Gmina Stęszew ogłasza przetarg
- Adres: 62-060 Stęszew, ul. Poznańska 11
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 8197141
- Data zamieszczenia: 2011-05-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Stęszew
ul. Poznańska 11 11
62-060 Stęszew, woj. wielkopolskie
tel. 8197141
REGON: 63125852000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.steszew.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie projektu budowlanego i projektu wykonawczego na budowę sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przykanalikami dla miejscowości Będlewo - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie projektu budowlanego i projektu wykonawczego na budowę sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przykanalikami dla miejscowości Będlewo Lokalizacja: Miejscowość: Będlewo, Witobel gmina Stęszew powiat poznański, województwo wielkopolskie. Zakres prac: 1. Uzyskanie aktualnych podkładów geodezyjnych /mapy sytuacyjno wysokościowe/ z wykonaniem mapy stanu prawnego. 2. Wykonanie projektu budowlanego oraz projektu wykonawczego na budowę sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przykanalikami dla miejscowości Będlewo. - Włączenie w sieć kanalizacji sanitarnej zlokalizowaną na działce nr ewid. 183/2 w miejscowości Witobel. 3. Wykonanie dokumentacji projektowej - branża automatyki, elektryczna i konstrukcja dot. projektowanych przepompowni ścieków. 4. Opracowanie i uzgodnienie operatów wodnoprawnych oraz uzyskanie pozwoleń wodnoprawnych, 5. Opracowanie niezbędnych operatów oraz uzyskanie ostatecznych pozwoleń. 6. Opracowanie i uzgodnienie projektu prac określających warunki hydrogeologiczne i geologiczno - inżynierskie /wykonanie odwiertów w miejscu lokalizacji sieci kanalizacji sanitarnej min. co 150 m/. 7. Uzyskanie niezbędnych uzgodnień i pozwoleń. 8. Uzyskanie niezbędnych opinii właściwych organów, a także innych dokumentów wymaganych przepisami szczegółowymi. 9. Uzyskanie ostatecznej decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji. 10. Uzyskanie ostatecznej decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na lokalizację przedsięwzięcia. 11. Opracowanie i uzgodnienie raportu oddziaływania inwestycji na środowisko na podstawie opinii i wytycznych właściwych organów. 12. Uzyskanie oświadczeń od właścicieli o możliwości przejścia inwestycji przez nieruchomości / wzór oświadczenia uzyskany od Zamawiającego /. W przypadku jakichkolwiek trudności w uzyskaniu oświadczenia należy bezzwłocznie powiadomić Zamawiającego o powstałych trudnościach z tym związanych. 13. Wypisy z rejestru gruntów. 14. W uzgodnieniu z Zamawiającym zaprojektować odtworzenie ciągów komunikacji pieszej i kołowej. 15. Wykonanie dokumentacji odtworzenia nawierzchni. 16. Wykonanie tymczasowego projektu organizacji ruchu drogowego. 17. Wykonanie docelowego projektu organizacji ruchu drogowego. 18. Wykonanie projektu instalacji technologicznej, konstrukcyjnej i elektrycznej - przepompowni ścieków. 19. Opracowanie Szczegółowej Specyfikacji Technicznej / SST / określającej wymagania dotyczące wykonania i odbioru robót związanych z budową sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Będlewo wraz z przykanalikami. 20. Uzyskanie opinii, uzgodnień oraz decyzji oddziaływania inwestycji na Naturę 2000. 21. Kosztorysy ślepe i inwestorskie / wykonane metodą szczegółową z przedstawieniem dla każdej pozycji kosztorysowej RMS / oraz przedmiary robót - 1 egz. i 1 egz. w wersji elektronicznej. 22. Zestawienia i specyfikacje materiałowe - 1 egz. i 1 egz. w wersji elektronicznej. 23. Przedmiary robót - 1 egz. i 1 w wersji elektronicznej. 24. Opracowanie wytycznych planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia / BIOZ /. 25. Pozostałe prace wynikające z przepisów Prawa Budowlanego. 26. Uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę. 27. Pełnienie nadzoru autorskiego /zakres prac zgodnie z obowiązującymi przepisami/ bez dodatkowego wynagrodzenia. Projektowana sieć kanalizacji sanitarnej obejmuje rurociągi tłoczne, przepompownie ścieków, kolektory sanitarne, przykanaliki zakończone studzienką przyłączeniową PP śr. 315-425 cm, zlokalizowaną 1,0 m za granicą nieruchomości, od strony działki. Przyłącze kanalizacji sanitarnej należy zaprojektować do każdej działki z wyznaczonego obszaru objętego realizacją. Wykonawca wykona wszelkie niezbędne uzgodnienia, opracowania oraz prace dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. Przed wystąpieniem o pozwolenie na budowę, Wykonawca dostarczy kompletny jeden egz. dokumentacji projektowej w celu weryfikacji przez Zamawiającego. Dokumentacja projektowa wraz z załącznikami graficznymi zostanie wykonana w technice komputerowej w pięciu egzemplarzach i jeden egzemplarz w wersji elektronicznej / format PDF /z możliwością rozpowszechniania. Dokumentem potwierdzającym przyjęcie wykonanej dokumentacji jest protokół zdawczo odbiorczy po dokonaniu weryfikacji dokumentacji przez Zamawiającego i podpisany przez obie strony. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja przetargowa będąca załącznikiem do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości zł ( słownie: 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego Gminy Stęszew na konto wskazane przez Zamawiającego. NR 10 9048 0007 0027 3550 6000 0004 GBS Mosina O/Stęszew 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego, Urząd Miejski Gminy Stęszew , ul. Poznańska 11 - pok. 3, a kserokopię dołączyć do oferty. 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy. 8. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 9. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca przelewem na wskazany przez Wykonawcę rachunek bankowy. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. - jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.steszew.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na przebudowę ulic: Brignoles, Tielt, Bruneck, Glabisza, Halderberge w Szamotułach
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na przebudowę ulicy Słowackiego i Norwida w Szamotułach
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na przebudowę ulicy Ogrodowej i Wiosny Ludów w Szamotułach
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na przebudowę ulicy Wiosennej i Spokojnej w Szamotułach
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej dla zadania pn. Budowa drogi gminnej w ulicy Wierzbowej w Bierzglinku
Dodano: 2016-07-27 - wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowych - postępowanie nr 016/POZ/32/2016
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi powiatowej nr 3821P w miejscowości Osłonin i Wieleń - dokumentacja projektowa
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę oświetlenia ulicznego dróg gminnych na terenie Gminy i Miasta Odolanów - 2 postępowanie
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie dokumentacji projektowej budowlano-wykonawczej budowy ulicy Kasprowicza, Kasztanowej, Długiej, Grabowej, Akacjowej, Jodłowej i Jaworowej, wraz z odwodnieniem w m. Mosina
Dodano: 2016-07-27 - OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWYCH W ZAKRESIE 4 ODDZIELNYCH ZADAŃ: Zadanie nr 1: Przebudowa ulicy Krańcowej w Kole. Zadanie nr 2: Przebudowa ulicy Kasztanowej w Kole. Zadanie nr 3: Przebudowa ulicy Bema w Kole. Zadanie nr 4: Przebudowa ulicy Krzywej w Kole
Dodano: 2016-07-27