Przetargi.pl
Wykonanie projektu budowlanego i projektu wykonawczego na budowę sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przykanalikami dla miejscowości Rybojedzko

Gmina Stęszew ogłasza przetarg

  • Adres: 62060 Stęszew, ul. Poznańska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 8197141
  • Data zamieszczenia: 2017-09-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stęszew
    ul. Poznańska 11
    62060 Stęszew, woj. wielkopolskie
    tel. 8197141
    REGON: 63125852000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: steszew.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie projektu budowlanego i projektu wykonawczego na budowę sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przykanalikami dla miejscowości Rybojedzko
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres prac obejmuje: 1. Uzyskanie aktualnych podkładów geodezyjnych /mapy sytuacyjno wysokościowe/ z wykonaniem mapy stanu prawnego. 2. Wykonanie koncepcji sieci kanalizacji sanitarnej – do zatwierdzenia przez Zamawiającego. 3. Wykonanie projektu budowlanego oraz projektu wykonawczego na budowę sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przykanalikami dla miejscowości Rybojedzko. 4. Wykonanie dokumentacji projektowej – branża automatyki, elektryczna i konstrukcja dot. projektowanych przepompowni ścieków. 5. Opracowanie i uzgodnienie operatów wodnoprawnych oraz uzyskanie pozwoleń wodnoprawnych, 6. Opracowanie niezbędnych operatów oraz uzyskanie ostatecznych pozwoleń. 7. Opracowanie i uzgodnienie projektu prac określających warunki hydrogeologiczne i geologiczno – inżynierskie /wykonanie odwiertów w miejscu lokalizacji sieci kanalizacji sanitarnej min. co 150 m/. 8. Uzyskanie niezbędnych uzgodnień i pozwoleń. 9. Uzyskanie niezbędnych opinii właściwych organów, a także innych dokumentów wymaganych przepisami szczegółowymi. 10. Uzyskanie ostatecznej decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji. 11. Uzyskanie ostatecznej decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na lokalizację przedsięwzięcia. 12. Opracowanie i uzgodnienie raportu oddziaływania inwestycji na środowisko na podstawie opinii i wytycznych właściwych organów. 13. Uzyskanie oświadczeń od właścicieli o możliwości przejścia inwestycji przez nieruchomości / wzór oświadczenia uzyskany od Zamawiającego /. W przypadku jakichkolwiek trudności w uzyskaniu oświadczenia należy bezzwłocznie powiadomić Zamawiającego o powstałych trudnościach z tym związanych. 14. Wypisy z rejestru gruntów. 15. W uzgodnieniu z Zamawiającym zaprojektować odtworzenie ciągów komunikacji pieszej i kołowej. 16. Wykonanie dokumentacji odtworzenia nawierzchni. 17. Wykonanie tymczasowego projektu organizacji ruchu drogowego. 18. Wykonanie projektu instalacji technologicznej, konstrukcyjnej i elektrycznej – przepompowni ścieków. 19. Opracowanie Szczegółowej Specyfikacji Technicznej / SST / określającej wymagania dotyczące wykonania i odbioru robót związanych z budową sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Łódź wraz z przykanalikami. 20. Kosztorysy inwestorskie / wykonane metodą szczegółową z przedstawieniem dla każdej pozycji kosztorysowej RMS / oraz przedmiary robót – 1 egz. i 1 egz. w wersji elektronicznej. 21. Zestawienia i specyfikacje materiałowe – 1 egz. i 1 egz. w wersji elektronicznej. 22. Przedmiary robót – 1 egz. i 1 w wersji elektronicznej. 23. Opracowanie wytycznych planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia / BIOZ /. 24. Pozostałe prace wynikające z przepisów Prawa Budowlanego. 25. Uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę. 26. Pełnienie nadzoru autorskiego /zakres prac zgodnie z obowiązującymi przepisami/ bez dodatkowego wynagrodzenia. Projektowana sieć kanalizacji sanitarnej obejmuje rurociągi tłoczne, przepompownie ścieków, kolektory sanitarne, przykanaliki zakończone studzienką przyłączeniową PP/PE śr. 315 cm, zlokalizowaną 1,0 m za granicą nieruchomości, od strony działki. Przyłącze kanalizacji sanitarnej należy zaprojektować do każdej działki z wyznaczonego obszaru objętego realizacją. Wykonawca wykona wszelkie niezbędne uzgodnienia, opracowania oraz prace dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. Prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją przetargową i w uzgodnieniu z Zamawiającym. Technologia wykonania prac: 1. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy z należytą starannością, zgodnie z zakresem określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w niniejszej umowie, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi w tym zakresie przepisami, normami, Prawem Budowlanym, przy zastosowaniu nowoczesnych rozwiązań, technologii i materiałów oraz w uzgodnieniu z Zamawiającym. 2. Wykonawca zobowiązuje się przekazać Zamawiającemu przedmiot umowy w 5 egzemplarzach wraz z załącznikami w technice komputerowej oraz 1 egzemplarz w wersji elektronicznej w siedzibie Zamawiającego wraz z oświadczeniem o kompletności tych prac, z niezbędnymi operatami, opiniami, uzgodnieniami i pozwoleniami, przedmiarem robót, zestawieniem materiałowym, kosztorysem inwestorskim oraz ostateczną decyzją o pozwoleniu na budowę. 3. Dokumentacja projektowa wraz z załącznikami graficznymi zostanie wykonana w technice komputerowej w pięciu egzemplarzach i jeden egzemplarz w wersji elektronicznej z możliwością rozpowszechniania. 4. Wykonawca zobowiązuje się bez dodatkowego wynagrodzenia przenieść na Zamawiającego w drodze odrębnej umowy przysługujące mu majątkowe prawo autorskie oraz zezwala Zamawiającemu wykorzystać projekt na wszystkich polach eksploatacji niezbędnych do przeprowadzenia postępowania przetargowego i realizacji inwestycji. 5. Dokumentem potwierdzającym przyjęcie wykonanej dokumentacji jest protokół zdawczo odbiorczy po dokonaniu weryfikacji dokumentacji przez Zamawiającego, uwzględnieniu przez Wykonawcę wszystkich uwag Zamawiającego i podpisany przez obie strony. Klauzula społeczna: Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawię umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014r. poz. 1502 z późn. zm.) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: projektantów bezpośrednio wykonujących usługę. Wykonawca: 1) Zobowiązuje się, że pracownicy świadczący usługi będą w okresie realizacji umowy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz. U. 2014r. poz. 1502 ze zm.) 2) Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 5 dni robocze, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę z Pracownikami świadczącymi usługi/roboty budowlane. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. 3) Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę z Pracownikami świadczącymi usługi/roboty budowlane w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z pkt. 2 będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia Pracowników świadczących usługi/roboty budowlane na podstawie umowy o pracę. 4) Za niedopełnienie wymogu zatrudnienia Pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę w rozumienie przepisów Kodeksu Pracy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości określonej w załączonym do SIWZ projekcie umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3.000 PLN 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015r. poz. 978 i 1240). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego Gminy Stęszew na konto wskazane przez Zamawiającego. NR 10 9048 0007 0027 3550 6000 0004 GBS Mosina O/Stęszew 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. 6. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 7. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 8. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego, Urząd Miejski Gminy Stęszew , ul. Poznańska 11 - pok. 3, a kserokopię dołączyć do oferty. 9. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy. 10. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 11. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca przelewem na wskazany przez Wykonawcę rachunek bankowy. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 , lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale 11 ust. 1 pkt. 2 SIWZ;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach