Przetargi.pl
Wykonanie projektu aranżacji wnętrz obiektu w ramach projektu pn.: „Budowa i wyposażenie Centrum Popularyzacji Nauki i Innowacji Uniwersytetu Warmińsko – Mazurskiego w Olsztynie” realizowanego w ramach regionalnego Programu Operacyjnego Warmia Mazury na lata 2014-2020r

Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie ogłasza przetarg

  • Adres: 10-719 Olsztyn, ul. Oczapowskiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 895 233 420 , fax. (089) 5233278
  • Data zamieszczenia: 2020-04-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
    ul. Oczapowskiego 2
    10-719 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 895 233 420, fax. (089) 5233278
    REGON: 51088420500010
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uwm.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie projektu aranżacji wnętrz obiektu w ramach projektu pn.: „Budowa i wyposażenie Centrum Popularyzacji Nauki i Innowacji Uniwersytetu Warmińsko – Mazurskiego w Olsztynie” realizowanego w ramach regionalnego Programu Operacyjnego Warmia Mazury na lata 2014-2020r
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie projektu aranżacji wnętrz obiektu w ramach projektu pn.: „Budowa i wyposażenie Centrum Popularyzacji Nauki i Innowacji Uniwersytetu Warmińsko – Mazurskiego w Olsztynie.” Realizowanego w ramach regionalnego Programu Operacyjnego Warmia Mazury na lata 2014-2020r. 2. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi: a. stworzenie szczegółowego, spójnego projektu aranżacji Centrum Nauki i Innowacji Uniwersytetu Warmińsko – Mazurskiego w Olsztynie: 12 wystaw, ekspozycji, laboratoriów, sal eksperymentu, sali wykładowej, pomieszczenia, gdzie znajdować się będzie wahadło Foucaulta – dziedziniec; b. Projekt aranżacji powinien w szczególności zawierać: - Opracowanie ścieżki zwiedzania Centrum (z dostosowaniem jej do wózków inwalidzkich)– spójna aranżacja Centrum i opracowanie zakresu tematycznego wystaw, wraz z wydzieleniem grup tematycznych; - Wykonanie wizualizacji aranżacji w wersji elektronicznej oraz szkiców rozwiązań aranżacyjnych wraz z projektami aranżacji ekspozycji, wystaw, laboratoriów, sali wykładowej, dziedzińca, części związanej z obserwatorium. - Opracowanie rysunkowe i opisowe przyjętych rozwiązań przestrzennych dotyczących poszczególnych elementów aranżacji ekspozycji. - Opisy działania wraz z opisami przedmiotów zamówienia: min. 100 interaktywnych eksponatów edukacyjnych stanowisk (liczba ta nie obejmuje eksponatów, wyposażenia, Laboratoriów); ekspozycji oraz wyposażenia w tym specjalistycznego aranżowanych pomieszczeń. - Opis sposobu działania stanowisk interaktywnych, ekspozycji oraz wyposażenia specjalistycznego. - Wytyczne dotyczące cech użytkowych ekspozycji, wyposażenia (rekomendowane materiały, wymiary i techniki wykonania) oraz wymogów bezpieczeństwa oraz wymaganych atestów; - rozplanowanie układu wystaw (floorplan), pomieszczeń przeznaczonych do aranżacji wykonany na podstawie projektu budowlanego, projektu wykonawczego dostarczonych przez Zamawiającego. - aranżacja musi uwzględniać stan wykończenia budynku (istniejące instalacje, posadzki, ścianki działowe i posadzki, instalacje elektryczne, teletechniczne, c.o. i wodno – kanalizacyjne, w tym przyłączeniowe, wykonaną stolarkę okienną i drzwiową oraz roboty malarskie). c. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumentach - Opis przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 1 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 3.300,00 PLN (trzy tysiące trzysta złotych 00/100); 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 3.1. pieniądzu, 3.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3.3. gwarancjach bankowych, 3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić wyłącznie przelewem z opisem „Zam. 112/2020/PN/DZP na konto: Banku Handlowego w Warszawie S.A. nr 39 1030 1218 0000 0000 9113 2648. Za datę wniesienia wadium w pieniądzu uznaje się datę uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 5. Wadium w formie innej niż pieniężna Wykonawca wnosi w postaci elektronicznej poprzez załączenie na Platformie www.platformazakupowa.pl/pn/umw.edu oryginału dokumentu wadialnego. 6. Wadium winno być oznaczone w sposób umożliwiający identyfikację postępowania, którego dotyczy. 7. Dokumenty wymienione w ust. 3 pkt. 2 – 5 muszą uwzględniać zapisy art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 Ustawy Pzp.. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołane i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium. 8. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 Ustawy Pzp. 9. Niewniesienie wadium w wymaganym terminie, w wymaganej wysokości, dopuszczonej formie lub wniesienie w sposób nieprawidłowy skutkuje odrzuceniem oferty zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt. 7b Ustawa Pzp. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta powinna zostać sporządzona według wzoru formularza ofertowego, stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 2.1. Wypełnione i podpisane oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ. 2.2. Wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ. 2.3. Wykaz osób – do oceny kryterium oceny ofert, sporządzony zgodnie z Załącznikiem 5b do SIWZ. 2.4. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty, względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą (KRS, CEIDG, umowa spółki lub inne).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach