Przetargi.pl
WYKONANIE PROJEKTU BUDOWLANEGO I PROJEKTÓW WYKONAWCZYCH MODERNIZACJI DROGI ARENDA - S-1 W POGÓRZU

Burmistrz Miasta Skoczowa ogłasza przetarg

  • Adres: 43-430 Skoczów, ul. Rynek 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8532974 , fax. 033 8532974
  • Data zamieszczenia: 2010-05-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Skoczowa
    ul. Rynek 1 1
    43-430 Skoczów, woj. śląskie
    tel. 033 8532974, fax. 033 8532974
    REGON: 00052759800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.skoczow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE PROJEKTU BUDOWLANEGO I PROJEKTÓW WYKONAWCZYCH MODERNIZACJI DROGI ARENDA - S-1 W POGÓRZU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu budowlanego i projektów wykonawczych modernizacji drogi Arenda - S-1 w Pogórzu. Na całej ulicy należy zaprojektować jednostronny chodnik o szerokości min.1,50 m wykonany z kostki betonowej, istniejące zjazdy należy zachować uwzględniając wykonanie na nich nowej nawierzchni. Zakres opracowania obejmuje również wykonanie oświetlenia wzdłuż wspomnianej drogi oraz odwodnienie całości jezdni. W przypadku kolizji słupów teletechnicznych, energetycznych z projektowanym chodnikiem należy uwzględnić ich przebudowę. W projekcie należy także uwzględnić usunięcie wszelkich barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych. Drogę należy zaprojektować dla kategorii ruchu KR - 3. Nawierzchnię należy zaprojektować w technologii masy asfaltobetonowej. W przypadku zaistnienia potrzeby zajęcia prywatnych działek, pod projektowaną modernizację drogi, Wykonawca zobowiązany jest uzyskać od właścicieli zgodę na ich zajęcie. Teren objęty projektem uwidoczniony jest na dołączonym do SIWZ planie sytuacyjnym, stanowiącym załącznik nr 7. Zakres prac do wykonania w ramach zamówienia: 1. Wykonanie dokumentacji : a)projekt budowlany i projekty wykonawcze z projektem organizacji ruchu - 5 egz. wykonany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego ( Dz.U. z 2004r. Nr 202 poz.2072 ze zm.). b)uzyskanie wszystkich niezbędnych uzgodnień i opinii, w tym m.in.: ZUD oraz użytkownika sieci kanalizacji deszczowej - SKO-EKO Skoczów; c)uzyskanie pozwolenia na budowę/decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej; 2.Projekt budowlany i projekty wykonawcze: 2.1. Część ogólna składająca się z: a)strony tytułowej, spisu treści i spisu składników projektu b)określenie przedmiotu inwestycji oraz kolejności realizacji poszczególnych elementów zadania; c)opis stanu istniejącego z inwentaryzacją nawierzchni ulicy, charakterystykę obszaru objętego zakresem projektu; d)ustalenia ewentualnych stref ochronnych oraz urządzeń ochronnych; e)projekt budowlany wymagany do uzyskania pozwolenia na budowę; f)projekt wykonawczy dla całego zadania wraz z projektami wszystkich branż i wszelkimi koniecznymi uzgodnieniami; g)wypisy z ewidencji własności gruntów oraz trasą drogi wyrysowaną na mapach ewidencyjnych, wykaz właścicieli działek (lista) według kolejności zgodnej z przebiegiem trasy drogi, naniesienie granic pasa drogowego na mapie ewidencyjnej oraz zestawienie działek wraz z powierzchniami, które zostaną zajęte przez pas drogowy; h)uzgodnienia z wszystkimi gestorami i użytkownikami infrastruktury ; i)wykaz mających zastosowanie w projekcie Polskich Norm w podziale na: j)obowiązujące Polskie normy; k)fakultatywne polskie normy, których stosowanie zapewnia uzyskanie przewidzianych projektem standardów; l)przedmiary robót sporządzone zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004r. (Dz.U. z 2004r. Nr 202 poz. 2072 ze zm.); m)kosztorysy inwestorskie - 2 egz. według podziału na poszczególne branże oraz 1egz. kosztorysu inwestorskiego w formie elektronicznej wykonanej w programie EDBUD lub innym programie z nim współpracującym sporządzone zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztach robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz.U. z 2004r. Nr 130 poz.1389 ze zm.) ; n)specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych sporządzone zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2.09.2004r.(Dz.U. z 2004r. Nr 202 poz. 2072 ze zm.); o)zestawienia materiałów; p)zbiorcze zestawienie kosztów; q)informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia wymagana do opracowania planu BIOZ sporządzona zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003r w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003r. nr 120 poz.1126); r)Projektant jest zobowiązany do sprawowania nadzoru autorskiego podczas realizacji inwestycji. 2.2. Część graficzna : a)Plan orientacyjny wskazujący położenie /w skali 1 : 10000/; b)Plan sytuacyjny przedmiotowego obszaru na jednej planszy w skali 1: 250 oraz w skali 1 : 500 obejmujący projektowany obszar w całości jako plan poglądowy do kontroli robót; c)Niezbędne profile i przekroje (projekt drogowy); d)Projekt organizacji ruchu po zakończeniu przebudowy; e)Projekt kanalizacji deszczowej; f)Rysunki wykonawcze wymaganych szczegółów. Projekt organizacji ruchu zatwierdzony przez Zarządzającego Ruchem tj. Starostwo Powiatowe w Cieszynie. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713220001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.skoczow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach