Przetargi.pl
Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego: Budowa drogi dojazdowej nr 8 na odcinku Pęciszewo - Grzechotki, od km około 46+600 do km około 48+500 drogi krajowej S-22 wraz z nadzorem autorskim

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Olsztynie ogłasza przetarg

  • Adres: 10-083 Olsztyn, Al. Warszawska 89
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. (089) 52128 01 , fax. (089) 527 35 36, 5272307
  • Data zamieszczenia: 2009-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Olsztynie
    Al. Warszawska 89 89
    10-083 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. (089) 52128 01, fax. (089) 527 35 36, 5272307
    REGON: 01751157500179
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego: Budowa drogi dojazdowej nr 8 na odcinku Pęciszewo - Grzechotki, od km około 46+600 do km około 48+500 drogi krajowej S-22 wraz z nadzorem autorskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego: Budowa drogi dojazdowej nr 8 na odcinku Pęciszewo - Grzechotki, od km około 46+600 do km około 48+500 drogi krajowej S-22 wraz z nadzorem autorskim
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 70 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 3.300,00 PLN (słownie złotych: trzy tysiące trzysta 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp oraz spełniający niżej określone warunki udziału w postępowaniu. 2) Warunki udziału w postępowaniu, określone są w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1)-3) ustawy Pzp. Podstawą oceny spełniania warunków będą w szczególności wymagane dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt 8 IDW, na zasadzie spełnia - nie spełnia. 3) Potencjał ekonomiczno-finansowy: Wykonawca musi wykazać: a) średni roczny przychód za ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, za wszystkie pełne lata obrotowe (na podstawie Rachunku zysków i strat pozycja Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi) w wysokości nie mniejszej niż 400 tys. PLN; b) posiadanie środków finansowych i/lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 80 tys. PLN. Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego, Wykonawca przeliczy: a) dla przychodu według średniego kursu NBP na dzień zakończenia roku obrotowego; b) dla posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia dokumentu. 4) Potencjał kadrowy: Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. Wykonawca przedstawi wraz z ofertą osoby, na każdą funkcję wymienioną poniżej, które spełniają następujące wymagania: a) osoba proponowana do pełnienia funkcji Głównego Projektanta: - min. liczba osób - 1; - min. doświadczenie: Kierował realizacją/wykonał min. 4 opracowania projektowe w zakresie dróg klasy GP lub wyższej. b) osoba proponowana do pełnienia funkcji Projektanta: - min. liczba osób - 1; - min. doświadczenie: Wykonał min. 4 opracowania projektowe w zakresie dróg klasy GP lub wyższej. c) osoba proponowana do pełnienia funkcji Sprawdzajęcego: - min. liczba osób - 1 ; - min. doświadczenie: Wykonał lub sprawdził min. 4 opracowania projektowe w zakresie dróg klasy GP lub wyższej. OPRACOWANIA ŚRODOWISKOWE: d) osoba proponowana do pełnienia funkcji Kierownika zespołu - kierującego zespołem opracowującym raport o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko: - min. liczba osób - 1; - min. doświadczenie, wykształcenie: wykształcenie wyższe, wykonał lub brał udział w wykonaniu co najmniej jednego raportu o oddziaływaniu na środowisko / materiałów do uzyskania decyzji, na podstawie którego / których uzyskano decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach dla drogi o klasie GP lub wyższej. e) osoba proponowana do pełnienia funkcji Specjalisty z zakresu ornitologii*: - min. liczba osób - 1; - min. doświadczenie, wykształcenie: wykształcenie wyższe kierunkowe (biologia, zoologia lub inne pokrewne); Uczestniczył w przygotowaniu bądź jest autorem lub współautorem co najmniej dwóch: 1. opracowań w zakresie inwentaryzacji przyrodniczej (np. w odniesieniu do inwentaryzacji wzdłuż inwestycji liniowych - dróg, kolei) lub 2. opracowań w zakresie inwentaryzacji obszarów Natura 2000 zlecanych przez inne jednostki lub 3. opracowań w zakresie tworzeniu planów obszarów chronionych lub 4. opracowań w zakresie inwentaryzacji przyrodniczej na potrzeby dokumentów planistycznych itp. lub 5. publikacji naukowych z dziedziny ornitologii. * za wystarczające do spełnienia wymagań stawianych Specjaliście z zakresu ornitologii uznaje się również spełnienie tylko po jednym wymaganiu (opracowaniu lub publikacji) z zakresu wymienionego w punkcie e) od 1 do 5, przy czym łącznie muszą być wypełnione co najmniej 2 wymagania (opracowania lub publikacje). f) osoba proponowana do pełnienia funkcji Akustyka/wibroakustyka: - min. liczba osób - 1; - min. doświadczenie: Wykonał jedno opracowanie uwzględniające analizę hałasu drogowego (może to być np. raport o oddziaływaniu na środowisko, analiza porealizacyjna, przegląd ekologiczny, mapa akustyczna, program walki z hałasem). g) osoba proponowana do pełnienia funkcji Hydrogeologa: - min. liczba osób - 1; - min. wykształcenie: wykształcenie wyższe geologiczne o specjalności hydrogeologia, h) osoba proponowana do pełnienia funkcji Projektanta drogowego: - min. liczba osób - 1; - min. kwalifikacje: Uprawnienia projektowe w zakresie budownictwa drogowego; Dopuszcza się pełnienie kilku funkcji przez jedną osobę pod warunkiem, iż spełnia ona wszystkie wymagania postawione dla każdej z tych funkcji (dotyczy Opracowań Środowiskowych). Główny projektant będzie osobą wskazaną w Umowie, upoważnioną w imieniu Wykonawcy do zarządzania realizacją Umowy i do bezpośrednich kontaktów z Zamawiającym oraz pełnił rolę projektanta w myśl Art. 20 Prawa budowlanego. 5) Doświadczenie: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (zakończył) jako Wykonawca lub Podwykonawca co najmniej: a) 3 dokumentacje projektowe w zakresie dróg klasy GP lub wyższej, b) 1 dokumentację środowiskową, na podstawie której uzyskano ostateczną decyzję środowiskową dla inwestycji drogowej bądź decyzję o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej. 6) Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne/konsorcja). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 ustawy Pzp, natomiast warunki określone w punktach od III.2)3) do III.2)5) muszą spełniać łącznie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy należy do oferty załączyć następujące oświadczenia i dokumenty: A) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu., B) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. C) Część sprawozdania finansowego: rachunek zysków i strat za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, z oznaczeniem podmiotu na rzecz którego został sporządzony, a jeżeli sprawozdanie finansowe podlega badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię o badanych sprawozdaniach w części dotyczącej rachunku zysków i strat. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności za okres jak w zdaniu poprzednim i potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt III.2)3)a) niniejszego ogłoszenia. D) Informację banku, lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą, że wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa Wykonawcy jest nie mniejsza od określonej w pkt III.2)3)b) niniejszego ogłoszenia. Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. E) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób, potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w pkt III.2)4) niniejszego ogłoszenia. W przypadku, gdy wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. F) Wykaz wykonanych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w III.2)5) niniejszego ogłoszenia. Do wykazu powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie usługi zostały wykonane należycie. G)Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 1) w punktach III.2)B), - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma on siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. H) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.2)G), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. I) Dokumenty, o których mowa w pkt. III.2)G) i pkt. III.2)H) powinny być wystawione nie wcześniej niż odpowiadające im dokumenty określone w pkt. III.2)B). J) Dokumenty i oświadczenia wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Potwierdzenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątka osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. K) W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) oświadczenie wymienione w pkt. III.2)A) niniejszego ogłoszenia, powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców; b) dokumenty wymienione w pkt. III.2)B) albo odpowiadające im określone w pkt. III.2)G) i III.2)H), powinny być złożone przez każdego Wykonawcę; c) dokumenty wymienione w pkt. III.2)E) - III.2)F) mogą dotyczyć dowolnego spośród Wykonawców składających wspólną ofertę

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach