Przetargi.pl
Wykonanie projektu aranżacji wystawy stałej nowo tworzonego Muzeum Handlu Wiślanego FLIS w ramach projektu „Dostosowanie grudziądzkich spichlerzy do pełnienia funkcji na rzecz kultury” wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego nad realizacją aranżacji wystawy

Gmina Miasto Grudziądz ogłasza przetarg

  • Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Ratuszowa
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 564 510 233 , fax. 564 510 233
  • Data zamieszczenia: 2020-09-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Grudziądz
    ul. Ratuszowa 1
    86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 564 510 233, fax. 564 510 233
    REGON: 87111883300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.grudziadz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie projektu aranżacji wystawy stałej nowo tworzonego Muzeum Handlu Wiślanego FLIS w ramach projektu „Dostosowanie grudziądzkich spichlerzy do pełnienia funkcji na rzecz kultury” wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego nad realizacją aranżacji wystawy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia polega na wykonaniu projektu aranżacji wystawy stałej oraz pomieszczeń nowo tworzonego Muzeum Handlu Wiślanego FLIS o łącznej powierzchni 927,19 m2, w ramach projektu „Dostosowanie grudziądzkich spichlerzy do pełnienia funkcji na rzecz kultury” wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego nad realizacją aranżacji wystawy. 2. Na przedmiot zamówienia składa się: 1) koncepcja merytoryczna i planistyczna wystawy, 2) projekty wykonawcze, szczegółowe opracowania rysunkowe, tj. widoki, rzutu pomieszczeń, ścian, przekroje i detale konstrukcyjne elementów wyposażenia przestrzeni ekspozycyjnej wraz z opisem technologii wykonania (m.in. materiałów i kolorystyki oraz elementów wyposażenia przestrzeni), wraz z uwzględnieniem lokalizacji i sposobu ekspozycji obiektów, stanowisk multimedialnych, według zatwierdzonej koncepcji plastycznej aranżacji wystawy, scenariusza wystawy oraz w oparciu o bieżące konsultacje z Zamawiającym; 3) schematy oświetlenia ekspozycji; 4) opracowanie szczegółowych dyspozycji i wskazówek plastycznych do przygotowania prezentacji multimedialnych; 5) wizualizacja aranżacji poszczególnych przestrzeni wystawowych, ciągów komunikacyjnych spajających poszczególne sale wystawowe, pomieszczenia kasy muzealnej, sali edukacyjnej i kinowej, sklepiku muzealnego oraz przestrzeni kawiarenki; 6) projekt i wizualizacja szyldu nad wejściem do muzeum w formie neonu; 7) projekt i wizualizacja pokrywy z makietą dotykową na istniejącej studni przy schodach zewnętrznych po zachodniej stronie budynku; 8) projekt elementów edukacyjnych dla dzieci, wymienionych w wytycznych do projektu (stanowiących załącznik nr 1 do SIWZ); 9) opracowanie graficzne materiałów do druku (plansze, etykietaż itp.), do których materiały tekstowe dostaną dostarczone przez Zamawiającego; 10) szczegółowy kosztorys wykonania aranżacji wystawy oraz pomieszczeń muzeum. 3. Projekt wystawy oraz towarzysząca mu dokumentacja projektowa powinny być wykonane zgodnie z: 1) treścią SIWZ, w tym rzutami i przekrojami budowlanymi aranżowanych pomieszczeń muzeum stanowiącymi załącznik nr 2 do SIWZ, wytycznymi do projektu aranżacji ekspozycji stałej, stanowiącymi załącznik 1 do SIWZ i specyfikacją do aranżacji, stanowiącą załącznik nr 3 do SIWZ, 2) ofertą Wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 3) wszelkimi wymogami prawa i wiedzy mającymi zastosowanie do przedmiotu umowy. 4. Projektowana powierzchnia ogółem wynosi 927,19 m2 (szczegółowe informacje na temat powierzchni poszczególnych pomieszczeń zawiera załącznik nr 2 do SIWZ). 5. Aranżacja wystaw, urządzeń, ekspozycji i przestrzeni komunikacyjnych muszą być dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Wszystkie pomieszczenia ogólnodostępne dostosowane będą dla osób niepełnosprawnych (ciągi komunikacyjne, toalety, winda). 6. Głównym założeniem projektowym powinno być stworzenie miejsca unikatowego, które odpowie na potrzeby zwiedzających poprzez stworzenie dedykowanych ścieżek zwiedzania. 7. Przy realizacji zamówienia Wykonawca powinien uwzględnić założenia takie, jak spójność wszystkich zaprojektowanych elementów ekspozycji oraz nowatorskie podejście, w szczególności: innowacyjność, kreatywność, uniwersalność oraz zgodność z trendami obowiązującymi w dziedzinie projektowania tego typu obiektów. 8. Wszystkie zaprojektowane stanowiska wystawiennicze winny być interaktywne. Wchodzące w skład ekspozycji stanowiska winny być wyposażone w komunikaty ekspozycyjne oraz stanowiska multimedialne, oparte na dźwięku, świetle, makietach manualnych, hologramach, monitorach i wyświetlaczach elektronicznych. 9. Zaproponowane elementy ekspozycji winny być wykonane z materiałów i w sposób umożliwiający sprawne działanie mimo codziennego, wielokrotnego ich używania przez zwiedzających oraz winny zapewniać wytrzymałość na działania zwiedzających – również działania wykraczające poza opisy zawarte w komunikacie ekspozycyjnym, czy instrukcji obsługi stanowiska multimedialnego oraz działania czynników zewnętrznych specyficznych dla miejsca wystawy. 10. Podczas projektowania wystawy Wykonawca winien przewidzieć wykonanie elementów ekspozycji, jak i kompletnych stanowisk, zgodnie z wymaganiami dla tego typu obiektów, tj. w szczególności konieczności posiadania przez obiekty odpowiednich atestów bezpieczeństwa i spełniania norm europejskich (znak CE). 11. Materiały przewidziane do wykonania elementów ekspozycji powinny być przystosowane do pełnionych funkcji w zakresie trwałości, jak również powinny spełniać odpowiednie wymogi bezpieczeństwa (m. in. przeciwwilgociowe oraz przeciwpożarowe) zgodnie z wytycznymi dla tego typu materiałów oraz normami prawnymi. 12. Zaproponowany sprzęt elektroniczny i multimedialny musi być przystosowany do pracy ciągłej, zapewniać wysokiej jakości działanie, w tym zwłaszcza obrazu oraz dźwięku. 13. Przy projektowaniu wystaw należy uwzględnić wymóg prezentacji eksponatów zgodnie z wymogami Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 2 września 2014 r. w sprawie zabezpieczenia zbiorów muzeum przed pożarem, kradzieżą i innym niebezpieczeństwem grożącym ich zniszczeniem lub utratą (Dz. U z 2014 r. poz. 1240). 14. W przypadku wskazania w opisie przedmiotu zamówienia znaku towarowego, patentu czy pochodzenia – należy przyjąć, że wskazania te określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały lub wyroby do wykonania przedmiotu zamówienia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego poprzez złożenie opisu technicznego i podania nazwy produktu i producenta. 15. W przypadku, gdy Wykonawca nie przedłoży wraz z ofertą informacji o zastosowaniu materiałów lub wyrobów równoważnych, Zamawiający uzna, że kalkulacja ceny obejmuje materiały i wyroby wskazane w dokumentacji stanowiącej załączniki do SIWZ. 16. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawarty został we Wzorze Umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79421200-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców składających ofertę wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert. 2. Wysokość wadium: 3 500,00 złotych (słownie złotych: trzy tysiące pięćset złotych 00/100). 3. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium na termin związania ofertą, tj. 30 dni, licząc od terminu złożenia ofert. 4. W przypadku nie wniesienia wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie wyrażenia zgody na przedłużenia okresu związania z ofertą Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia. 5. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 299). 6. W przypadku wniesienia wadium w formie określonej w pkt. 2 - 5 wyżej, z treści dokumentu winno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego, (w terminie związania ofertą) zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w Pzp. 7. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank PKO BP SA 31 1020 5040 0000 6902 0085 9652 z podaniem tytułu „Wykonanie projektu aranżacji wystawy stałej nowo tworzonego Muzeum Handlu Wiślanego FLIS w ramach projektu „Dostosowanie grudziądzkich spichlerzy do pełnienia funkcji na rzecz kultury” wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego nad realizacją aranżacji wystawy” – sprawa nr FE.042.8.4.2018. W przypadku, gdy Wykonawca załącza do składanej oferty dowód wpłaty wadium wówczas składa go w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub inną osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. O wniesieniu wadium decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 8. Wadium wnoszone w innych formach niż pieniężna należy dołączyć do oferty w formie oryginału dokumentu. 9. Zamawiający zwraca lub zatrzymuje wadium na zasadach określonych w art. 46 Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach