Przetargi.pl
Wykonanie projektu budowlanego dotyczącego zmiany sposobu użytkowania pomieszczeń przedszkola zlokalizowanego w budynku Szkoły Podstawowej w Gościnie, na potrzeby żłobka w ramach realizacji projektu pn.: "MALUCH+"

Gmina Gościno ogłasza przetarg

  • Adres: 78120 Gościno, ul. IV Dywizji WP
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 943 513 382 , fax. 943 513 378
  • Data zamieszczenia: 2018-01-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gościno
    ul. IV Dywizji WP 58
    78120 Gościno, woj. zachodniopomorskie
    tel. 943 513 382, fax. 943 513 378
    REGON: 53488800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.goscino.com.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie projektu budowlanego dotyczącego zmiany sposobu użytkowania pomieszczeń przedszkola zlokalizowanego w budynku Szkoły Podstawowej w Gościnie, na potrzeby żłobka w ramach realizacji projektu pn.: "MALUCH+"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Wykonanie projektu budowlanego dotyczącego zmiany sposobu użytkowania pomieszczeń przedszkola zlokalizowanego w budynku Szkoły Podstawowej w Gościnie, na potrzeby żłobka w ramach realizacji projektu pn.: "MALUCH+" 2) Pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją w/w inwestycji. Zakres przedmiotu zamówienia: 1) Wykonanie ww. dokumentacji jest niezbędne do realizacji przez Gminę Gościno Projektu pn.: MALUCH+. Dokumentacja musi być wykonana zgodnie z przepisami zawartymi w: a) Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 lipca 2014r. w sprawie wymagań lokalowych i sanitarnych, jakie musi spełniać lokal, w którym ma być prowadzony żłobek lub klub dziecięcy, b) Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego. 2) Dokumentacja musi zawierać: a) projekt budowlany przebudowy wraz ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczeń, przeznaczonych dla 15 dzieci w zakresie budowlany, z wydzieleniem pomieszczeń zgodnie z treścią Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 lipca 2014r. w sprawie wymagań lokalowych i sanitarnych, jakie musi spełniać lokal, w którym ma być prowadzony żłobek lub klub dziecięcy, b) projekt aranżacyjny wraz z rozmieszczeniem wyposażenia (min. meble, wyposażenie wypoczynkowe, przewijak, wyposażenie sanitarne), c) projekt placu zabaw połączonego bezpośrednio ze żłobkiem i wyposażonego w przyrządy ogólnorozwojowe dla malych dzieci z nawierzchnią bezpieczną, ogrodzony. 3) Dokumentacja winna być opracowana i dostarczona Zamawiającemu w formie papierowej oraz elektronicznej (wersja elektroniczna winna być opracowana w dwóch wersjach: nieedytowalnej - format plików PDF oraz edytowalnej - format plików: DWG, DOC, XLS, ATH) i zawierać min.: a) szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót sporządzone zgodnie z aktualnie obowiązującymi normami, przepisami prawa i dyrektywami, b) informacje do planu BIOZ, c) przedmiar robót, d) formularz kosztorysu ofertowego w wersji uproszczonej (kosztorys ofertowy w wersji papierowej oraz elektronicznej). 4) Wykonawca zobowiązany jest - w ramach realizacji przedmiotu zamówienia - do uzyskania pozwolenia na budowę. 5) Wykonawca zobowiązany jest - w ramach realizacji przedmiotu zamówienia - do przeprowadzenia wizji lokalnej i inwentaryzacji pomieszczeń przedszkola.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – załącznik nr 4 .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach