Gmina Biskupiec ogłasza przetarg
- Adres: 11-300 Biskupiec, al. Niepodległości 2
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 89 7150110 , fax. 89 7152437
- Data zamieszczenia: 2015-05-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Biskupiec
al. Niepodległości 2 2
11-300 Biskupiec, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 89 7150110, fax. 89 7152437
REGON: 00068779300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.biskupiec.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie projektu budowlanego budowy sieci wodociągowej w miejscowości Węgój, Gmina Biskupiec - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu budowlanego budowy sieci wodociągowej dla miejscowości Węgój, Gmina Biskupiec. Zakres rzeczowy robót, będący przedmiotem zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. .w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U.2013.1129 j.t. ), w tym: wykonanie aktualnych map sytuacyjno-wysokościowych, wykonanie projektu budowlanego budowy sieci wodociągowej, przyłączy w zakresie i formie zgodnej z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U.2012.462) w formie pisemnej - 5 egz. oraz w formie elektronicznej - 1 egz. (format do odczytu pdf oraz format do edycji dwg, doc, ath) na aktualnych podkładach sytuacyjno-wysokościowych (mapy cyfrowe). uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach - jeżeli zachodzi konieczność uzyskanie decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego, wykonanie we własnym zakresie niezbędnych badań geologicznych podłoża gruntowego, pisemne uzgodnienia z właścicielami działek dotyczące: przejścia projektowaną kanalizacją sanitarną przez ich grunty, sposobu włączenia odbiorców do projektowanej sieci, uzgodnienie przejścia projektowaną siecią z instytucjami m.in. Powiat Olsztyński, Gmina Biskupiec, uzyskanie pozwolenia na budowę, wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych poszczególnych branż w zakresie i formie zgodnej z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz.U.2013.1129 j.t.) - w formie pisemnej - 2 egz. oraz w formie elektronicznej 1 egz. ), Sporządzenie planu BIOZ dołączone do projektu budowlanego, opracowanie kosztorysów inwestorskiego i ślepego z przedmiarem robót - w formie pisemnej 2 egz. oraz w formie elektronicznej w 1 egz., Wykonawca ponosi wszelkie koszty wynikające ze sporządzenia dokumentacji projektowo kosztorysowej i uzyskania uzgodnień projektu w tym m.in. z PZUDP w Olsztynie, Wykonawca dostarczy zamawiającemu 1 egz. dokumentacji projektowej wraz z kosztorysami przed złożeniem wniosku o wydanie pozwolenia na budowę, Zakres projektów zgodnie z załącznikiem graficznym, Projekt należy opracować zgodnie z warunkami PWiK Sp. z o.o. (w załączeniu), Długość sieci ok. 4km. Wykonawca w ramach ceny oferty zobowiązany jest do sprawowania nadzoru autorskiego. Jeżeli wskazywanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia jest uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i nie można opisać projektowanego przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń , w związku z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.), Wykonawca zobowiązany jest w projektowanej pracy (dotyczy wszystkich wymaganych opisem przedmiotu zamówienia dokumentów), dopisać do takich wskazań wyraz lub równoważny oraz dokonać dokładnego opisu jakie produkty uznane zostaną za równoważne z uwzględnieniem parametrów techniczno/eksploatacyjno/użytkowych. Jeżeli Wykonawca w projektowanej pracy (dotyczy wszystkich wymaganych opisem przedmiotu zamówienia dokumentów) opisuje projektowany przedmiot zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy pzp, obowiązany jest wskazać, że dopuszczone są rozwiązania równoważne opisywanym zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy pzp. Oferent ponosi koszty związane z przygotowaniem dokumentacji, koszty uzgodnień oraz wykonania aktualnych map sytuacyjno-wysokościowych. Termin płatności w niniejszym zamówieniu to minimum 21 dni i maximum 30 dni. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano znak towarowy, patent lub pochodzenie należy przyjąć że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń oraz że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno/eksploatacyjno/użytkowych nie gorszych niż te, podane w opisie przedmiotu Zamówienia (art. 29 ust. 3 ustawy pzp). Analogicznie zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy pzp w przypadku opisania przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy pzp, należy przyjąć, że dopuszczone są rozwiązania równoważne opisywanym. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712200006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.biskupiec.pl/ogloszenia_przetargi.htm
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sporządzenie dokumentacji projektowej dla zadania Utwardzenie nawierzchni ul. Krótkiej w Olsztynie
Dodano: 2016-07-22 - Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania Przebudowa boiska szkolnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą dla potrzeb Zespołu Szkół w Lubawie oraz sprawowanie nadzoru autorskiego w ramach prawa opcji
Dodano: 2016-07-18 - Projekt - modernizacja stadionu
Dodano: 2016-07-01 - Projekt - modernizacja stadionui
Dodano: 2016-06-17 - Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: Remont nawierzchni ulicy Pstrowskiego w Olsztynie na odcinku od skrzyżowania z ulicą Sikorskiego do połączenia z projektowaną drogą dojazdową do obwodnicy
Dodano: 2016-05-31 - Wykonanie projektu budowlanego budynku mieszkalnego, wielorodzinnego.
Dodano: 2016-05-16 - Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: Remont nawierzchni ulicy Pstrowskiego w Olsztynie na odcinku od skrzyżowania z ulicą Sikorskiego do połączenia z projektowaną drogą dojazdową do obwodnicy
Dodano: 2016-04-29 - Projekt przebudowy ul. Nad Łyną w Bartoszycach
Dodano: 2016-04-18 - Sporządzenie dokumentacji projektowej dla wybranych zadań realizowanych przez Zarząd Dróg Zieleni i Transportu w Olsztynie
Dodano: 2016-03-17 - Sporządzenie dokumentacji projektowych dla zadań remontowych realizowanych przez ZDZiT w Olsztynie
Dodano: 2016-03-10