogi gminnej -ul. Nad Lasem do istniejącego chodnika w rejonie cmentarza w m. Żelechów). Określona szacunkowa długość odcinka jest długością orientacyjną i ma wyłącznie charakter informacyjny. Rzeczywista długość będzie określona przez Wykonawcę na podstawie map geodezyjnych do celów projektowych i projektu budowlanego chodnika. Przedmiotowa droga jest drogą powiatową, klasy zbiorczej Z, parametry techniczno-użytkowe winny być dostosowane do klasy drogi zgodnie z przepisami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie ( Dz.U. nr 43 poz.430). Ogólne założenia do projektowania. 1. Chodnik: zaprojektowanie chodnika za rowem o szerokości 2,0 m z kostki betonowej czerwonej na podsypce cementowo-piaskowej w obrzeżach betonowych szarych 30x8 posadowionych na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15. Obrzeza bez światła, zaprojektować chodniki zapewniające komunikacje miedzy parami przystanków autobusowych, Konstrukcja nawierzchni chodnika powinna umożliwiać mechaniczne utrzymanie w okresie letnim i zimowym (ciągnik rolniczy 30 KM). 2. Zjazdy: adaptacja lub przebudowa istniejących zjazdów w ciągu chodnika, z kostki betonowej szarej, obramowanie opornikiem na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15. Szerokość zjazdów dopasowana do szerokości bram, dojścia do furtek stanowi chodnik, przepusty pod zjazdami z rur PEHD ze ściankami czołowymi prostymi wylewanymi na mokro lub prefabrykowanymi o długości zapewniającej zakotwienie w skarpie i przeciwskarpie rowu i wysokości do krawędzi pobocza. 3. Włączenia w drogi boczne: przebudowa istniejących włączeń w ciągu chodnika o nawierzchni z kostki betonowej szarej na podsypce cementowo-piaskowej: podbudowa z kruszywa naturalnego łamanego, opornik na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15, przepusty pod zjazdami z rur betonowych typu VIPRO ze ściankami czołowymi prostymi wylewanymi na mokro lub prefabrykowanymi o długości zapewniającej zakotwienie w skarpie i przeciwskarpie rowu i wysokości do krawędzi pobocza. 4. Zatoki autobusowe: należy zaprojektować zatoki autobusowe dla obu kierunków ruchu z kostki betonowej szarej na podsypce cementowo-piaskowej: podbudowa z kruszywa naturalnego łamanego, krawężnik 20x30 na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15, przepusty pod zjazdami z rur betonowych typu VIPRO ze ściankami czołowymi prostymi wylewanymi na mokro lub prefabrykowanymi o długości zapewniającej zakotwienie w skarpie i przeciwskarpie rowu i wysokości do krawędzi pobocza. 5. Odwodnienie: powierzchniowe do istniejącego rowu przydrożnego z odprowadzeniem do rowów melioracyjnych. Należy uwzględnić oczyszczenie, odmulenie rowu z nadaniem spadków. 6. Przepust pod korona drogi: na omawianym odcinku znajdują się rowy melioracyjne w ciągu, których należy zaprojektować przepusty pod chodnikiem z rur betonowych typu VIPRO o średnicy dostosowanej do istniejących lub zgodnie z warunkami wydanymi prze Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych. 1.2. Opis stanu istniejącego. Droga na wymienionym odcinku posiada jezdnię z betonu asfaltowego o szerokości 5 m w oporniku betonowy na ławie betonowej z oporem, pobocza gruntowe i rowy obustronne. W ciągu drogi zlokalizowane są rowy melioracyjne. 2. Zakres i zawartość opracowania. 2.1.Zakres opracowania. Podstawowy zakres rzeczowy zamówienia: Dokumentacja projektowa musi obejmować: 1.Projekt koncepcyjny drogi. 2.Wykonanie mapy do celów projektowych z analizą granic własności pasa drogowego i uzgodnienie projektu w ZUD. 3.Uzyskanie warunków technicznych do projektowania przebudowy ewentualnych kolizji. 4.Projekty budowlane branży drogowej z uwzględnieniem odwodnienia powierzchniowego, ewentualne usunięcie kolizji - przebudowa kolidującego uzbrojenia w zakresie niezbędnym do budowy chodnika i peronów. 5.Projekty wykonawcze do w/w projektów budowlanych. 6.Projekt gospodarowania drzewostanem. 7.Projekt stałej organizacji ruchu. 8.Specyfikacja techniczna. 9.Kosztorys Inwestorski i Przedmiar robót. 10.Badania geotechniczne oraz ocenę stanu istniejącej nawierzchni i gruntów podłoża. 11.Materiały, uzgodnienia i opinie niezbędne do złożenia wniosku o wydanie decyzji pozwolenia na budowę. 12.Pełnienie nadzoru autorskiego na budowie. 13.Projekt organizacji ruchu na czas budowy. 2.2. Zawartość opracowania. 2.2.1. Projekt koncepcyjny. Wykonawca w ciągu 14 dni od daty pozyskania map do celów projektowych winien przedłożyć Zamawiającemu do zatwierdzenia uproszczony projekt koncepcyjny budowy i chodnika zawierający co najmniej : lokalizację chodnika (wybór po której stronie zlokalizować chodnika uzależnić od ograniczenia kolizji z urządzeniami infrastruktury, ogrodzeniami i ilością gruntu do wykupu), projektowane linie rozgraniczające, proponowany rodzaj i grubość warstw nawierzchni i podbudowy, rozwiązania dotyczące przebudowy ewentualnych kolizji z istniejącym uzbrojeniem, wskazanie drzew zakwalifikowanych do wycinki. Projekt koncepcyjny winien być opracowany w 2 egzemplarzach + 1 egz. w wersji elektronicznej w formacie PDF. Uczestniczenie w spotkaniu z mieszkańcami zorganizowanym przez sołtysa celem zapoznania mieszkańców z projektowanymi rozwiązaniami. 2.1.2.Projekt budowlany. Projekt drogowy budowlany i ewentualne projekty branżowe należy wykonać w 5 egz. na mapie do celów projektowych 1:500 z naniesionymi granicami własności pasa drogowego oraz z naniesionymi projektowanymi liniami rozgraniczającymi pas drogowy w formie papierowej i 1 egz. w formie elektronicznej PDF. Projekty budowlane muszą zawierać min. 1 eg. Projektu zagospodarowania na oryginalnej mapie do celów projektowych. Projekt budowlany chodnika winien być opracowany w stopniu szczegółowości umożliwiającym uzyskanie pozwolenia na budowę i spełniać wymagania: ustawy - Prawo budowlane ( Dz. U. 2013.1409 z późniejszymi zmianami, rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego Dz. U. 2012. 462, rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie ustalenia geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych Dz. U. 2012. 463, Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie ( Dz.U. nr 43 poz.430), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. 2004 Nr 130 poz.1389). 2.1.3. Projekt wykonawczy. Projekt drogowy wykonawczy należy wykonać w 5 egz. na mapie do celów projektowych 1:500 z naniesionymi granicami własności pasa drogowego oraz z naniesionymi projektowanymi liniami rozgraniczającymi pas drogowy w formie papierowej i 1 egz. w formie elektronicznej PDF. Projekty wykonawcze winny być opracowane w stopniu szczegółowości umożliwiającym wykonanie robót i zawierać: trwałą stabilizację punktów wierzchołkowych trasy i geodezyjne określenie ich współrzędnych z naniesieniem na plan sytuacyjny oraz opis. Elaborat terenowo-prawny na mapie zasadniczej zawierający tereny konieczne do zajęcia pod inwestycje drogową z podaniem przybliżonej powierzchni dla każdej działki. 2.1.4. Projekty wykonawcze branżowe. Projekty wykonawcze branżowe niezbędne dla realizacji inwestycji polegającej na wykonaniu nawierzchni utwardzonej w tym: projekty usunięcia ewentualnych kolizji z uzbrojeniem technicznym i zagospodarowaniem terenu, projekty i inwentaryzacja zieleni z wykazem i oznaczeniem na mapie drzew i krzewów do ewentualnego usunięcia, projekt organizacji ruchu na czas budowy, projekt stałej organizacji ruchu z wymaganymi opiniami i zatwierdzony przez organ zarządzający ruchem. Projekty wykonawcze branżowe winny być opracowane w stopniu szczegółowości umożliwiającym wykonanie robót. Projekty wykonawcze branżowe winny być opracowane w 4 egzemplarzach + 1 egz. w wersji elektronicznej w formacie PDF. 2.2. Mapy do celów projektowych. Wykonawca własnym kosztem i staraniem pozyska mapy do celów projektowych. 2.3. Warunki techniczne. Wykonawca na własny koszt uzyska Warunki Techniczne do projektowania usunięcia ewentualnych kolizji. 2.4. Badania geotechniczne oraz ocena stanu istniejącej nawierzchni i gruntów podłoża. Wykonawca we własnym zakresie wykona badania geotechniczne oraz oceni stan istniejącej nawierzchni i gruntów podłoża w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na budowę i prawidłowego wykonania projektu drogowego. Projektant własnym staraniem i na swój koszt wykona ewentualne odkrywki istniejącego uzbrojenia w zakresie niezbędnym do opracowania projektu. 2.5. Materiały do wniosku o wydanie decyzji pozwolenia na budowę. Wykonawca własnym staraniem i na swój koszt uzyska komplet materiałów niezbędnych do wydania decyzji pozwolenia na budowę, w tym: 1.Decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach ( jeśli zachodzi konieczność), 2.Decyzje o lokalizacji inwestycji celu publicznego/ wypis z wyryłem z planu zagospodarowania przestrzennego wsi, 3. wypisy z rejestru gruntów, 4.Decyzje pozwolenie wodno-prawne, 5.Opinie zarządcy dróg gminnych, powiatowych, 6.Opinię komunikacyjną organu zarządzającego ruchem w zakresie geometrii, 7.Zbiorcze zestawienie kosztów budowy, po 1 egz. Zakres zamówienia nie obejmuje wykonania projektu podziału działek i map podziałowych. Wykonawca działając z upoważnienia Inwestora, którym jest Powiat Grodziski przygotuje wniosek o uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę. 2.5. Specyfikacje techniczne. Wykonawca opracuje Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych zgodnie Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. 2004 Nr 202 poz.2072 z póź. zm.) Specyfikacje Techniczne winny być opracowane w 2 egzemplarzach + 1 egz. w wersji elektronicznej. 2.6 Kosztorys Inwestorski i Przedmiar robót. Wykonawca opracuje Kosztorys inwestorski i Przedmiar robót zgodnie Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. 2004 Nr 130 poz.1389). Przedmiar robót należy sporządzić w sposób szczegółowy np. obliczenie powierzchni każdego zjazdu z podaniem działań arytmetycznych oraz kilometrażu, obliczenie powierzchni każdego odcinka chodnika między zjazdami z podaniem działań arytmetycznych oraz kilometrażu itp. Kosztorys inwestorski i Przedmiar robót winien być opracowany w 2 egzemplarzach + 1 egz. w wersji elektronicznej w formacie PDF. 2.7. Uzgodnienia i opinie. Wykonawca uzyska na własny koszt wszelkie uzgodnienia i opinie wymagane przepisami prawa, niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę w tym m.in. od: Zarządców Dróg, Organu zarządzającego ruchem, ZUD, Gestorów mediów zlokalizowanych w obrębie projektowanej inwestycji, Melioracji, Inwestora, Właścicieli posesji w zakresie uzgodnienia wjazdów do posesji, Inne uzgodnienia niezbędne do uzyskania decyzji pozwolenia na budowę, w tym np. operat wodno-prawny. 2.8. Dokumentacja w formie elektronicznej w podanym niżej układzie: 2.8.1. Dokumentacja projektowa na płycie CD - format pliku PDF. 2.8.2. Opisy techniczne, specyfikacje techniczne, na płycie CD - format pliku MsWord i PDF. 2.8.3. Kosztorysy inwestorskie, przedmiar, na płycie CD - w programie Seko Smart lub innym programie do kosztorysowania w PDF i Exel. 2.9. Nadzór autorski. 1.Wykonawca w ramach ceny ofertowej zobowiązany będzie do pełnienia nadzoru autorskiego. 2.W ramach pełnienia nadzoru autorskiego w całym czasie trwania budowy obowiązkiem Wykonawcy będzie: a)Stwierdzenie w toku wykonywania robót budowlanych zgodności realizacji z projektem. Wykonawca pełnić będzie nadzór autorski według potrzeb wynikających z postępu robót, jednak nie rzadziej niż raz na trzy tygodnie oraz na każde wezwanie Zamawiającego, dokonane telefonicznie lub faksem, na 3 dni przed oczekiwanym pobytem. Nadzór autorski sprawowany będzie od dnia rozpoczęcia robót budowlanych do ich zakończenia i oddania do użytkowania, celem stwierdzenia zgodności realizacji robót z projektem, b)Uzgadnianie możliwości wprowadzania rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego. Wykonawca zobowiązuje się do należytej współpracy z Zamawiającym oraz podmiotami, którym zostanie powierzone wykonanie inwestycji tak, aby zapewnić prawidłową i terminową realizację, w tym w szczególności do uzgadniania możliwości wprowadzania rozwiązań zamiennych zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego. 3. Zamówienie winno być wykonane zgodnie z wymogami SIWZ. 4. Wykonawca na podstawie niniejszej umowy zobowiązuje się do realizacji i przekazania zamawiającemu przedmiotu umowy wykonanego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, obowiązującymi normami i przepisami oraz należytą starannością. 5. Zamawiający zobowiązuje się do dokonania wymaganych czynności związanych z przygotowaniem postępowania, w szczególności odebrania prawidłowo wykonanej dokumentacji projektowej oraz do zapłaty wynagrodzenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713220001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 8 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości 2000 zł. Słownie: dwa tysiące PLN.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania dokumentacji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdgm.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach