Przetargi.pl
Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego termomodernizacji budynku i basenu Zespołu Szkół w Pyskowicach przy ul. Szkolnej 2 wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego

Gmina Pyskowice ogłasza przetarg

  • Adres: 44-120 Pyskowice, ul. Strzelców Bytomskich 3
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 3326000 , fax. 32 3326002
  • Data zamieszczenia: 2015-07-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pyskowice
    ul. Strzelców Bytomskich 3 3
    44-120 Pyskowice, woj. śląskie
    tel. 32 3326000, fax. 32 3326002
    REGON: 27625759300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pyskowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego termomodernizacji budynku i basenu Zespołu Szkół w Pyskowicach przy ul. Szkolnej 2 wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego pn.: Termomodernizacja budynku i basenu Zespołu Szkół w Pyskowicach przy ul. Szkolnej 2 oraz pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego. 2.Dokumentację projektową należy opracować w oparciu audyty energetyczne stanowiące załączniki nr 6 do 8 do niniejszej SIWZ. 3.Określenie przedmiotu zamówienia za pomocą Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (CPV): 71221000-3 Usługi projektowe w zakresie obiektów budowlanych, 71248000-8 nadzór nad projektem i dokumentacją (nadzór autorski). 4.Charakterystyka obiektu i parametry techniczne: Zespół Szkół składa się segmentów tworzących trzy zasadnicze człony tj. trzykondygnacyjny i podpiwniczony budynek główny szkoły, łącznik oraz część basenową z salą gimnastyczną. Źródłem ciepła jest lokalna kotłownia gazowa. Powierzchnia użytkowa 3 642 m?, kubatura 20000 m?. 5.Zamawiający posiada i udostępni opracowany w 2004 r. projekt budowlano-wykonawczy modernizacji i remontu basenu oraz termomodernizacji budynku Zespołu Szkół w Pyskowicach w formie papierowej. 6.Zamówieniem objęte jest: 1)Opracowanie dokumentacji projektowej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy 1)dokumentacji projektowej (Dz. U. Nr 202, poz. 2071 z późniejszymi zmianami), obejmującej (wg branż): a)projekt budowlany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. 4620 - w ilości 5 egz., b)projekty wykonawcze - w ilości 5 egz., c)przedmiary robót - w ilości 2 egz., zawierający dodatkową kolumnę dającą możliwość wypełnienia przez oferenta (wg branż), d)informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - w ilości 5 egz., 2)Opracowanie Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02 września 2004 r. (Dz. U. Nr 202, poz. 2072) - w ilości 5 egz. 3)Opracowanie kosztorysów inwestorskich (wg branż) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego (Dz. U. Nr 130, poz. 13890 - w ilości 2 egz wraz z aktualizacją (wykonanie bez dodatkowego wynagrodzenia trzykrotnej aktualizacji kosztorysów inwestorskich w okresie 3 lat od daty odbioru dokumentacji technicznej), 4)Wykonanie inwentaryzacji do celów projektowych oraz uzyskanie wszelkich dokumentów, uzgodnień, opinii i decyzji niezbędnych do zgłoszenia robót lub uzyskania pozwolenia na budowę, w przypadku gdy będzie wymagane. 5)Złożenie kompletnego wniosku zgłoszenia robót budowlanych w Starostwie Powiatowym w Gliwicach lub uzyskanie prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę. 6)Pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją inwestycji. 7)Przedmiot zamówienia należy dostarczyć także w wersji elektronicznej (płyta CD). 2.Zakres opracowania. 1)Opracowanie projektu termomodernizacji obejmującego przedsięwzięcia termomodernizacyjne przewidziane do realizacji w opracowanych audytach energetycznych: a)audyt energetyczny budynku Zespołu Szkół - wg pkt 8 (opis techniczny optymalnego wariantu przedsięwzięcia termomodernizacyjnego przewidzianego do realizacji) oraz załącznika nr 4 (montaż centrali wentylacyjnej z odzyskiem ciepła oraz wykonanie przewodów instalacji nawiewno-wywiewnej), b)audyt energetyczny oświetlenia budynku Zespołu Szkół, c)audyt projektu instalacji filtrowania wody w basenie znajdującym się w budynku Zespołu Szkół. 2)Projekt termomodernizacji budynku i basenu Zespołu Szkół przy ul. Szkolnej 2 winien obejmować dodatkowo remont basenu i zaplecza (szatni z łazienkami i WC) wg koncepcji opracowanej przez Wykonawcę i uzgodnionej z Zamawiającym w terminie 1-go miesiąca od zawarcia umowy. 3)Roboty budowlane związane z termomodernizacją obejmują między innymi: a)docieplenie ścian wraz z wyprawą tynkarską i projektem kolorystyki z uwzględnieniem umieszczenia logo szkoły na wskazanej przez Zamawiającego elewacji, b)osuszanie piwnic wraz z izolacją pionową i drenażem wokół budynku, c)wymianę części stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej, d)ocieplenie dachów wraz z izolacją, e)wymianę parapetów i instalacji odgromowej, f)wymianę instalacji c.o., g)wymianę rynien, rur spustowych i obróbek blacharskich, a)roboty elektryczne w niezbędnym zakresie, b)roboty konieczne po pracach budowlanych (malarskie, tynkowe, posadzkarskie, licowanie ścian itp.), c)inne roboty konieczne wynikłe w trakcie projektowania, a niezbędne do zrealizowania. 2)Zamawiający zastrzega, by informacje zawarte w dokumentacji w zakresie technologii wykonania robót, doboru materiałów i urządzeń określały przedmiot zamówienia zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych (bez używania nazw własnych, a jedynie poprzez określenie parametrów precyzujących rodzaj, standard i inne istotne elementy). 3)Przed sporządzeniem oferty Zamawiający zaleca dokonanie wizji w terenie w celu oszacowania, na własną odpowiedzialność, wszystkich niezbędnych kosztów opracowania dokumentacji oraz uzyskania wszystkich danych, jakie mogą być niezbędne do przygotowania rzetelnej oferty. Koszt dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 4)Przedmiot zamówienia zostanie wykorzystany przez Zamawiającego do pozyskania środków UE w ramach REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA ŚLĄSKIEGO NA LATA 2014-2020 DLA PODDZIAŁANIA 4.3.1 Efektywność energetyczna. W ramach przedmiotowego konkursu wskaźnikami obligatoryjnymi dla wszystkich wnioskodawców (wg Załącznika nr 2 do SZOOP RPO WSL 2014-2020 Tabela wskaźników rezultatu bezpośredniego i produktu dla działań i poddziałań) są: wskaźniki rezultatu bezpośredniego: a)stopień redukcji PM10, b)ilość zaoszczędzonej energii elektrycznej, c)ilość zaoszczędzonej energii cieplnej, d)zmniejszenie zużycia energii końcowej w wyniku realizacji projektu, wskaźniki produktu: a) zmniejszenie rocznego zużycia energii pierwotnej w budynkach publicznych, b) szacowany roczny spadek emisji gazów cieplarnianych. W związku z powyższym w projekcie winny być określone w/w wskaźniki. 5)Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712210003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 120 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin wykonania dokumentacji projektowej
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pyskowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach