Gmina Gościno ogłasza przetarg
- Adres: 78120 Gościno, ul. IV Dywizji WP
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 943 513 382 , fax. 943 513 378
- Data zamieszczenia: 2018-01-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Gościno
ul. IV Dywizji WP 58
78120 Gościno, woj. zachodniopomorskie
tel. 943 513 382, fax. 943 513 378
REGON: 53488800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.goscino.com.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie projektu budowlanego dotyczącego zmiany sposobu użytkowania pomieszczeń przedszkola zlokalizowanego w budynku Szkoły Podstawowej w Gościnie, na potrzeby żłobka w ramach realizacji projektu pn.: "MALUCH+" - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Wykonanie projektu budowlanego dotyczącego zmiany sposobu użytkowania pomieszczeń przedszkola zlokalizowanego w budynku Szkoły Podstawowej w Gościnie, na potrzeby żłobka w ramach realizacji projektu pn.: "MALUCH+" 2) Pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją w/w inwestycji. Zakres przedmiotu zamówienia: 1) Wykonanie ww. dokumentacji jest niezbędne do realizacji przez Gminę Gościno Projektu pn.: MALUCH+. Dokumentacja musi być wykonana zgodnie z przepisami zawartymi w: a) Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 lipca 2014r. w sprawie wymagań lokalowych i sanitarnych, jakie musi spełniać lokal, w którym ma być prowadzony żłobek lub klub dziecięcy, b) Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego. 2) Dokumentacja musi zawierać: a) projekt budowlany przebudowy wraz ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczeń, przeznaczonych dla 15 dzieci w zakresie budowlany, z wydzieleniem pomieszczeń zgodnie z treścią Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 lipca 2014r. w sprawie wymagań lokalowych i sanitarnych, jakie musi spełniać lokal, w którym ma być prowadzony żłobek lub klub dziecięcy, b) projekt aranżacyjny wraz z rozmieszczeniem wyposażenia (min. meble, wyposażenie wypoczynkowe, przewijak, wyposażenie sanitarne), c) projekt placu zabaw połączonego bezpośrednio ze żłobkiem i wyposażonego w przyrządy ogólnorozwojowe dla malych dzieci z nawierzchnią bezpieczną, ogrodzony. 3) Dokumentacja winna być opracowana i dostarczona Zamawiającemu w formie papierowej oraz elektronicznej (wersja elektroniczna winna być opracowana w dwóch wersjach: nieedytowalnej - format plików PDF oraz edytowalnej - format plików: DWG, DOC, XLS, ATH) i zawierać min.: a) szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót sporządzone zgodnie z aktualnie obowiązującymi normami, przepisami prawa i dyrektywami, b) informacje do planu BIOZ, c) przedmiar robót, d) formularz kosztorysu ofertowego w wersji uproszczonej (kosztorys ofertowy w wersji papierowej oraz elektronicznej). 4) Wykonawca zobowiązany jest - w ramach realizacji przedmiotu zamówienia - do uzyskania pozwolenia na budowę. 5) Wykonawca zobowiązany jest - w ramach realizacji przedmiotu zamówienia - do przeprowadzenia wizji lokalnej i inwentaryzacji pomieszczeń przedszkola. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – załącznik nr 4 .
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- WYKONANIE KOREFERATU DLA WIELOBRANŻOWEJ DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ DLA ZADANIA PN.: BUDOWA BUDYNKU DLA SĄDU APELACYJNEGO WRAZ Z ŁĄCZNIKIEM ORAZ PRZEBUDOWA ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU
Dodano: 2024-05-31 - "Opracowanie dokumentacji projektowo–kosztorysowej na budowę kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej Dominikowo–Drawno wraz z włączeniem m. Chomętowo"
Dodano: 2024-05-24 - Usługa wykonania projektu budowy internatu sportowego
Dodano: 2024-05-13 - Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania „Budowa ul. Wczasowej w Darłowie”
Dodano: 2024-04-30 - Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę urządzeń kanalizacji deszczowej w miejscowości Goleniów
Dodano: 2024-03-25 - Poprawa atrakcyjności inwestycyjnej Gminy Sianów poprzez rozwój i uzbrojenie terenów przemysłowych wzdłuż drogi ekspresowej S6.
Dodano: 2024-03-12 - Usługa wykonania projektu budowy internatu sportowego
Dodano: 2024-03-09 - Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania „Budowa ul. Sosnowej w Darłowie”
Dodano: 2024-03-04 - Opracowanie dokumentacji projektowych budowy sieci kanalizacji sanitarnej, deszczowej oraz sieci wodociągowej wraz z przyłączami w ulicy Judyma w Szczecinie.
Dodano: 2024-02-20 - Program funkcjonalno – użytkowy zaopatrzenia w wodę w miejscowościach w Gminie Sianów.
Dodano: 2023-12-28